![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, ik heb ook al eens in een rij gestaan waar die achter mij wel heel dicht kwam. Ja, dan maak ik een snedige opmerking.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 1 november 2021 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk aan de beroemde scène van de Spartaan van Deurne die van zijn kloten wou maken tegen een groep marokkanen op de tram... Dat eindigt met een pak rammel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Europees Commissaris
|
![]() Niet toevallig werd de USSR dan ook gesaboteerd en moest men met zware tegenzin 'toegevingen' doen aan de werkers opdat ze niet ook voor onkapitalistische oplossingen zouden kiezen. Daarmee wil ik niet de USSR als groot voorbeeld vooropstellen, uiteraard, maar het wegvallen ervan confronteert ons nu, doordat de maskers kunnen afvallen, met de beperkingen van het 'reformisme' en het 'sociaal gecorrigeerde kapitalisme': 'correcties' via belastingen etc. kunnen nooit de accumulatie bijhouden en zodra de zeepbellen van de speculatieve tak van die accumulatie dreigen te barsten, zal de door kapitaalconcentratie verzamelde macht worden ingezet om net via het staatsapparaat de middenklasse (die zich eerst 'beschermd' voelde door haar 'liberale vertegenwoordigers') leeg te roven. Uw coronahysterie komt daar natuurlijk goed bij van pas voor de oligarchen, om dat roven daarachter te verbergen.
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 1 november 2021 om 18:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211101_95132310 |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat overigens slim zou zijn, is burgerlijke ongehoorzaamheid op een voldoende grote schaal opdat 'de regels' in kwestie niet handhaafbaar zouden zijn met een begin van delegitimatie van het hele beleid bij wijze van sneeuwbaleffect tot gevolg.
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De burgertjes zijn zo trots en fier op hun nieuwe pasje..... Garantie dat er vandaag een hoop volk speciaal naar de horeca gegaan is om 't pasje te kunnen testen.. staan ze schoon te blinken aan de ingang om even later hun avonturen te kunnen delen met de rest van hun club.. Burgerlijke ongehoorzaamheid.. hahaha.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik geloof niet dat je dat je de keten niet volledig weet, en dus pretendeer je.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Minister-President
|
![]() Bonken met dat hoofd op het altaar! Tot bloedens toe, hij zal zich wel bekeren!
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anderen zijn tegelijkertijd een bron van last (concurrentie voor resources, bedreiging en dergelijke meer) en een bron van welzijn (medewerking die je nodig hebt, producten en diensten die je wil bekomen, slavernij die je kan afdwingen). Zoals met water wil je voldoende anderen om kunnen van te profiteren, en wil je de rest elimineren. Dat maakt dat je soms eerder voor uitmoorden zal gaan, en op andere momenten voor samenwerken. En wie dat spel het beste speelt, wint een ronde he. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 1 november 2021 om 19:46. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 2 november 2021 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik noem daar gewoon maar een paar algemene evidenties op he, ik argumenteer niks. Dat jij iets een 'paradox' noemt omdat dat iets soms voordelen, en soms nadelen oplevert is toch gewoon bizar, want er zijn zo enorm veel dingen, waar gunstige en negatieve aspecten aan verbonden zijn tegelijkertijd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet toevallig reden de mensen van de hogere middenklasse ginder met een oude lada rond, terwijl hier de gemiddelde arbeider toch al drie weken naar Spanje trok met een recente vw golf.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ne sjot onder zijn kloten ja.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn kleinzoon van 11 jaar oud zou hem al kunnen helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 2 november 2021 om 11:49. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst gaat 95 procent van de mensen zich laten vaccineren, en daarna zouden ze burgerlijk ongehoorzaam worden omdat ze moeten laten zien dat ze gevaccineerd zijn .... Dat de niet-gevaccineerden burgerlijk ongehoorzaam zouden zijn, dat zou ik nog kunnen volgen. Toch tot aan de eerste keer dat een horeca-baas hen aan de deur sjot, of tot aan hun eerste boete ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 2 november 2021 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |