Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 november 2021, 23:18   #81
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Victor Magnus Bekijk bericht
De echte rijken zijn zelfvoorzienend, zoals Epstein met zijn privé-eiland en zijn drie man personeel. De rest komt in orde met robotica en AI. Je bent echt naïef en denkt dat de vooruitgang ter plaatse heeft staan trappelen. De supermachtigen hebben revolutionaire spullen, technieken en toestellen die voor ons niet beschikbaar zijn.

Vergelijk het met de GSM, toen die voor ons "gewone mensen" op de markt kwam waren anderen daar al pakweg 30 jaar mee actief...

De vraag bijvoorbeeld: wie gaat hun villa's bouwen? Wie gaat hun vlees kweken? is belachelijk.

Huizen kunnen tegenwoordig zichzelf bouwen, op basis van een AI ontwerp en vlees kan zichzelf artificieel kweken. Dat die kennis voor jou vooralsnog verborgen is gebleven (blijft) is bijzonder sneu voor jou maar daar moet ik eens goed mee lachen...

Het is niet omdat jij het vandaag in je lokale supermarkt niet aantreft dat het niet bestaat hé...! Voor de supermachtigen wel dus...

En de opmerking die ik hier regelmatig zie voorbijkomen dat de superrijken de "gewone mensen" niet kwijt willen omdat ze anders niemand meer hebben om zich voor hen in het zweet te werken en hun fortuin te vergroten is te belachelijk voor woorden...

Als je als elite clubje de wereld onder elkaar kan verdelen is geld en economie totaal van geen betekenis meer... "Verlost worden" van 99% van de wereldbevolking (die het voortbestaan van hun planeet bedreigt...!) is hen veeeeeeeel meer waard dan een miljardje meer of minder.

Als je denkt dat deze supermachtigen empathie hebben voor ons gewone stervelingen laat ik jullie dan verlossen uit jullie humanistische droom: wij zijn in hun ogen even hinderlijk en irritant als pakweg een dichte wolk muggen dat voor ons is...

je zou een goeie sciencefiction schrijver kunnen zijn, veel fantasie.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 23:25   #82
alpina
Europees Commissaris

alpina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel als je de media controleert van bovenaf... Lees het boek 'Gekochte Journalisten' van de Duitse ex-journalist Udo Ulfkotte er maar op na:

https://docplayer.nl/104950789-Gekoc...rnalisten.html

Hij was zelf journalist bij vooraanstaande media en heeft dus van binnenuit kunnen zien en meemaken hoe het mechanisme werkt. Hij moest er zodanig van walgen dat hij afscheid nam van het vak en dit boek schreef. De teneur: Zo goed als alle journalisten onderzoeken niets op eigen houtje, nemen geen enkel initiatief maar zijn slechts doorgeefluik van info die hen van hogerhand wordt ingefluisterd...

Al wie ongehoorzaam is wordt afgedankt of op een zijspoor gezet...
Natuurlijk is er sterke verwevenheid tussen media en de "heersende orde". Veel meer dan ik wenselijk acht, ik vind het een ware schande hoe eenzijdig en weinig kritisch er bericht wordt over Corona in de massamedia. Dat is voor mij echt een eye-opener omdat kritische media 1 van de fundamenten is van onze Westerse samenleving. (anders dan in China bv)

Maar dat is van een heel andere gradatie dan te geloven dat het mogelijk is dat de meest spectaculaire onthulling sinds mensenheugenis niet naar buiten wordt gebracht omdat de volledige journalistieke wereld (en met uitbreiding dus ook de amateur-journalisten; oftewel iedereen met internet en/of wat zin voor onderzoek) "gecontroleerd" wordt of op een zijspoor wordt gezet. Dat kan helemaal niet, dat is naief.

Laatst gewijzigd door alpina : 17 november 2021 om 23:26.
alpina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 november 2021, 23:30   #83
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht

je zou een goeie sciencefiction schrijver kunnen zijn, veel fantasie.
Echt niet te schatten. Ik weet eigenlijk wel beter dan te discussiëren over dergelijke knettergekke zaken, maar soms kan ik het even niet laten. Als je er even in meegaat, dan sta je soms echt versteld van de hopen onzin die uitgekraamd wordt
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 02:34   #84
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik weet natuurlijk al uren op voorhand dat jij dit gaat schrijven.
Noem mij maar een gelovige als je dat wil. Ik geloof in belangen van grote bedrijven, in het miljardairsclubje waar de openingspost over gaat, ik geloof in globalisten die een world government willen, en ik geloof dat de "vaccins" niks met het beschermen van anderen te maken hebben.

Uit je voorgaande posts maak ik op dat jij grenzeloos in de politiek en de media gelooft. Like I said, put your money where your mouth is.
Laat jij je maar vaccineren, liefst nog met Pfizer. Ik laat me nog liever ondersteboven onderdompelen in een beerput, dan dat ik me laat inenten met Pfizer.

Je hoort gewoon niet bij de slimme ongevaccineerden waar TS het over heeft. Over enkele jaren zit jij aan shot 13 en is je immuunsysteem totaal om zeep geholpen. Zelfs dan zul je het niet beseffen, en waarschijnlijk de schuld bij ongevaccineerden leggen
Toch nog iemand met gezond verstand! Ik sta er versteld van hoeveel zogenaamd "intellectuelen" er meegaan in het B-film scenario van Wouter Beke en consoorten... Ik kan alleen maar vaststellen dat deze vaccins alvast de hersenen verzwakken!
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Victor Magnus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 02:37   #85
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En na de ontvolking zijn die lijfwachten natuurlijk de baas en kan de miljardair slaafje spelen.

Yep, klinkt als een goed plan.
Je heb 't niet helemaal doorgedacht he.
Dat krijg je als je zomaar onzin overneemt van kanalen met complotnonsens.
Geprogrammeerde robotlijfwachten zijn niet in staat om een paleisrevolutie tegen hun meesters te ontketenen... Maar zover ben jij nog niet in jouw denken natuurlijk... Je staat decennia achter hoor! Je moet dringend eens bijbenen!
Google eens Chester Southam: Amerikaans topviroloog die in de jaren vijftig opzettelijk 600 kerngezonde mensen inspoot met dodelijke kankercellen (zonder hen daarover te informeren) om te zien hoe snel ze zouden sterven... Het bewijs dat dit soort schepselen hetzelfde denken: Hij kwam nadien aan het hoofd te staan van medische verenigingen... (slachtoffers waren merendeel Afro-Amerikanen in gevangenschap)
Oud 18 november 2021, 08:57   #86
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar allez, je snapt dus totaal niets van de wereld he?
Wie macht en geld heef, heeft dat alleen maar onder de huidige omstandigheden en hij of zij kan dat gebruiken en toepassen omdat de maatschappij dat toelaat en omdat er schaarste is. Mensen willen geld verdienen.

Verander de omstandigheden en machtsposities verkruimelen en geld wordt waardeloos.
Dat is echt pol en soc infomoment 1, minuut 1 tot 2, simpeler dan dat wordt het niet.
En als je in deze meest barbaarse samenleving ooit (zelfs moslims vermoorden hun eigen volk niet van in de baarmoeder) de leugen lang genoeg herhaald, wordt ze automatisch waarheid.
De enige macht die hier tiert is afpersing, chantage, corruptie en openlijke duivelaanbidderij.
Oud 18 november 2021, 09:31   #87
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Een clubje????

(De afbeeldingen in de clip zijn louter toevallig gekozen denk ik door de makers van???)

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 november 2021 om 09:31.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 12:49   #88
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Geprogrammeerde robotlijfwachten zijn niet in staat om een paleisrevolutie tegen hun meesters te ontketenen... Maar zover ben jij nog niet in jouw denken natuurlijk... Je staat decennia achter hoor! Je moet dringend eens bijbenen!
Waar zijn die geprogrammeerde robotlijfwachten?
Toon ze eens.

Waanzin is : geen onderscheid meer kunnen maken tussen fantasie en realiteit.
Je hebt een zware slag van de molen, Victortje.
Je zit in de complotspiraal : je moet steeds gekkere dingen verzinnen en geloven om het allemaal te doen kloppen.
Dat gaat nog leuk worden.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 12:50   #89
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
En als je in deze meest barbaarse samenleving ooit (zelfs moslims vermoorden hun eigen volk niet van in de baarmoeder) de leugen lang genoeg herhaald, wordt ze automatisch waarheid.
De enige macht die hier tiert is afpersing, chantage, corruptie en openlijke duivelaanbidderij.

Oei.
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  D8OMgLtWsAE9P7i.png‎
Bekeken: 13
Grootte:  254,9 KB
ID: 115209  

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 november 2021 om 12:52.
Oud 18 november 2021, 13:34   #90
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zou enkel maar betrouwbaar zijn als je ze zelf als miljardair gaat programmeren, anders zou die programmeur bijzonder machtig worden he.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 17:11   #91
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Toon ze eens.

