![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet ook wel dat het altijd LOL is om met dolle mina's te lachen, maar bij jou komt steeds dat kleffe wierook gedoe en de geur van missalen erbij... Wat ook zeer onduidelijk is in je traktaten over rolverdeling is je eigen inbreng : wie jarenlang leeft van een minimum uitkering kan toch moeilijk grootse theorieën gaan verkondigen over wie het gezin gaat onderhouden en leiden ? In al die tienduizenden reacties die je hier al gepost hebt, is dat steeds onbelicht gebleven : is je huidige partner ook een klaploper, of is zij wel economisch actief en dus een nuttige burger. Moest dat laatste het geval zijn, zou jij haar dan niet beter 'dienen' en schuchter in je schelp kruipen ? ps : dat neemt niet weg dat ik hier verdoeme nog steeds zit te wachten op mijn boterham met goei bauter en Eps. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
PS 't Is maar van horen zeggen he. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2021 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben halverwege de vijftig, en toen ik op atheneum zat begin de jaren 80, was er al een leraar die homo was (en heel de school wist dat), en hij was zelfs één vd beste leraars, en iedereen nam die serieus.
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bv: "Het schijnt dat de nicht van de dochter van mijn buurvrouw zwanger is". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die was regelmatig aanwezig op "na-schoolse" activiteiten, en zijn vriend was daar bijna altijd bij. Niemand maakte daar "een spel" van.
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die man was fantastisch; hoe die les gaf.....amai. De beste leraar ooit die ik gehad heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#95 |
|
![]() Bon daar de simpele duiven en anderen het niet erg snapten ga ik er mee ophouden, zelfs het plezantste spelletje gaat vervelen tot den duur.
De meeste hier onder jullie zijn door Hoomer ernstig genomen, ernstig bij de neus genomen natuurlijk. Hoomer zou er zelfs niet aan denken 1 van jullie in het echt te nemen. ![]() Slaapwel. ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 24 juni 2021 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die dwong respect af, maar kreeg die ook. Ging ook tijdens schoolreizen flink aan de boemel met de harde kern van de leerlingen, en de dag daarna hield iedereen daarover zijn mond. Die was populair bij zowel de meisjes als de jongens, niemand trok zich er ook maar iets van aan dat hij homo was. Toen ik in de middenschool zat (= 12 jaar) kregen we een jonge leerkracht, net van de univ, overduidelijke homo met al de stereotiepe slappe handjes gedoe & heel de reutemeteut erbij. Hij heeft het één jaar volgehouden, kon niet om met de pesterijen van de jongens. Een typisch slachtoffer, daar waar de eerste iedereen die wou LOL maken op zijn kap keihard op zijn plaat wist te zetten. Anno 2021 ben ik daar ABSOLUUT niet trots op, toen ging dat echter zo... Small town...
Laatst gewijzigd door Pandareus : 24 juni 2021 om 18:31. |
|
![]() |
![]() |