![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De topic starter is gewoon jaloers van haar €'s.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Veel wordt er niet gedanst in de kloosters. De aanwezigheid van abdijbier lijkt me het enige pluspunt.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil een orde waar wel alcool in het bier zit en er alle dagen een paar varkens of een rund geofferd wordt voor de congregatie. Alle dagen boeken lezen, trappist, goed eten en geen gezaag rond uwe kop, s morgens naar de metten ja, dat zal wat pieken, maar verder is dat wel ok in de abdij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() is die Ilse.... nou ja.... niet te lelijk om femme-fatale te zijn ?
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg niet dat de mens een automaat is maar de meeste schakelen wel op automaat. Manueel schakelen is "ruw". Wat kies je dan hé? De makkelijke weg of de weg van inspanning?
Maar de inspanning zorgt ervoor dat je alles als een inspanning ziet. De makkelijke weg zorgt ervoor dat je alles als een uitweg/binnenweg ziet. Er is dus geen uitweg. Het zijn allemaal dode eindes. Tekeningen in het zand. Maar een natuurlijk persoon kent de uitersten. Dualiteit. Ruwheid, Binnenwegen. En als je de uitersten kent kan je beter manueel schakelen. Automaat, dat kan iedereen... een amoebe kan dat zelfs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik droomde dat ik een vlinder was. De oceaan dacht dat ie een vlinder werd. En werd zeer verdrietig.
Maar dit is al vrij abstract hé. Een oneindige massa droomt dat ie een vlinder was. Het gaat over de droom. Dat de wereld an sich een illusie is. https://www.youtube.com/watch?v=im_V2xGG2Pg "Do you know what the realm is, protagonist?" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Europees Commissaris
|
![]() Zoja, waar én wanneer betogen ze in minirokjes en latex pakjes?
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() haha daarom hebben alle meiden een hoeren fantasie he even snel een miljoentje bij elkaar neuken en klaar is KUTJE.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ze ooit eens op een bouwwerf gezien waar ze het interieur ging regelen. Persoonlijk had ik toen niks met haar te maken (ik stond er gewoon te werken) maar je merkte al snel dat ze daar enkel het interieur kwam doen omdat ze "Ilse De Meulemeester" heette en niet omdat ze zoveel van interieur kende. Mensen met geld gooiden destijds nogal snel een berg flappen in de richting van zo'n BV die, naar eigen zeggen, verstand had van interieurinrichting. Het 'huisje' waar ik het nu over heb was dan ook zo'n huisje waar de prijs van de vloer in de living ruimschoots het volledige budget van mijn eigen woning overtrof. En ik kan het weten want ik heb die vloer daar gelegd en ik heb mijn eigen huis gebouwd... Maar dat de expertise van Mevr. De Meulemeester niet veel voorstelde had ik toen al wel door.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, maar dat is niet erg. Het is een beroep van smaken en kleuren, waar je geen studies voor hoort te doen.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Architect is dat in ieder geval wel, en moet ingeschreven zijn bij de orde van architecten. edit: ze hebben alvast wel een vereniging waar enkel met diploma lid van kunnen worden: https://www.ainb.be/nl/lid-worden/
Laatst gewijzigd door koe de poing : 10 oktober 2021 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag jezelf sinds toen niet langer zo maar interieurarchitect noemen (naar de klant toe) maar "interieurinrichter" of "interieurvormgever" mag nog wel. Enkel de benamingen waarin "architect" voorkomen mag je niet langer naar de klant toe dragen. Wil je dat wel moet je er een specifieke opleiding voor gevolgd hebben (master interieurarchitect). Maar inderdaad, destijds was dat nog geen enkel probleem en toen liepen er wel meer "interieurarchitecten" rond die ooit hun living eens geschilderd hadden en vonden dat zij daardoor genoeg ervaring hadden om zichzelf die titel toe te bedelen. Of Mevr. De Meulemeester destijds een master interieurarchitect op zak had weet ik niet zeker maar ik twijfel er sterk aan.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met wat ik van mevr. Ilse las, krijg ik wel schrik van haar.
Spijtig eigenlijk, want ik zou best haar (intieme) interieur ook wel eens willen opfrissen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die frietboer heeft 2,4 miljoen euro moeten betalen voor een paar tongzoenen, een keer een paar vingers in de kut van Ilse en op de bank slapen in haar huis. |
|
![]() |
![]() |