![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() Laat die bruin mannen maar wat met de jeanetabnormalen spelen. Wie weet worden ze zelf ook nekeer verkracht in de anus en zitten ze met AIDS... 2 vliegen in 1 klap. Misschien een goed voorstel zou zijn om die 2 groepen in hun bloten bijeen te werpen in een kamp met prikkeldraad rond!!! Zijn wij er tenminste vanaf!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met 4 tegen 1 wat voor laffe honden zijn dat zeg ! toch sjans dak zo altijd wel iets in mijn zakken heb als ik in de stad rondloop. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niks tegen homo's van mij mag iedereen vogelen met wie hij wil als die ander er mee akkoord gaat. er zijn echter 2 regels A nie met kinderen, (maar daar moete dus geen homo voor zijn, er zijn ook hetro's die hun fikken nie kunnen thuis houden) B nie onder de mensen hunne neus, : als ik 's avonds door een park wil wandelen en er spreekt mij daar nen homo aan zal ik beleefd weigeren, dringt hij aan dan zal hij rap weten hoe het voelt om mijn vuist in uw gezicht te krijgen. Het ambetante tegenwoordig is, dat die gasten de parken onveilig maken, de parkings onveilig maken en sommige boskes onveilig maken. Ne mens kan nie meer langs de autostrade stoppen zonder dat ge ermee geconfronteerd wordt. Er zijn toch homobars voor iets ? ga wa advertentiekes plaatsen op 't net of in een boekske, maar valt de mensen nie lastig. Maar zomaar iemand aanvallen omdat hij homo is, vind ik bijzonder laag bij de gronds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, dat helpt niks, dat is niet zwaar genoeg, ge moet iemand eens goed doen afzien zodat ze beseffen dat gaan werken gezonder is dan in den bak terechtkomen wat dat ge daar nog harder moet fakken. Dat is de idee die erachter zit, ze zo moe makken dat ze 's avonds gewoon in coma in hun bed vallen, en nog half liggen slapen als ze de volgende morgen terug op moeten, zo breekt ge op een week tijd alle weerstand, zelf de meest hardnekkige klootzak krijgt ge zo klein. vb, mijn broer deed zijn opleiding bij den ABL, ze hadden eens iets uitgestoken, geen probleem jongens, midden in de nacht, allemaal de rugzak aan 't geweer op de schouder en gasalarm, met een gasmasker op uwen teut dus, en zo een paar keer rond het blokske lopen, ... Die waren direct serieus wat gekalmeerd, ... ge moet natuurlijk nen halve sadiest zijn om zoiets te bedenken, maar hoe denkt ge anders dat ge decipline kweekt in een bende jonge gasten, die niks liever doen dan ongehoorzaam zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nu, met die kinderrijke traditionele huwelijken zal het binnen het Belang ook wel meevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Alleen kinderen en idioten lopen achter een vlag ik neem aan dat je dat ook dat vind van andere volkeren die dat doen ? ![]() of toch niet? en geld het alleen voor ons? ja ik zie mensen dit wel eens vaker zeggen, en lopen dan zelf met een vlag van turkije of van de palestijnen kan het nog hypocrieter
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
|
![]() |
![]() |