Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2004, 16:00   #81
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Dusk, kerel, ge zijt zo'n zagevent.
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 16:27   #82
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dUSK
Maar ik vrees dat met al die ophemelende reacties over zijn creaties, en bijhorende overvloedige citaatherhalingen, en de provocerende houding die ongetwijfeld anderen ook aan het werk zal zetten in photoshop, dit forum de volgende weken zal volstaan met dergelijke tegen die tijd (voor mij nu al) afgezaagde fotos.
Ik kan dat alleen maar toejuichen. Momenteel staat het forum vol met tekstueel gezaag over een half nieuwsbericht dat ze dan interpreteren als het vrijlaten van alle gevangenen en zo... dan zie ik liever wat gephotoshopte politici. Al geef ik toe dat de blokkers met griekse manieren er wat er over is.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 22 december 2004 om 16:27.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 16:37   #83
ossaert
Minister-President

ossaert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pfff, is dat het beste wat je kunt repliceren? Btw, die rietjes in je neus, is dat echt, of heeft nounou dat met photoshop voor je geregeld?
1. Ik zei dat ik me niet in deze discussie wilde mengen, maar kom, omdat je 't zo vriendelijk vraagt: ik vind de bewerkingetjes van nou nou best geestig, en niet omdat het VB'ers zijn. Ik zou er trouwens ook om lachen moesten het andere figuren zijn. Jij vindt het gewoon geen humor omdat je je in je kruis getast voelt, omdat je 'leiders' op de hak genomen worden. Als er één gepost werd van pakweg Mieke Vogels en Michel van den Bossche had je waarschijnlijk in je broek gedaan; Groen!'en die er niet mee konden lachen had je dan in de vriendelijke stijl die je eigen is uitgemaakt voor zuurpruimen.

2. Dat je blijkbaar over geen greintje humor beschikt, bewijs je door m'n avatar niet te herkennen... en het zijn potloden, geen rietjes.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
ossaert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 18:36   #84
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ossaert
Dat je blijkbaar over geen greintje humor beschikt, bewijs je door m'n avatar niet te herkennen... en het zijn potloden, geen rietjes.
Amen... en Ossaert zegt ook meer dan enkel 'wobble'

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 22 december 2004, 21:40   #85
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar dUSK
Standaard

Citaat:
Dat je blijkbaar over geen greintje humor beschikt, bewijs je door m'n avatar niet te herkennen... en het zijn potloden, geen rietjes.
Excusez-moi, het zijn potloden!!!! Hahahahahahahahahahahaha, nu heb ik ze, inderdaad, enorm grappig. Dank je wel voor dit hemels moment van vreugde. Och, nu heb ik zo gelachen, ik moet er even van gaan plassen.
dUSK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 21:43   #86
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zei dat ik me niet in deze discussie wilde mengen, maar kom, omdat je 't zo vriendelijk vraagt: ik vind de bewerkingetjes van nou nou best geestig, en niet omdat het VB'ers zijn. Ik zou er trouwens ook om lachen moesten het andere figuren zijn. Jij vindt het gewoon geen humor omdat je je in je kruis getast voelt, omdat je 'leiders' op de hak genomen worden. Als er één gepost werd van pakweg Mieke Vogels en Michel van den Bossche had je waarschijnlijk in je broek gedaan; Groen!'en die er niet mee konden lachen had je dan in de vriendelijke stijl die je eigen is uitgemaakt voor zuurpruimen.
Ach, kon je het toch niet laten je te moeien? Raar, en ik die dacht dat jullie MIJ aan het irriteren waren. Zou het dan toch omgekeerd zijn?
Oud 22 december 2004, 21:50   #87
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
U weet nog niet eens wat copuleren is blijkbaar... En dat zijn geen nazi-mannen, dat hakenkruis is er achteraf bijgezet

Nogmaals, die prent was een reactie op uw eerste reactie op mijn VB-kweeksels. En met effect moet ik zeggen... nou moe...
'Nogmaals'... dat is wel een woord dat jij graag gebruikt, hé? Zou het komen omdat je al bijna een hele thread hetzelfde aan het herhalen bent, omdat je toch maar zo graag zou hebben dat ik uiteindelijk zou zeggen: "ach ja, inderdaad, je hebt gelijk, sorry, ik was mis." [size=4]Nou Nou NIET DUS!!! [/size][size=2]Ach, kijk nu, nu begin ik die slechte manieren van je al over de nemen en in grote letters te typen. Straks ga ik nog onnozele fotootjes maken en er fier mee uitpakken op dit verrukkelijke forum voor mijn leuke vriendjes die het zullen uitkirren van plezier. Het zal toch niet waar zijn...[/size]
Oud 22 december 2004, 21:53   #88
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Dusk, kerel, ge zijt zo'n zagevent.
Dit ontbrak er nog aan. Zo een ventje die op alle vergaderingen graag van de partij is en de wc's er graag een keertje gaat inspecteren op verloren schaamhaar. Geen interessantere threads te vinden voor jou dat je je zeik hier ook nog eens komt lossen?
Oud 22 december 2004, 21:55   #89
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

