![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#84 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Vreemdeling
|
![]() de islam is gevaarlijk
de koraan predict haat , is racistisch, simpelweg gevaarlijk maar de bijbel doet dat ook (in mindere mate) het grote verschil is dat hiet kinderen van jongsaf horen dat je niet zomaar letterlijk mag opnemen wat er in de bijbel staat kliene moslims krijgen te horen dat ze de koraan MOETEN letterlijk interpreteren, en hem zelfs vanbuiten moeten kennen dat de islam zo'n 500 jaar achterloopt op de rest van de (religieuze) wereld is zelfs een eufemisme... ik ga me wel eens bij enkele imams beraden over de vertalingen die hier gepost werden.
![]() |
#89 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kijk eens naar het nieuws van afgelopen week
1) Jurgen Goris krijgt 30 jaar celstraf voor dubbele moord 2) 3 bendeleden van de Outlaws krijgen levenslang voor moord 3) Moeder krijgt celstraf voor de moord op haar kind. 4) fourniret heeft mogelijk nog meerdere moorden gepleegd. En nog meer verkrachtingen 5) 17-jarige zoon komt om door ontbering van zijn stief-en ouders. Gelukkig zijn de christenen allemaal brave jongens he.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Heb je ooit al de Bijbel gelezen? Hoe kan je dan weten wat er allemaal instaat en wat niet? En als je toch ohzo veel belang hecht aan de bijbel, dan weet je dat er ook instaat "bemin uw naaste".
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
(leve het sarcasme) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu ook de andere kant van de zaak met de zelfde invalshoek bekijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
en betreffende de koraan en de bijbel, de bijbel heb ik grotendeels gelezen (staan zeer veel mooie verhalen in!!) de koraan heb ik stukken uit gelezen, vertalingen door een kennis (zoon ve imaam) en vertalingen van het internet en betreffende die misdaden, die zijn niet gebeurt in het licht van het christendom, en ik betwijfel ten sterkste of die mensen christen waren vlaanderen is nu eenmaal grotendeels atheïstisch met een katholieke invloedssfeer. ideologie gebouwt op een vredelievende religie lijkt mij het minst gevaarlijk, hoewel ik toch wel atheïst ben, en liefst nog een wereld zonder enige religie zou zien...
![]() |
![]() |
#94 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als het Christendom een vredelievende religie was, zou Europa in de middeleeuwen de mooiste plaats van de wereld moeten zijn, wat duidelijk niet het geval was. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Leve de realiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ben hier blijkbaar de enigste die de Koran niet vanbuiten kent...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft de Armeense tragedie met de Islam te maken? Een fout besluit van één (ja 1 persoon) sultan die een afbrokkelend rijk bijelkaar wilde houden, de armenen deporteren naar het zuiden, zodat ze de russen niet meer zouden helpen. Met de middel-eeuwen doelde ik op de slechte levensomstandigheden, waarom denk je anders dat ze Dark Ages worden genoemd en waarom toen toevallig de pest uitbrak?? |
|
![]() |
![]() |