![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een forumgebruiker herinner me niet meer wie had toen iets gelinkt dat aantoonde dat ze gebonden zaten in een structuur (die lipides) waardoor dat gevaar er niet zou zijn. Echter recentelijk, in dat artikel dat ik refereerde in mijn vorige post (ik moet het eens terugzoeken) dat iemand linkte, stond dat DEELTJES van die lipides apart kunnen raken via een omringing (ook "corona") van bepaalde stoffen. Maar ik ben niet zeker, moet de posts eens samenzoeken. 1 feit is dat het nest nazi vaccinatie propaganda video's beweren dat de vaccindeeltjes afgebroken worden en dus geen verdere gevolgen zelfs kunnen hebben. Maar als onderdelen van iets dat afgebroken wordt, op zich schadelijk zijn, logen ze eigenlijk niet, ze verzwegen enkel wat. Ze kunnen het later dan wegklasseren onder "voortschrijdend inzicht". ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 4 augustus 2021 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.hln.be/nieuws/enkel-wie-...izen~aefa7343/
Wie niet gevaccineerd is komt de US niet in. Dat wordt een algemene regel in de meeste landen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat voor een vaccin dat binnen een paar maanden zinloos is geworden. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2021 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() goed nieuws
er bestaan terug grenzen
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Er komen niches vrij in de markt.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe het met deze "vaccins" (eigenlijk gentherapieën) zit, weet ik niet, maar er worden gifstoffen aan andere vaccins toegevoegd die alleen maar tot doel hebben meer antilichamen in het bloed te krijgen, omdat de goedkeuringsinstanties voor vaccins daaraan de werkzaamheid van het vaccin afmeten. Dus naast de bewaarmiddelen krijg je ook die rommel binnen. Bovendien hoeven de ingrediënten niet vermeld te worden als ze al in een product zaten dat de vaccinproducent aan het vaccin toevoegt. Zo krijg je kwik en aluminium binnen zonder dat je het op een bijsluiter kunt lezen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat soliciteert dan het mechanisme dat wij ook gebruiken om voedingsstoffen en zo leren te aanvaarden en niet te zien als antigen, en zekere T-CD4 cellen die tolerantie "prediken" worden dan geactiveerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dan lees je reacties dat niet-gevaccineerden anderen hun vrijheid belemmeren. Wil er iemand mij eens uitleggen waarom dat zo zou zijn..? Ge hebt uw vaccinatie, ge hebt uw pasje.. dus kunt ge toch weer doen wat ge graag zou doen..? Welke vrijheid ontbreekt nog? Enkel de niet-gevaccineerde is beperkt in vrijheid, maar vormt toch geen belemmering voor gevaccineerden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En jij mag niet meer naar China want je mag alleen naar China als je een Chinees vaccin hebt gekregen. Politics kills the virus ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ideale manier om China economisch te raken, en ze doen het zichzelf aan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En mijn vax was kapitalistische Pfaaizer, ingespoten in... China. Nu gij. Anderzijds, mocht ik gevaxd geworden zijn met Sinovac ben ik niet zeker of ik Eurocomic-natland zou binnen mogen, in feite.
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://visaguide.world/news/vaccine...ty-for-travel/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Madam hier is gesinovact.
En nu moet ik voor 't avondnieuws op TV naar een uitvoering van 'De Leeuw van Beijing' luisteren i.p.v. naar Leiau Twie van je stadsgenoot Jef Elbers.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 5 augustus 2021 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu kocht ik er 50 made in Europe voor 9 euro. Ook 3 lagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen probleem dan laat ik mij een Sinovac zetten en als AZ niet lukt in de US kan er nog wel een Pfizer bij. Beetje creatief blijven.
|
![]() |
![]() |