![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk een IC arts spreekt. Die mens past nog steeds zijn gedrag aan. Volgens mij is die nochtans heel zeker gevaccineerd. Aan ieder om daarvan te denken wat hij wil. https://www.metronieuws.nl/televisie...box=1635143968 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Minister
|
![]() “De maat is vol”: huisartsen zullen geen hoogrisicocontacten meer testen
De politiek moet nu zijn verantwoordelijkheid nemen om de viruscirculatie naar beneden te krijgen, aldus Domus Medica. Daarvoor zijn onpopulaire maatregelen nodig. https://www.hln.be/binnenland/de-maa...sten~a1bf09cf/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik moet kiezen wie van de twee ik ga kussen is mijn keuze zelfs al ben ik gevaccineerd snel gemaakt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zitten daar wel enkele niet gevaccineerden bij, 30ers, maar die trekken zich dat niet aan, en ik ook niet. Een test heb ik nog nooit van dichtbij gezien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Rudy : 26 oktober 2021 om 11:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/PJDeSmedt/status...27279814168593 Ze hebben allemaal goed hun debatfiches van buiten geblokt. ![]() Eigenlijk schaart VDB zich hiermee op dezelfde lijn als Sam Brokken, die hij nochtans liet ontslaan wegens 'misdenk'. Gaat hij nu nog eens zijn vriend Willy op pad sturen om Sam zijn job terug te geven? Laatst gewijzigd door vanderzapig : 26 oktober 2021 om 11:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het probleem gaat niet opgelost worden door maatregelen af te kondigen die maximaal een marginale impact hebben op de vraagzijde (de besmette die een hospitaalbed nodig heeft), als we tegelijkertijd de aanbodzijde (de zorg) gewoon straal blijven negeren
Citaat:
Maar er is niks gebeurd aan aanbodzijde. We hebben het laten etteren en nu is de puist gesprongen. Een gefaald beleid gevoed door onbekwame politiekers die bijgestaan worden door incompetente "experts". We staan erbij en kijken ernaar
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sowieso ken ik al veel plaatsen waar je er zonder uw mondmasker niet zult inkomen. Het is dan barsten of buigen want altijd en overal in discussie gaan ben je vlugger beu dan even dat masker op te zetten ( dat ik uiteraard ook kotsbeu ben) Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 oktober 2021 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister
|
![]() Er is al beslist om mensen weer naar testcentra te sturen, maar met testen alleen ga je de viruscirculatie natuurlijk niet indammen. We zitten denk ik al voorbij het punt waar de Tracking & Tracing nog verschil kan maken, de capaciteit daar is ook niet oneindig goot. Als mensen wordt aangeraden zelf hun contacten te waarschuwen dan weet je hoe laat het is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() IK denk dat u de lamlendigheid vd meerderheid vd bevolking flink onderschat.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 26 oktober 2021 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maatregelen zijn op dit moment zinloos, er is geen enkele reden om die terug in te voeren. Op die manier raken we er nooit vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overaanbod is ook niet ideaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is in elk geval niet opgelost bij de wel gevaccineerden.
![]() |
#98 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Geen maatregelen meer!! Laatst gewijzigd door N-VA : 26 oktober 2021 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar uiteraard gaan we nog pieken krijgen. Ik gok op 2 per jaar, maar misschien 3. November, maart, en in de zomer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de zomer?