Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2021, 02:25   #81
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kreydt Bekijk bericht
1) geschiedenis wordt geschreven door de overwinnaar
2) als je aan de goede kant van de muur staat, kan je de IS-madeliefjes en aanhangsels met open armen ontvangen
3) er waren blijkbaar geen Waalse sympathisanten want daar wonen nu alleen maar goede belgen
4) haal toch geen oude koeien uit de gracht
5) weinig respect voor het Nederlands als je ze verkracht ( 'ouw', 'vloms' )
Bitche eentonig, dat sommetje, behalve leuke 5):

of je bedoelt "een Nederlandse" of je bedoelt "als je het verkracht".
Zoniet trekt die zinsbouw op geen kloten, zelfs niet op zijn 'ouw vloms'.
Oud 26 juli 2021, 06:32   #82
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat kan enkel als het lesbiennes zijn. Volgens de regels van Allah zwemt welopgevoed islamitisch vrouwvolk niet samen met mannen in hetzelfde zwembad.
Ja maar als je je als man nu als vrouw identificeert en jezelf in zo een boerkinie geval wringt, ... wat dan.

Dilema he.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 06:51   #83
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kan enkel als het lesbiennes zijn. Volgens de regels van Allah zwemt welopgevoed islamitisch vrouwvolk niet samen met mannen in hetzelfde zwembad.
Dat komt omdat islamitische mannen al ei zo na in hun broek klaarkomen als ze wat vrouwenhaar te zien krijgen (zie hoofddoek).
Een vrouw in badpak of bikini en het zwembadwater zit vol spermatozoïden.
Zoals die islamitische vrouwen vruchtbaar zijn komen ze zonder twijfel zwanger uit het zwembad.
Oud 26 juli 2021, 06:52   #84
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Dat komt omdat islamitische mannen al ei zo na in hun broek klaarkomen als ze wat vrouwenhaar te zien krijgen (zie hoofddoek).
Zoals die islamitische vrouwen vruchtbaar zijn komen ze zonder twijfel zwanger uit het zwembad.
Ze zwemmen dus nooit alleen die mannen ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 06:56   #85
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel als het genderfluid van die mannen die dag vrouwelijk is.
EN dat wordt echt zo onderwezen in de universiteit. Genderideology is een doctoraat geworden.
Oud 26 juli 2021, 09:06   #86
kreydt
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
trekt die zinsbouw op geen kloten[/i].
Bedankt voor het taal advies.

Toch even een opmerking ( zonder vuil gebekte termen, waar je zo’n hekel aan hebt ): leer ook eens, de voor jou, moeilijke woorden zonder fouten te schrijven. ( Sympatisanten )

Een gemeende raad: Bezoek eens een bawdy-house ( je gebruikt toch te-pas en meestal ongepast, Engels ) ipv, vileine tekstjes te debiteren...
kreydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 12:44   #87
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Niet nieuw, eerder een ouw vergoelijkingetje, herkauwd.

Maar, als iets goed is mag het ook gezegd worden: niet vuilgebekt zoals van andere oprispingen te lezen van jou op Politics.be. Volhouden.

But I digress:
De aard van zulke 'reacties', op zoek naar vergoelijkingen, doet me onweerstaanbaar denken aan de uiterlijke script-aanpassingen door sympatisanten van een of ander ex Vloms legionair van 't dorp zijn/haar/hun nazaten.
't Zit duidelijk nog altijd diep tot bij (achter)kleinkinderen van 't toenmalig (vrijwillig) Kanonenfleisch blijkbaar. Ze zijn nogni toe aan de nieuw Kipfler Kartoffelkes.

Plus, dit komt hier nota bene uit die kring die tegenstanders te pas en te onpas verwijt om 't flamingant collaboratieverleden erbij te sleuren.
Bredero indachtig nu...
Even terugkomen op de in vet gedrukte zin : ik geef toe dat mijn schrijfstijl nogal direct is en door de meeste belgicisten om die reden weggezet wordt als "vuilgebekt".

Neem nu jouw ideeëngoed, dat zwaar geïnspireerd is door Jacques Brel, die wel zijn vlakke land bezingt maar geen jota begrepen had van zijn inwoners. Het was al begonnen met "les flamandes" maar met "Les Flamingants" komt zijn ware aard boven, Brel was in feite een Vlamingenhater.

Luister even naar Will Tura en zijn lied "Omdat ik Vlaming ben". Die man, geen nationalist, heeft het perfect begrepen.

Laatst gewijzigd door robert t : 26 juli 2021 om 13:05.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2021, 12:50   #88
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

[quote=robert t;9736499]
Citaat:
Even terugkomen op de in vet gedrukte zin : ik geef toe dat mijn schrijfstijl nogal direct is en door de meeste belgicisten om die reden weggezet wordt als "vuilgebekt".

Wel vreemd dat uitgerekend jij die ook die term hanteert. Je laat je immers inspireren door Jacques Brel die wel zijn vlakke land bezingt maar geen jota begrepen had van zijn inwoners. Het was al begonnen met "les flamandes" maar met "Les Flamingants" komt zijn ware aard boven, Brel was in feite een Vlamingenhater.

Luister even naar Will Tura en zijn lied "Omdat ik Vlaming ben". Die man, geen nationalist, heeft het perfect begrepen.
Brel was een Vlamingenhater en Brussels Wallingant, daarvoor geen respect; maar heeft goede muziek gemaakt.
Oud 26 juli 2021, 12:57   #89
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Darwin. Evolutieleer. Driften kunnen beheersen. Niet ieder is zo ver ontwikkeld.
En toch vinden sommigen dat wij ons aan hen moeten aanpassen.
Dat Groen ons terug in de steentijdperk wil is nu niet echt een geheim...
Oud 26 juli 2021, 13:03   #90
DewareJakob

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
tja, er is toch een iets of homogene groep die wat waarden en normen deelt.

of niet?
Oei! Moeilijk.
Oud 26 juli 2021, 13:11   #91
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=DewareJakob;9736506]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht
Brel was een Vlamingenhater en Brussels Wallingant, daarvoor geen respect; maar heeft goede muziek gemaakt.
Brel heeft inderdaad pareltjes gemaakt maar toen hij zijn einde voelde naderen vond hij het nodig "Les F..." te schrijven. Dat veel flaminganten door dit lied geschokt waren is volledig normaal.
robert t is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2021, 09:12   #92
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t Bekijk bericht

Neem nu jouw ideeëngoed, dat zwaar geïnspireerd is door Jacques Brel, die wel zijn vlakke land bezingt maar geen jota begrepen had van zijn inwoners. Het was al begonnen met "les flamandes" maar met "Les Flamingants" komt zijn ware aard boven, Brel was in feite een Vlamingenhater.

Goed zo, zoals ik hierboven schreef:
Citaat:
Maar, als iets goed is mag het ook gezegd worden: niet vuilgebekt zoals van andere oprispingen te lezen van jou op Politics.be. Volhouden.
Best aangenaam om deze 'schonere gebektheid' te beantwoorden:

Vana 1) die gast bezong 'het' platte Vlonderland, al gebruikte hij als bourgeois franstalige Brusseleir de omschrijving Vlaming soms voor zichzelf. Andere tijden. Ander milieu.
Vana 2) Geen 'iota' begrepen? Niet echt verwijtbaar, vind ik. Ik versta ook geen kloten van dat Vlonders minderwaardigheidscomlex.
Vana 3) Den Tuur is uwe nieuwe maat? Nog zo eentje en 't is weeral tijd voor een begrafenis.
Geen me dan maar Brel, hé: die zou daar zelfs niet Les Bourgeois gaan zingen. Al vroeg je het op blote kniekes.

Je signe et je persiste, ikke.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 29 juli 2021 om 09:15.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2021, 15:05   #93
edwinp
Banneling

Standaard

https://www.hln.be/binnenland/ecolo-...roet~a0716811/

het Waals islamitisch legioen van ecolo
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be