![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Peilingen zijn niet relevant, zo lang ze goed zijn.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die app draait overigens heel vlotjes
![]()
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik doe nooit bankzaken op mijn telefoon
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() Hoe minder volk hoe vlotter de app draait. Het zou een mogelijke verklaring kunnen zijn.
Laatst gewijzigd door Jakko : 21 september 2021 om 18:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De apps VRTNWS, HLN en DM draaien nochtans even vlot.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij van WC-eend ...
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De frustratie zit duidelijk diep bij de belgicistjes.
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Een mogelijke verklaring zou kunnen zijn dat de meeste mensen digitaal vrt kijken. Voor de morgen heb je ook niet echt een app nodig tenzij je een digitaal abonnement neemt. Niet zo gepiqueerd. Ik zei duidelijk "zou kunnen". Denk je echt dat het inslaat als een bom?
Deze bijdrage van Wouter Verschelden (AM) laat toch anders uitschijnen. Weinig voeling met de realiteit. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://forum.politics.be/showpost.p...4&postcount=88
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar in mijn "haardraden" zie je ze niet. Die gaan namelijk over de verwezenlijkingen van hun politieke Godenvolk.
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf erbij dat Anuna beter de kwaliteitsmedia als voorbeeld had genomen. Als ze had geschreven: "jongeren", of nog beter, "verwarde man" die de klimaatcrisis compleet minimaliseert en een mening geeft over iets waar hij totaal géén kennis over heeft......dan had er geen haan over gekraaid. Nu staan de media roodgloeiend over de racistische uitspraken van jouw geliefde woketrutje Je kan dat ontkennen tot je een ons weegt, DAT is de waarheid. Niet wat jij ervan maakt.
![]() |
![]() |
#95 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Nu wordt VB verketterd omdat ze dit doen, in werkelijkheid is het pure nijd omdat ze er zelf niet op gedacht hebben. Ik zie het gebeuren dat binnen zoveel maanden de ene na de andere partij haar app aankondigt. En dan zal het plots een hoera verhaaltje zijn, nu is het van "schande, schande!". Bende schijnheiligaards.
![]() |
![]() |
#96 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Kijk ”den” Tom Van Grieken hoeft mij niet uit te nodigen om een app te downloaden. Toen ik het gelezen had dat deze app gecreëerd was heb ik deze uit nieuwsgierigheid geïnstalleerd. Op basis van ken je vriend, ken je vijand heb ik dat gedaan. Want ik wil steeds weten, zien en zelf ervaren waarover men het heeft en ik ga nooit af op de menig van en ander of wat men mij probeert wijs te maken. Beetje paranoia ![]() Want inderdaad op de TV enz. krijgt men zelden de gedachtegang over de verschillende politieke onderwerpen die VB stelt of voorstellen ten gronde te zien of te horen. Alleen worden er zinnen getoond of te horen gebracht die een bepaald beeld beogen te scheppen van uit de filosofie van een ander partij of andere politieke strekking. Als je VB volksvertegenwoordigers sporadisch eens kan zien/horen op TV ….. worden ze steeds onderbroken of er word steeds weer overgeschakeld naar een ander persoon of er een onderwerp bij gesleurd dat niets met het onderwerp van discutie te maken heeft. Als BDW of en ander stelt dat VB rechts is maar linkse ideeën voorstelen als oplosing......wil ik begrijpen en horen waarover die tegenpool-tegenstrijdigheid dan gaat! Als bv VB volksvertegenwoordigers in het parlement op het spreekgestoelte komt word bijna steevast overgeschakeld naar een interview buiten de plenaire/ parlement ruimte. Dus hoe moeten wij dan als burger de draagwijdte en de gedachte gang van VB weten op de verschillende onderwerpen? VRT verteld wat ze willen vertellen, tonen wat ze willen tonen..... Dus op basis van ken je vriend, ken je vijand heb ik die app geïnstalleerd om daadwerkelijk met mijn eigen ogen te zien wat VB verteld en wat ze voorstellen voor alle mogelijke problematieken die onze maatschappij te verwerken krijgt. En op dezelfde neutrale wijze probeer ik ook van de andere partijen uit te pluizen en gebruikmakend van hun klankborden wat ze voorstellen of waar ze naartoe willen.....om daar dan mijn persoonlijke mening uit op te bouwen. ![]() Als snotneus 50 jaar terug probeerde ik ook al PLAYBOY magazine te pakken te krijgen om de geheimen die daar in stonden te ontrafelen, lol. ![]()
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 22 september 2021 om 07:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was daar heel heel duidelijk in, dacht ik. Of je dat ranzig vindt of niet is uw zaak, maar aan duidelijkheid van misprijzen ten aanzien van een groep mensen ("blanke hetero mannen van een zekere leeftijd") was er niet de minste twijfel he.
"Weer zo een obese transseksuele negerin die denkt dat zij over beschaafde kookkunst kan praten en daar uiteraard niks van af weet" Enkel als je ervan uit gaat dat het obees, zwart, vrouw en/of transseksueel zijn impliceert dat men niks kan afweten van beschaving en/of kookkunst, heeft bovenstaande zin een begrijpelijke betekenis. En naargelang je dat een pertinente analyse vindt, dan wel een discriminerende belediging, bepaalt of dat ranzig dan wel scherpzinnig is he. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 september 2021 om 10:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |