![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of je bedoelt "een Nederlandse" of je bedoelt "als je het verkracht". Zoniet trekt die zinsbouw op geen kloten, zelfs niet op zijn 'ouw vloms'.
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dilema he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een vrouw in badpak of bikini en het zwembadwater zit vol spermatozoïden. Zoals die islamitische vrouwen vruchtbaar zijn komen ze zonder twijfel zwanger uit het zwembad.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
EN dat wordt echt zo onderwezen in de universiteit. Genderideology is een doctoraat geworden.
![]() |
![]() |
#86 |
Burger
|
![]() Bedankt voor het taal advies.
Toch even een opmerking ( zonder vuil gebekte termen, waar je zo’n hekel aan hebt ): leer ook eens, de voor jou, moeilijke woorden zonder fouten te schrijven. ( Sympatisanten ) Een gemeende raad: Bezoek eens een bawdy-house ( je gebruikt toch te-pas en meestal ongepast, Engels ) ipv, vileine tekstjes te debiteren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() [quote]
Citaat:
Neem nu jouw ideeëngoed, dat zwaar geïnspireerd is door Jacques Brel, die wel zijn vlakke land bezingt maar geen jota begrepen had van zijn inwoners. Het was al begonnen met "les flamandes" maar met "Les Flamingants" komt zijn ware aard boven, Brel was in feite een Vlamingenhater. Luister even naar Will Tura en zijn lied "Omdat ik Vlaming ben". Die man, geen nationalist, heeft het perfect begrepen. Laatst gewijzigd door robert t : 26 juli 2021 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=robert t;9736499]
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
![]() En toch vinden sommigen dat wij ons aan hen moeten aanpassen. ![]() Dat Groen ![]()
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=DewareJakob;9736506]Brel heeft inderdaad pareltjes gemaakt maar toen hij zijn einde voelde naderen vond hij het nodig "Les F..." te schrijven. Dat veel flaminganten door dit lied geschokt waren is volledig normaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vana 1) die gast bezong 'het' platte Vlonderland, al gebruikte hij als bourgeois franstalige Brusseleir de omschrijving Vlaming soms voor zichzelf. Andere tijden. Ander milieu. Vana 2) Geen 'iota' begrepen? Niet echt verwijtbaar, vind ik. Ik versta ook geen kloten van dat Vlonders minderwaardigheidscomlex. Vana 3) Den Tuur is uwe nieuwe maat? Nog zo eentje en 't is weeral tijd voor een begrafenis. Geen me dan maar Brel, hé: die zou daar zelfs niet Les Bourgeois gaan zingen. ![]() Je signe et je persiste, ikke.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 juli 2021 om 09:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |