![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zij zelf zwaar ziek kunnen worden is toch gewoon HUN affaire en gaat U niet aan, zou ik denken (en ja, dat is altijd toch wel een beetje feest, nee ? ) ? Wilt gij ook mensen die geen antibiotica slikken of die hun bloeddruk verlagers niet slikken, in den bak draaien ? Wat kan U dat begot schelen ? |
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De virale infectie zelf van covid is meestal niet erg. Het is de overdreven immuunreactie, die totaal ontspoort, die zware schade toebrengt. Het is in veruit de meeste gevallen niet de virale infectie zelf die uw longen en zo omzeep helpen, maar uw eigen immuunsysteem. Tegen dat ge ligt te hijgen op intensieve is het virus soms al ribbedebie. Maar uw immuunsysteem heeft wel het gros van uw longweefsel kapot gemaakt, en heeft U overal tromboses gegeven die, als ze los komen, in uw longen en zo terecht komen en de bloedcirculatie daar platleggen. Er zijn meer en meer aanwijzingen dat tenminste een deel van de slechte aflopen te wijten is aan een auto immuun reactie. Maar als door vaccinatie de infectie sneller goed onder controle gebracht kan worden, dan komt ge niet in die fase terecht ; maar ge gaat wel een gewone virale infectie meemaken zoals een snotvalling of een kort maar stevig griepje. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Raad van Europa.
Vaccins mag niet verplicht. Discriminatie ongevaccineerden verboden. https://ezaz.nl/raad-van-europa-vacc...t-verplichten/ Steek jullie pas in jullie gat of afspraak in de rechtbanken. En laat ons verder gerust. Wie toegang weigert zal gedagvaard worden. Met exuberante schadevergoeding overladen worden. Minimum 5 miljoen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 september 2021 om 18:51. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is een moeilijke kwestie. Maar ik heb duidelijk gemaakt (sedert 2020) dat men rekening moest houden met de ethische kwesties. Omdat men dat niet gedaan heeft weiger ik vaccins voor mijn naasten en mij.
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan zeker en vast nog besmet worden; dus je kan het ook doorgeven (maar veel minder intens en veel minder langdurig; je kan ook nog ziek worden, maar met veel minder symptomen en veel minder risico's. En ook: bidden helpt zeker en vast niet. Naar Lourdes gaan ook niet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht men paardendosissen griepvaccin geven in twee spuiten, dan zou men dat misschien kunnen opkrikken, dat weet ik niet. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2021 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
en mocht ik katholiek zijn, dan vond ik het ook een doodzonde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, de oplossing daarvoor is zo simpel als pompwater he: geen niet-gevaccineerden meer opnemen.
Vorig jaar had men dat ook met gepensioneerden moeten doen trouwens, dan zouden die zich wel beter afgezonderd hebben. Het idee GIJ MOET U VACCINEREN want ik MOET U van een bed voorzien is idioot he. Het is veel simpeler: als gij een bed wilt zult ge U moeten laten vaccineren, zoniet doet ge wat ge wilt. Want er zijn enorm veel mensen die nooit een bed zullen nodig hebben, en waar dus gaan van eisen dat ze zich vaccineren nutteloos en zelfs nefast is he. Laatst gewijzigd door patrickve : 8 september 2021 om 19:13. |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie Christus volgt neemt geen vaccins aan waarvan het virus in foetale cellen is gekweekt.
SOLUS CHRISTUS In geval van een kleinzerige nazi-reli-idijood: alle posten zijn vaneigens satire. Laatst gewijzigd door CUFI : 8 september 2021 om 19:25. |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het, of geven we dat een stoeltje bij het fake/fact-checking gedoe?
Alhoewel, het zou best wel eens kunnen. ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 september 2021 om 19:34. |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Langs de andere kant vinden ze het nogal dom wie dat wel doet.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 september 2021 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnet op het nieuws wat show over Frankrijk. Ik had direct begrepen op welke plaatsen ze die corona pas eisen. Op alle plaatsen waar men omzeggens zeker is dat iedereen die er gaat zitten zo een pas heeft. Je kent ze wel die terrassen in Parijs waar de BCBG zitten en je 4 euro betaalt voor een slappe koffie en een slechte en arrogante bediening. Dat jij als Brusselaar niet beter uw wereld kent verbaast me ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 8 september 2021 om 19:46. |
|
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#96 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allez, Brussel wordt de eerste stad waar nazi collaborateurs gelyncht worden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nazi's pleegden vorig jaar nog eens een staatsgreep. Het Gevaar, de Vyand van het Volk, ipv "De Jood", de Weigeraar van hun Medicatie. Waarom? Dezelfde reden. Volksmanipulatie. Burgers meekrijgen op hun dope trip naar Waanzin. Burgers, die hun vuile werkjes moeten opknappen. Burgers, die zich moeten uitsloven voor Duizendjarig Rijk fata morgana. Burgers, die gereduceerd worden tot slaven. Meer was en is er niet aan, aan dit "corona" verhaal.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dit eigenlijk wel juridisch in orde?
Want we weten reeds dat politici vaker iets aankondigen via de media en dan wordt dat blind opgevolgd. Maar misschien is de EU toch nog goed voor iets? Want die verbood toch discriminatie op niet gevaccineerden? Ik zou procederen.