![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook voor jou nu: proficiat, je hebt het goed gesnapt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zeer vervelend zoniet onmogelijk om een aangename discussie te voeren als er zo'n technieken gebruikt worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/op-kr...eerd~bc0e4c5c/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 november 2021 om 08:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen heeft tegenwoordig een GSM. Die moet dan wel achterlijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
die vier cafeetjes, drie oma's van 80 als uitbaatster en onze gsm-loze tapman, mogen van mij wettelijk genieten van immuniteit voor deze wet. Dermate quantité négligable ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is gewoon aan attention whoring aan het doen, en het lukt hem nog ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat onze forum fascisten nu ook al mensen gaan verplichten om een smartphone te hebben ook. Mooi mooi mooi
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat de speciale interventie eenheid daar moet binnenvallen en de boel overhoop gooien. Hem de kleren afrukken voor de camera's van de VTM en een anaal onderzoek doen op zoek naar die gsm. Niet met de vinger wel te verstaan maar met de vuist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen smartphone. Ik zou liegen heb er een in mijn kast liggen maar heb deze totaal voor niks nodig. Ik vertik het om ganser dagen met zo een half televisietoestel in mijn broekzak te moeten rondlopen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 4 november 2021 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs van midden op de Noordzee weten die exact welk nummer te bellen om hen te komen oppikken.
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij ge een satelliet phone hebt is er wel geen connectie in het midden van de Noordzee, zelfs niet meer enkele honderden meters van de kustlijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Kon hij haar niet vertellen dat die afzuiginstallatie geen vrouw maar een machine was? Of zou ze misschien dat nog erger gevonden hebben? ![]()
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gatachterlijk volgens Edouard Khil…
![]() |
#99 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Sorry, maar zij zitten blijkbaar opgesloten in een andere wereld die niet de mijne is...
![]() |
![]() |
#100 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Tenzij er een speciale wet wordt aangenomen die bij Koninklijk Besluit in het Staatsblad is verschenen en dat is vooralsnog niet gebeurd, tenzij iemand met het tegenbewijs komt aanzetten... Iemand? Nee dus... Komt zijn rebellie voor de rechtbank dan zal hij zeker door de rechter in het gelijk worden gesteld... Dat is mijn nuchtere opinie...
![]() |