Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2021, 20:31   #81
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik ken er ook niets van maar er wordt sowieso veel toegevoegd aan zo'n vaccin om de mRNA deeltjes langer te laten overleven, bewaarmiddel en nog zaken. Hoe dan ook brengt zo'n vaccin een zeker risico.
Heel aan het begin van het mRNA vaccin gedoe was er de piste dat de nanodeeltjes door hun kleinheid net als de fijne vezels van asbest kankerverwekkend kunnen zijn.
Maar een forumgebruiker herinner me niet meer wie had toen iets gelinkt dat aantoonde dat ze gebonden zaten in een structuur (die lipides) waardoor dat gevaar er niet zou zijn.
Echter recentelijk, in dat artikel dat ik refereerde in mijn vorige post (ik moet het eens terugzoeken) dat iemand linkte, stond dat DEELTJES van die lipides apart kunnen raken via een omringing (ook "corona") van bepaalde stoffen.
Maar ik ben niet zeker, moet de posts eens samenzoeken.

1 feit is dat het nest nazi vaccinatie propaganda video's beweren dat de vaccindeeltjes afgebroken worden en dus geen verdere gevolgen zelfs kunnen hebben.
Maar als onderdelen van iets dat afgebroken wordt, op zich schadelijk zijn, logen ze eigenlijk niet, ze verzwegen enkel wat.
Ze kunnen het later dan wegklasseren onder "voortschrijdend inzicht".
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 4 augustus 2021 om 20:35.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2021, 20:52   #82
Walvader
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Ik voel me aangesproken, maar het stoort me niet.
Sinds begin vorig jaar heb ik hier eigenlijk nauwelijks een deftig argument gelezen van het pro-vax- en/of pro-beleid-kamp. Behalve dan iets in de aard van: ik volg de orders dus moet gij ook volgen. En wat gemem over solidariteit dat geen steek hield. Het enige interessante aan het beleid is dat de risicogroepen nu gevaccineerd zijn. Maar 't is dan ook vanzelfsprekend dat het beleid daar voor zorgt. Meer hadden ze niet moeten doen.

Qua intelligentie heb ik dus ook nog niet veel ondervonden uit dat 'pro' kamp.. er zitten daar bijvoorbeeld figuren tussen die nu nog steeds niet doorhebben dat Van Damme nogal geblunderd heeft in tegenstelling tot Brokken.. om maar een voorbeeld te geven. Of figuren die zelfs niet de moeite doen om in te zien dat er ook wetenschappers zijn die niet achter het beleid staan.. Zelfs het beleid in vraag stellen, is volgens vele 'weldenkenden' in het pro-kamp al een stap te ver.. tja man.. op den duur vallen dan woorden als 'dom' eh..
Zeer mooi antwoord.
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 06:20   #83
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

https://www.hln.be/nieuws/enkel-wie-...izen~aefa7343/

Wie niet gevaccineerd is komt de US niet in. Dat wordt een algemene regel in de meeste landen.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 06:58   #84
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Wie niet gevaccineerd is komt de US niet in. Dat wordt een algemene regel in de meeste landen.
Met andere woorden, de helft van de Amerikanen en 85% van de rest van de wereld mag de USA niet binnen.

En dat voor een vaccin dat binnen een paar maanden zinloos is geworden.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  coronavirus-data-explorer(65).png‎
Bekeken: 29
Grootte:  244,1 KB
ID: 114725  

Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2021 om 06:59.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 07:03   #85
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

goed nieuws

er bestaan terug grenzen
Oud 5 augustus 2021, 07:21   #86
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dan missen ze veel klanten he.

Och let's face it....ze zijn ziek.
Er komen niches vrij in de markt.
Oud 5 augustus 2021, 07:27   #87
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken er ook niets van maar er wordt sowieso veel toegevoegd aan zo'n vaccin om de mRNA deeltjes langer te laten overleven, bewaarmiddel en nog zaken. Hoe dan ook brengt zo'n vaccin een zeker risico.
Hoe het met deze "vaccins" (eigenlijk gentherapieën) zit, weet ik niet, maar er worden gifstoffen aan andere vaccins toegevoegd die alleen maar tot doel hebben meer antilichamen in het bloed te krijgen, omdat de goedkeuringsinstanties voor vaccins daaraan de werkzaamheid van het vaccin afmeten. Dus naast de bewaarmiddelen krijg je ook die rommel binnen. Bovendien hoeven de ingrediënten niet vermeld te worden als ze al in een product zaten dat de vaccinproducent aan het vaccin toevoegt. Zo krijg je kwik en aluminium binnen zonder dat je het op een bijsluiter kunt lezen.
Oud 5 augustus 2021, 07:32   #88
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Hoe het met deze "vaccins" (eigenlijk gentherapieën) zit, weet ik niet, maar er worden gifstoffen aan andere vaccins toegevoegd die alleen maar tot doel hebben meer antilichamen in het bloed te krijgen, omdat de goedkeuringsinstanties voor vaccins daaraan de werkzaamheid van het vaccin afmeten.
Nog een geluk. Want een "vaccin" dat een te flauwe ontsteking veroorzaakt, kan het OMGEKEERDE veroorzaken, namelijk een TOLERANTIE aan het antigen.