Je zit in de complotspiraal : je moet steeds gekkere dingen verzinnen en geloven om het allemaal te doen kloppen.
Meet Sophia, the first humanoid robot

Maar het komt natuurlijk van YouTube. Volgens de zelfverklaarde intellectuelen op dit forum is wat je hier ziet dus niet echt. Als ditzelfde fragment op het nieuws verschijnt, is het wel echt
Oud 18 november 2021, 17:48   #92
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Toch nog iemand met gezond verstand! Ik sta er versteld van hoeveel zogenaamd "intellectuelen" er meegaan in het B-film scenario van Wouter Beke en consoorten... Ik kan alleen maar vaststellen dat deze vaccins alvast de hersenen verzwakken!
Jaren voor corona heb ik hier eens gevraagd of de groei van de wereldpopulatie een bedreiging vormt voor de samenleving.
Ruim 100 jaar geleden waren we met 500 miljoen. Vandaag met ongeveer 9 miljard. De minder intelligente mensen op dit forum zullen redeneren "awel, dan zijn we over 100 jaar waarschijnlijk met 18 miljard".

Maar wiskundig gezien denk ik dat het anders zit. Voor het jaar 1900 was er een hoop ellende en hongersnood, waardoor de populatie wereldwijd stagneerde onder 500 miljoen mensen. Er zijn ook geen goeie data van. Sinds het jaar 1900 gedraagt de bevolkingstoename zich zoals een parabool. Hier te zien

Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat de wereldpopulatie de afgelopen 100 jaar elke 30 jaar verdubbelde. 500 miljoen (1900) --> 1 miljard in 1930 --> 2 miljard in 1960-> 4 miljard in 1990--> 8 miljard in 2020. Ongeveer

Als die functie zich verder zet, zijn we over 30 jaar al met 16 miljard.
Denk vooral aan Afrikanen die zich massaal voortplanten.

Die bevolkingsgroei aan dat tempo is wel degelijk een grote bedreiging voor de wereld. Want de voorraad grondstoffen wordt steeds kleiner, omdat de groep die consumeert aan een enorm tempo groeit. Net zoals jagers schieten op everzwijnen zodra hun populatie problematisch wordt, verwacht ik dat er iets aan de groei van de mensheid wordt gedaan.

Ik zie dus 2 uitwegen:

1) men laat de populatiegroei volledig escaleren. Dit neemt mijns inziens onherroepelijk met zich mee dat straks 95% van de bevolking in totale armoede leeft. Zonder toegang tot essentiële zaken zoals drinkwater

2) De elite van onze wereld zoekt een manier om de bevolkingsgroei drastisch af te remmen. Zelfs al zouden ze het willen met nucleaire bommen, dan konden ze het niet. Er zou te veel "collateral damage" zijn. Traditionele oorlogvoering is de oplossing ook niet. Maar als je heel de Westerse samenleving kan overtuigen dat experimentele/dodelijke gentherapie (Pfizer) noodzakelijk is om een virus te overwinnen, kun je die groei wel heel effectief bekampen. Ik denk dat het zo zal uitdraaien, en dat men het over 10 jaar een ongeluk zal noemen.

Ik denk vooral dat optie 2 waar is omdat ik enorm veel rare dingen merk in het officiële verhaal. Er liggen godverdomme 500 covidpatiënten in ziekenhuizen over heel BE. 80% hiervan is hoogbejaard. Er is verdomme helemaal niks aan de hand. Ondanks dit feit proberen politiek en media met al hun macht ons te verplichten tot een experimentele gentherapie waarvan bewezen is dat ze de transmissie niet eens stopt. Men dwingt ons tot een enorm risico, voor een aandoening die jonge mensen totaal niet ziek maakt. Ofwel gaat dit enkel over het verdienmodel van Pfizer, ofwel wil men de bevolkingsgroei bekampen. Maar dat dit met gezondheid te maken heeft, daar geloof ik geen fluit van.

Ik vind het te absurd voor woorden, maar er zijn veel domme mensen die dit niet snappen. Ik denk dat al die mensen gestraft worden, en misschien is dat niet eens zo erg. Er zijn er bij die mij het leven zuur willen maken om wille van mijn keuze het niet te nemen, en ergens zal ik moeten lachen als die mensen doodziek worden

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 november 2021 om 17:59.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 18:07   #93
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Meet Sophia, the first humanoid robot

Maar het komt natuurlijk van YouTube. Volgens de zelfverklaarde intellectuelen op dit forum is wat je hier ziet dus niet echt. Als ditzelfde fragment op het nieuws verschijnt, is het wel echt
Dat is een simplistische vorm van "Potemkin AI". Jij begrijpt blijkbaar niet eens wat je daar ziet.

