Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2004, 22:36   #81
gm10
Eur. Commissievoorzitter

gm10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
De intimidaties van holebi's in Brussel is even berucht als de fameuze groepsverkrachtingen. Evenals de statements van publieke leiders die liever alle holebi's van de hoogste torens willen smijten.

Ook allemaal door "autochtoonse Belgen" uiteraard
en hoe zou jij dat weten? hoe kan dat berucht zijn, tenzij je (a) in brussel woont of (b) zelf homo bent
Oud 16 december 2004, 14:32   #82
killallah
Banneling

killallah's schermafbeelding

Standaard

Laat die bruin mannen maar wat met de jeanetabnormalen spelen. Wie weet worden ze zelf ook nekeer verkracht in de anus en zitten ze met AIDS... 2 vliegen in 1 klap. Misschien een goed voorstel zou zijn om die 2 groepen in hun bloten bijeen te werpen in een kamp met prikkeldraad rond!!! Zijn wij er tenminste vanaf!
killallah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 15:00   #83
temp
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killallah
Laat die bruin mannen maar wat met de jeanetabnormalen spelen. Wie weet worden ze zelf ook nekeer verkracht in de anus en zitten ze met AIDS... 2 vliegen in 1 klap. Misschien een goed voorstel zou zijn om die 2 groepen in hun bloten bijeen te werpen in een kamp met prikkeldraad rond!!! Zijn wij er tenminste vanaf!
Waarom is het niveau hier zo laag?
temp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 15:04   #84
Andro
Perm. Vertegenwoordiger VN

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door killallah
Adolf Hitler is aan het spreken.
Oud 16 december 2004, 15:19   #85
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Waarom werd dit hier niet eerder bepost? Omdat ze 'bij elkaar kwamen bij Mario V'? Als het Achmed B of Ismael Y was geweest had het waarschijnlijk iets anders geweest..
Antwerpen? Wegblijven..

Uit GvA en andere online gazetten

13/12 Tot 18 maanden voor bende die homo's afranselde
De correctionele rechtbank van Antwerpen heeft maandag een bende jongeren veroordeeld die in april en mei homoseksuelen afranselden en beroofden in het Antwerpse stadspark.
Vier jongeren kregen werkstraffen tot 280 uur, een vijfde werd veroordeeld tot een celstraf van vijf maanden effectief en een zesde jongeman kreeg achttien maanden voorwaardelijk.
De rechtbank noemde de feiten verwerpelijk. "De beklaagden maakten doelbewust jacht op een groep met een andere seksuele voorkeur. De slachtoffers werden willekeurig uitgepikt, in elkaar geslagen en beroofd en op mensonterende wijze achtergelaten."

De zes overvallers, twee jongemannen van 21, twee van 19 en twee van 18, worden vervolgd voor drie feiten van diefstal met geweld. Op 14 april en 24 en 26 mei beroofden ze drie mannen in het Antwerpse Stadspark. Daarbij schuwde de bende geen geweld. Zo sloegen de jonge daders bij een slachtoffer enkele tanden uit en lieten ze hem bewusteloos achter in het struikgewas. Hoewel er maar drie slachtoffers aangifte durfden doen, vermoedt het parket dat de beklaagden minstens tien tot vijftien homoseksuelen hebben overvallen.

De jongerenbende ging daarbij steeds op dezelfde manier te werk. Ze verzamelden 's avonds eerst op het appartement van Mario V., de enige die over een eigen stek beschikte. Daarna trokken ze naar het Stadspark. Ze splitsten zich op in groepjes van twee. Twee daders vielen hun slachtoffer langs achteren aan, waarna het andere duo bijstand leverde. Nadat ze hun doelwit een flink pak slaag hadden verkocht, werd de man beroofd van zijn portefeuille, gsm en andere bezittingen. De daders werden eind mei opgepakt. Aanvankelijk ontkenden ze de feiten. Ze beweerden dat ze elkaar niet kenden en dat ze alleen maar 'een luchtje' waren gaan scheppen in het Stadspark. Ze gingen echter door de knieën, nadat de slachtoffers hen herkend hadden via een spiegelconfrontatie.

