Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 augustus 2021, 13:50   #81
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien Bekijk bericht
Nog nooit gehoord op het werk. Het zal wel met opvoeding en onderwijsniveau te maken hebben.
Nee,ik heb niet verder gestudeerd,maar ik heb op school ook nooit iemand doodgemarteld zoals die reuzegommers op het "hoogste" onderwijsniveau of een sexnetwerk met minderjarigen opgezet zoals universitair geschoolde Epstein .
Oud 8 augustus 2021, 13:55   #82
Rahowa
Europees Commissaris

Rahowa's schermafbeelding

Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Gisteravond nog. Ne maat was gaan beachvolleyballen en stond achteraf onder de douche met een neger (oeps, dat mag ook niet meer gezegd), een man met donkere huidskleur. Onze twee vrouwen vroegen "en? is dat nu waar wat men daar van zegt?"
Die zijn geen haar "beter" dan wij mannen en gelukkig maar.
Die vrouwen mogen dat vragen,maar stel je eens het omgekeerde voor,dat je aan je vrouw zou vragen of haar douchegenoot (of hoe noem je zo iemand) dikke tetten heeft?
Oud 8 augustus 2021, 14:33   #83
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Als je het vrouwenbasketbal een beetje volgt dan weet je dat. Het heeft in alle kranten al gestaan.

Maar wel zonder macho dedain.
Al diegenen die nu een inheemse macho aan het kruis willen nagelen zijn precies dezelfden voor wie er nooit genoeg uitheemse macho's kunnen worden geïmporteerd. En laat die exotische macho's nu voor de holebi (en de rest van het alfabet) gemeenschap doorgaans een stuk gevaarlijker zijn dan de eigen exemplaren. Voor de deugpronkers is de ene macho blijkbaar de andere niet.
Oud 8 augustus 2021, 14:41   #84
hamac
Perm. Vertegenwoordiger VN

hamac's schermafbeelding

Standaard

Wat een gedoe weer allemaal.

Hij velde geen 'openbaar oordeel', want dat houdt intentie in.
Dat staat haaks op het feit dat hij die uitspreken wellicht niet zou gedaan hebben indien hij wist dat ze op antenne waren.

Het is dus eerder te vergelijken met denigrerende achterklap of roddels.

Denk je dat die speelsters van de Cats nog nooit op een terras hebben gezeten en denigrerende opmerkingen hebben gegeven over mensen die daar passeren maar niet in hun gezicht zouden zeggen?
Oud 8 augustus 2021, 14:48   #85
No Apologies
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Aan te stippen: Eddy is wel licentiaat in communicatiewetenschappen, hé.
Ja, maar hij heeft de les 'Hoe zet ik een microfoon uit' gebrost.
Oud 8 augustus 2021, 15:50   #86
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Die gasten zullen achter de schermen ook al wel eens grappen gemaakt hebben over hetero's die scheve schaatsen rijden. Zwemmer A deed het met sprintster B. Amai en die vriendin van zwemmer A is nochtans geen misse die moet het mij ook geen twee keer vragen. Coache C zou vannacht bij wielrenner D zijn binnen gegaan. Haha daarmee dat die een spierscheur opliep.

Man man. Veel geblaat weinig wol. En het begint tegenwoordig het omgekeerde effect te bewerkstelligen. Als ze zo verder doen met hun woke-hysterie is al het pride-verzet voor niets geweest. Meer en meer mensen keren er zich van af. Misschien maar goed ook. De holebi's die eerst nog heterorelaties zijn aangegaan en kinderen op de wereld hebben gezet alvorens ze uit de kast kwamen zijn veel gelukkiger dan diegenen die dat nooit gedaan hebben. Het gaat nog wat worden met dat wokezootje. Die gaan op hun veertigste allemaal euthanasie wegens psychisch lijden vragen vermoed ik.
Oud 8 augustus 2021, 16:10   #87
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa Bekijk bericht
Nee,ik heb niet verder gestudeerd,maar ik heb op school ook nooit iemand doodgemarteld zoals die reuzegommers op het "hoogste" onderwijsniveau of een sexnetwerk met minderjarigen opgezet zoals universitair geschoolde Epstein .
Toen ik op de unief zat, bestonden de ingrediënten van een studentendoop meestal uit meel, eieren, ketchup, mosterd en voor de gevorderden tabasco. Voor de rest bier natuurlijk. En een emmer water om het geheel af te spoelen. Geen kat zou zich in het hoofd gehaald hebben om iemand te verplichten urenlang in koud water te vertoeven. Daar moet je totaal een debiel voor zijn. In dit geval een vlaamse debiel.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 16:11   #88
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Aan te stippen: Eddy is wel licentiaat in communicatiewetenschappen, hé.
Hij heeft duidelijk niet goed opgelet tijdens de college's over media-apparatuur
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 16:14   #89
Walvader
Parlementslid