Dat soliciteert dan het mechanisme dat wij ook gebruiken om voedingsstoffen en zo leren te aanvaarden en niet te zien als antigen, en zekere T-CD4 cellen die tolerantie "prediken" worden dan geactiveerd.
Oud 5 augustus 2021, 07:38   #89
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:

Jammer dat trump niet meer aan de macht is. Men had stante pede alle reisbeperkingen afgeschaft. ????
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 07:51   #90
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Prachtig, dit zal je reinste zever veroorzaken. De helft van de vaccins die hier worden toegediend zijn niet erkend in de VS, ze zijn maar 6 maanden geldig en het europese pasjes systeem is nog niet geintegreerd in die van de VS.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 08:44   #91
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht
Jammer dat trump niet meer aan de macht is.
Had Trump dit gedaan, iedereen zou spreken van een dictator die zijn land afsluit van arme burgers in de wereld, zoals men hem verweet van willen vluchten uit China tegen te houden begin vorig jaar.
Oud 5 augustus 2021, 10:45   #92
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Prachtig, dit zal je reinste zever veroorzaken. De helft van de vaccins die hier worden toegediend zijn niet erkend in de VS, ze zijn maar 6 maanden geldig en het europese pasjes systeem is nog niet geintegreerd in die van de VS.
Ondertussen in Duitsland: niet-gevaccineerden weldra nergens meer welkom, aldus Merkel. link.

En dan lees je reacties dat niet-gevaccineerden anderen hun vrijheid belemmeren. Wil er iemand mij eens uitleggen waarom dat zo zou zijn..? Ge hebt uw vaccinatie, ge hebt uw pasje.. dus kunt ge toch weer doen wat ge graag zou doen..? Welke vrijheid ontbreekt nog? Enkel de niet-gevaccineerde is beperkt in vrijheid, maar vormt toch geen belemmering voor gevaccineerden?
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 10:52   #93
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ja maar ook niet wie is gevaccineerd met AZ. Dat wordt lastig voor veel Belgen dan die dat vaccin hebben gekregen.

En jij mag niet meer naar China want je mag alleen naar China als je een Chinees vaccin hebt gekregen.

Politics kills the virus
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 10:56   #94
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Ja maar ook niet wie is gevaccineerd met AZ. Dat wordt lastig voor veel Belgen dan die dat vaccin hebben gekregen.

En jij mag niet meer naar China want je mag alleen naar China als je een Chinees vaccin hebt gekregen.

Politics kills the virus
De ideale manier om China economisch te raken, en ze doen het zichzelf aan
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 11:01   #95
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Politics kills the virus
Maar ik ben in China, Fredje.
En mijn vax was kapitalistische Pfaaizer, ingespoten in... China. Nu gij.

Anderzijds, mocht ik gevaxd geworden zijn met Sinovac ben ik niet zeker of ik Eurocomic-natland zou binnen mogen, in feite.
Oud 5 augustus 2021, 11:05   #96
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Maar ik ben in China, Fredje.
En mijn vax was kapitalistische Pfaaizer, ingespoten in... China. Nu gij.

Anderzijds, mocht ik gevaxd geworden zijn met Sinovac ben ik niet zeker of ik Eurocomic-natland zou binnen mogen, in feite.
Sinovac is goedgekeurd door NL. België vindt dat weer niet goed...Politics en gezeik zonder oponthoud.

https://visaguide.world/news/vaccine...ty-for-travel/
Oud 5 augustus 2021, 11:06   #97
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
De ideale manier om China economisch te raken, en ze doen het zichzelf aan
En gij gelooft dat. Het zit hem wel iets complexer in elkaar als dat. Of ga jij terug 70 euro betalen voor een T-Shirt
Oud 5 augustus 2021, 11:09   #98
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Madam hier is gesinovact.

En nu moet ik voor 't avondnieuws op TV naar een uitvoering van 'De Leeuw van Beijing' luisteren i.p.v. naar Leiau Twie van je stadsgenoot Jef Elbers.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 5 augustus 2021 om 11:09.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 11:10   #99
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En gij gelooft dat. Het zit hem wel iets complexer in elkaar als dat. Of ga jij terug 70 euro betalen voor een T-Shirt
In het begin van Corona kocht ik 50 Chinese mondmaskers in de Carrefour voor 31,50 euro.
Nu kocht ik er 50 made in Europe voor 9 euro.

Ook 3 lagen.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 augustus 2021, 11:11   #100
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Politics kills the virus
Geen probleem dan laat ik mij een Sinovac zetten en als AZ niet lukt in de US kan er nog wel een Pfizer bij. Beetje creatief blijven.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be