Met 4 tegen 1 wat voor laffe honden zijn dat zeg !

toch sjans dak zo altijd wel iets in mijn zakken heb als ik in de stad rondloop.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2004, 15:29   #86
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nick6502
Welke schade berokkenen zij dan? En wat is er pervers aan hen?

Ik heb niks tegen homo's van mij mag iedereen vogelen met wie hij wil als die ander er mee akkoord gaat.

er zijn echter 2 regels

A nie met kinderen, (maar daar moete dus geen homo voor zijn, er zijn ook hetro's die hun fikken nie kunnen thuis houden)

B nie onder de mensen hunne neus, : als ik 's avonds door een park wil wandelen en er spreekt mij daar nen homo aan zal ik beleefd weigeren, dringt hij aan dan zal hij rap weten hoe het voelt om mijn vuist in uw gezicht te krijgen.

Het ambetante tegenwoordig is, dat die gasten de parken onveilig maken, de parkings onveilig maken en sommige boskes onveilig maken. Ne mens kan nie meer langs de autostrade stoppen zonder dat ge ermee geconfronteerd wordt. Er zijn toch homobars voor iets ? ga wa advertentiekes plaatsen op 't net of in een boekske, maar valt de mensen nie lastig.

Maar zomaar iemand aanvallen omdat hij homo is, vind ik bijzonder laag bij de gronds.
Oud 16 december 2004, 15:37   #87
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Zou een maand lang een namiddagje blaren scharrelen ook goed zijn? (ligt dichter bij de realiteit denk ik )

Nee, dat helpt niks, dat is niet zwaar genoeg, ge moet iemand eens goed doen afzien zodat ze beseffen dat gaan werken gezonder is dan in den bak terechtkomen wat dat ge daar nog harder moet fakken.

Dat is de idee die erachter zit, ze zo moe makken dat ze 's avonds gewoon in coma in hun bed vallen, en nog half liggen slapen als ze de volgende morgen terug op moeten, zo breekt ge op een week tijd alle weerstand, zelf de meest hardnekkige klootzak krijgt ge zo klein.

vb, mijn broer deed zijn opleiding bij den ABL, ze hadden eens iets uitgestoken, geen probleem jongens, midden in de nacht, allemaal de rugzak aan 't geweer op de schouder en gasalarm, met een gasmasker op uwen teut dus, en zo een paar keer rond het blokske lopen, ...

Die waren direct serieus wat gekalmeerd, ... ge moet natuurlijk nen halve sadiest zijn om zoiets te bedenken, maar hoe denkt ge anders dat ge decipline kweekt in een bende jonge gasten, die niks liever doen dan ongehoorzaam zijn.
Oud 16 december 2004, 15:56   #88
temp
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
dan zal hij rap weten hoe het voelt om mijn vuist in uw gezicht te krijgen.
Hoe kan hij nu weten hoe het voelt om uw vuist in mijn gezicht te krijgen?
temp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2004, 11:57   #89
Hagal
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck
Ja, maar wie gedragingen stelt die de maatschappij schade berokkenen moet er de gevolgen maar van dragen. De maatschappij is gediend met kinderrijke traditionele huwelijken en niet met allerlei perverse samenlevingsvormen die in naam van het heilige links-liberalisme nu maar eventjes moeten kunnen.
En ik die dacht dat het Vlaams Belang niets tegen die mensen had. Fout gedacht dus.
Nu, met die kinderrijke traditionele huwelijken zal het binnen het Belang ook wel meevallen.
Hagal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 december 2004, 19:07   #90
Morghodius
Provinciaal Gedeputeerde

Morghodius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lyot
als ze met die 200 en zoveel uren werkstraf terug op het rechte pad terechtkomen dan is die straf perfect.. Dat is voor mij de enige maatstaf... Niet het aantal 'jaren'.. Ik geloof niet dat de gevangenis betere mensen voortbrengt;. Juiste begeleiding kan dat - maar niet altijd- in mijn ogen wel bewerkstelligen.
je handtekening is:
Alleen kinderen en idioten lopen achter een vlag

ik neem aan dat je dat ook dat vind van andere volkeren die dat doen ?

of toch niet? en geld het alleen voor ons?

ja ik zie mensen dit wel eens vaker zeggen, en lopen dan zelf met een vlag van turkije of van de palestijnen

kan het nog hypocrieter

En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee!
http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720
Morghodius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be