Standaard

Wat heeft die nu eigenlijk echt verkeerd gezegd ? Mediaminister spreekt over "homofobe" uitspraken. Waar haalt hij het ?
Walvader is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 16:31   #90
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Die gasten zullen achter de schermen ook al wel eens grappen gemaakt hebben over hetero's die scheve schaatsen rijden. Zwemmer A deed het met sprintster B. Amai en die vriendin van zwemmer A is nochtans geen misse die moet het mij ook geen twee keer vragen. Coache C zou vannacht bij wielrenner D zijn binnen gegaan. Haha daarmee dat die een spierscheur opliep.

Man man. Veel geblaat weinig wol. En het begint tegenwoordig het omgekeerde effect te bewerkstelligen. Als ze zo verder doen met hun woke-hysterie is al het pride-verzet voor niets geweest. Meer en meer mensen keren er zich van af. Misschien maar goed ook. De holebi's die eerst nog heterorelaties zijn aangegaan en kinderen op de wereld hebben gezet alvorens ze uit de kast kwamen zijn veel gelukkiger dan diegenen die dat nooit gedaan hebben. Het gaat nog wat worden met dat wokezootje. Die gaan op hun veertigste allemaal euthanasie wegens psychisch lijden vragen vermoed ik.
Ik verwens ook de woke hysterie, maar dit was wel iets helemaal anders. Gewoon platvloerse beledigingen van individuen die bij naam genoemd werden. Als je dat publiek doet moet je maar tegen de weerbots kunnen.
Oud 8 augustus 2021, 16:31   #91
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Wat heeft die nu eigenlijk echt verkeerd gezegd ? Mediaminister spreekt over "homofobe" uitspraken. Waar haalt hij het ?
Hij wil het zelf verbieden op café
Oud 8 augustus 2021, 16:38   #92
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ik verwens ook de woke hysterie, maar dit was wel iets helemaal anders. Gewoon platvloerse beledigingen van individuen die bij naam genoemd werden. Als je dat publiek doet moet je maar tegen de weerbots kunnen.

Het was niet publiek (bedoeld). Straks durf je op café of in de sportclub je mond niet meer open doen uit schrik gefilmd en ontslagen te worden. Als dit zo verder gaat loopt iedereen straks terug in habijt de zwijgplicht te ondergaan.
Oud 8 augustus 2021, 16:51   #93
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlad Bekijk bericht
Die gasten zullen achter de schermen ook al wel eens grappen gemaakt hebben over hetero's die scheve schaatsen rijden. Zwemmer A deed het met sprintster B. Amai en die vriendin van zwemmer A is nochtans geen misse die moet het mij ook geen twee keer vragen. Coache C zou vannacht bij wielrenner D zijn binnen gegaan. Haha daarmee dat die een spierscheur opliep. |
en door sommige vrouwensportsters riskeerde ik vroeger wel polsblessures

anyway,
dit is cafépraat maar in onze onlinewereld is er maar 1 optie.
Demarez mag eind volgende week op zoek naar een nieuwe job
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 16:54   #94
DucDEnghien

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
en door sommige vrouwensportsters riskeerde ik vroeger wel polsblessures

anyway,
dit is cafépraat maar in onze onlinewereld is er maar 1 optie.
Demarez mag eind volgende week op zoek naar een nieuwe job
Niemand verplicht je om on-line te zijn. Bij een google search ben je een winner als je naam het minste voorkomt, niet het tegenovergestelde.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 17:16   #95
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Dit vraagt inderdaad een gepast antwoord maar vb. Mestdagh stelde al "dat zo'n mensen plaats moeten ruimen". Dat klinkt eerder als een afrekening om uw eigen croonies op het postje van Demarez te zetten dan een roep om gepaste sancties.
Oud 8 augustus 2021, 17:20   #96
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walvader Bekijk bericht
Dat er niet veel geneukt gaat worden omdat ze lesbisch zijn is toch wel kantje boordje. Maar in deze tijden wordt elk woord gewikt en gewogen tot het als homofoob, racistisch of misogyn beschouwd kan worden.
Oud 8 augustus 2021, 17:21   #97
1207
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dit vraagt inderdaad een gepast antwoord maar vb. Mestdagh stelde al "dat zo'n mensen plaats moeten ruimen"..
we leven nu eenmaal in de cancelcultuur.
de eis om diens ontslag is een hele normale anno 2021.

zoals gezegd
het was lomp om de micro ni uit te zetten en tegelijk cafépraat te verkopen.

maar de onzin die ge nu leest en op twitter verschijnt?
de sportzomer eindigt hierdoor op een dieptepunt? er is een debiel die dat echt gepost heeft en honderden die dat delen

ik mag toch vinden dat ik het gebleit en emogezeik vd sporters belachelijk begin te vinden?

Vandaag nog messi omdat hij nimmer voor barca kan spelen?
als hij die club zo graag ziet en wil blijven? Dat hij dan gewoon een beginnerscontract van 1500 euro per maand tekent.

die 500 miljoen vd afgelopen 5j zal wel helpen om niet te verhongeren

Laatst gewijzigd door 1207 : 8 augustus 2021 om 17:22.
1207 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 augustus 2021, 17:22   #98
Karel Martel B

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Maar als reporter zo’n dingen zeggen op die toon… Ik denk dat Eddie Demarez vanaf nu kantoorwerk gaat doen.

Dat oa An Wouters en Emma Meesseman lesbisch zijn is trouwens geen geheim, ze komen daar openlijk voor uit. Het is ‘het toontje’.
Hij zal strenger gestraft worden dan Chris Dusauchoit.

Immers, het verheerlijken van geweld op rechtse politici is minder erg dan wat gaybashing.
Oud 8 augustus 2021, 17:24   #99
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Hij zal strenger gestraft worden dan Chris Dusauchoit.

Immers, het verheerlijken van geweld op rechtse politici is minder erg dan wat gaybashing.
We zullen ook maar zwijgen over die procureur die nog altijd op post zit, ondanks zijn veroordeling omdat hij zijn chauffeur had bepoteld.
Oud 8 augustus 2021, 17:32   #100
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1207 Bekijk bericht
we leven nu eenmaal in de cancelcultuur.
de eis om diens ontslag is een hele normale anno 2021.

zoals gezegd
het was lomp om de micro ni uit te zetten en tegelijk cafépraat te verkopen.

maar de onzin die ge nu leest en op twitter verschijnt?
de sportzomer eindigt hierdoor op een dieptepunt? er is een debiel die dat echt gepost heeft en honderden die dat delen

ik mag toch vinden dat ik het gebleit en emogezeik vd sporters belachelijk begin te vinden?

Vandaag nog messi omdat hij nimmer voor barca kan spelen?
als hij die club zo graag ziet en wil blijven? Dat hij dan gewoon een beginnerscontract van 1500 euro per maand tekent.

die 500 miljoen vd afgelopen 5j zal wel helpen om niet te verhongeren
Och en dat altijd dat zogenaamde seksisme. Ik lees alle dagen verhalen over 'zogezegde' alleenstaande mama's. Dat zijn dan die alleenstaanden die niet zelden ieder jaar zwanger zijn.
Zoals in dit artikel Wat heeft dat nu in godsnaam te maken dat die vrouw al of niet de toegang wordt geweigerd ??? Had ze binnen gemogen indien ze niet alleenstaand was ??
Ik lees zoiets bijna nooit over alleenstaande papa's....die blijken niet te bestaan terwijl ik er in mijn dichte vriendenkring wel meer dan ene ken.

https://www.hln.be/anzegem/alleensta...eend~ab71247c/
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be