[size=7]NEXT...[/size]
Oud 22 december 2004, 22:03   #90
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dit ontbrak er nog aan. Zo een ventje die op alle vergaderingen graag van de partij is en de wc's er graag een keertje gaat inspecteren op verloren schaamhaar. Geen interessantere threads te vinden voor jou dat je je zeik hier ook nog eens komt lossen?
En jouw posts moeten bij deze maar wel getuigen van goed smaak ?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 22 december 2004, 22:06   #91
ossaert
Minister-President

Standaard

Citaat:
Excusez-moi, het zijn potloden!!!! Hahahahahahahahahahahaha, nu heb ik ze, inderdaad, enorm grappig. Dank je wel voor dit hemels moment van vreugde. Och, nu heb ik zo gelachen, ik moet er even van gaan plassen.
Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen, niet? Zoek maar eens op, Blackadder, de vier reeksen zijn op DVD te verkrijgen, mocht je 't interesseren.
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat.
Oud 22 december 2004, 22:08   #92
ossaert
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ach, kon je het toch niet laten je te moeien? Raar, en ik die dacht dat jullie MIJ aan het irriteren waren. Zou het dan toch omgekeerd zijn?
Om mij te irriteren is flink wat meer nodig dan een zelfgenoegzame malloot. Als ik mij 'moeide', dan was dat omdat jij me naar mijn mening leek te vragen.
Oud 22 december 2004, 22:09   #93
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
En jouw posts moeten bij deze maar wel getuigen van goed smaak ?
Tot post 500 ging het goed. Maar toen stootte ik weer op die klier van een nounou, en tja, die brengt het slechtste in een mens naar boven.
Oud 22 december 2004, 23:18   #94
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Om mij te irriteren is flink wat meer nodig dan een zelfgenoegzame malloot. Als ik mij 'moeide', dan was dat omdat jij me naar mijn mening leek te vragen.
Je hebt duidelijk je belang op dit forum te hoog ingeschat. De mening van een neuspeuteraar interesseert me geen zier.
Oud 22 december 2004, 23:38   #95
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je hebt duidelijk je belang op dit forum te hoog ingeschat. De mening van een neuspeuteraar interesseert me geen zier.
Jawadde... wat een gezeik.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 23 december 2004, 03:04   #96
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tot post 500 ging het goed. Maar toen stootte ik weer op die klier van een nounou, en tja, die brengt het slechtste in een mens naar boven.
Dat van u zat zo diep niet. Slaapwel.

[size=1][size=2][font=Comic Sans MS]Nieuwe [size=3]Keystrokeswedstrijd[/size], kom het politics-team & onze kans om te winnen vergroten! klik [/font][font=Comic Sans MS]hier[/font].[/size][/size]
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 04:53   #97
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

ik vind dat hier grappig.
Oud 23 december 2004, 08:46   #98
dUSK
Provinciaal Statenlid

dUSK's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
Dat van u zat zo diep niet. Slaapwel.
Wat zie ik Nou Nou, tot 3u 's nachts nog aan nieuwe photoshopkes bezig geweest? Het forum wacht vol spanning af. Toetoe... De wereld wacht, het grote geld lonkt, eeuwige roem voor de meest begaafde en grappige shopper van cyberworld. Een mooi grafopschrift, nietwaar. En volledig verdiend. Ik ben blij dat ik erbij was, de ontdekking van dit artistieke wonder.
Oud 23 december 2004, 10:37   #99
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U weet toch dat dit smaad is en zonder twijfel strafbaar. U zou wel eens echt groen kunnen gaan lachen in de toekomst, nounou.
Welke partij was dat weer die de woorden "vrije meningsuiting" op hun affiches zetten???
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 10:42   #100
headinajar
Banneling

headinajar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat zou u ervan vinden als ze dit met u deden, of met uw zoon of vader? U zult er toch niet echt vrolijk over doen als u eerlijk bent.
Ik denk toch niet dat de meeste mensen zich daar erg veel van zouden aantrekken. Van een prentje ga je niet doodvallen, ofwel soms? Hoe smaakvol of smakeloos het ook is.

Jouw reactie toont alleen maar dat je geen enkele spot kan verdragen en dat je eigenlijk een zuurpruim en een idioot bent.

Laatst gewijzigd door headinajar : 23 december 2004 om 10:49.
headinajar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be