In de evolutie van zelfstandige robots op een schaal van 0 tot 100 is dit nog altijd niveau nul.

https://nos.nl/artikel/2252514-robot...ls-een-chatbot

Deze is stukken beter : Pepper the Robot.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 november 2021 om 18:15.
Oud 18 november 2021, 18:18   #94
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jaren voor corona heb ik hier eens gevraagd of de groei van de wereldpopulatie een bedreiging vormt voor de samenleving.
Ruim 100 jaar geleden waren we met 500 miljoen. Vandaag met ongeveer 9 miljard. De minder intelligente mensen op dit forum zullen redeneren "awel, dan zijn we over 100 jaar waarschijnlijk met 18 miljard".

Maar wiskundig gezien denk ik dat het anders zit. Voor het jaar 1900 was er een hoop ellende en hongersnood, waardoor de populatie wereldwijd stagneerde onder 500 miljoen mensen. Er zijn ook geen goeie data van. Sinds het jaar 1900 gedraagt de bevolkingstoename zich zoals een parabool. Hier te zien

Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat de wereldpopulatie de afgelopen 100 jaar elke 30 jaar verdubbelde. 500 miljoen (1900) --> 1 miljard in 1930 --> 2 miljard in 1960-> 4 miljard in 1990--> 8 miljard in 2020. Ongeveer

Als die functie zich verder zet, zijn we over 30 jaar al met 16 miljard.
Denk vooral aan Afrikanen die zich massaal voortplanten.

Die bevolkingsgroei aan dat tempo is wel degelijk een grote bedreiging voor de wereld. Want de voorraad grondstoffen wordt steeds kleiner, omdat de groep die consumeert aan een enorm tempo groeit. Net zoals jagers schieten op everzwijnen zodra hun populatie problematisch wordt, verwacht ik dat er iets aan de groei van de mensheid wordt gedaan.

Ik zie dus 2 uitwegen:

1) men laat de populatiegroei volledig escaleren. Dit neemt mijns inziens onherroepelijk met zich mee dat straks 95% van de bevolking in totale armoede leeft. Zonder toegang tot essentiële zaken zoals drinkwater

2) De elite van onze wereld zoekt een manier om de bevolkingsgroei drastisch af te remmen. Zelfs al zouden ze het willen met nucleaire bommen, dan konden ze het niet. Er zou te veel "collateral damage" zijn. Traditionele oorlogvoering is de oplossing ook niet. Maar als je heel de Westerse samenleving kan overtuigen dat experimentele/dodelijke gentherapie (Pfizer) noodzakelijk is om een virus te overwinnen, kun je die groei wel heel effectief bekampen. Ik denk dat het zo zal uitdraaien, en dat men het over 10 jaar een ongeluk zal noemen.

Ik denk vooral dat optie 2 waar is omdat ik enorm veel rare dingen merk in het officiële verhaal. Er liggen godverdomme 500 covidpatiënten in ziekenhuizen over heel BE. 80% hiervan is hoogbejaard. Er is verdomme helemaal niks aan de hand. Ondanks dit feit proberen politiek en media met al hun macht ons te verplichten tot een experimentele gentherapie waarvan bewezen is dat ze de transmissie niet eens stopt. Men dwingt ons tot een enorm risico, voor een aandoening die jonge mensen totaal niet ziek maakt. Ofwel gaat dit enkel over het verdienmodel van Pfizer, ofwel wil men de bevolkingsgroei bekampen. Maar dat dit met gezondheid te maken heeft, daar geloof ik geen fluit van.

Ik vind het te absurd voor woorden, maar er zijn veel domme mensen die dit niet snappen. Ik denk dat al die mensen gestraft worden, en misschien is dat niet eens zo erg. Er zijn er bij die mij het leven zuur willen maken om wille van mijn keuze het niet te nemen, en ergens zal ik moeten lachen als die mensen doodziek worden

Vindt u het niet ergens een beetje dom dat die 'men' voor die experimentele/dodelijke gentherapie een samenleving kiest waar de bevolking eigenlijk alléén nog maar groeit door immigratie?

Als 'men' inderdaad van zo véél mogelijk mensen af wil geraken, zou 'men' er dan niet beter aan doen gratis experimentele/dodelijke vaccins ter beschikking te stellen van de Afrikaanse landen en hun inwoners?

Of is 'men' daar te bang voor?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 18:24   #95
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Vindt u het niet ergens een beetje dom dat die 'men' voor die experimentele/dodelijke gentherapie een samenleving kiest waar de bevolking eigenlijk alléén nog maar groeit door immigratie?

Als 'men' inderdaad van zo véél mogelijk mensen af wil geraken, zou 'men' er dan niet beter aan doen gratis experimentele/dodelijke vaccins ter beschikking te stellen van de Afrikaanse landen en hun inwoners?

Ik vind het altijd moeilijk om in te schatten of mensen als Eurosceptic en Victor M nu serieus zijn of gewoon een heel domme mop aan het uithalen zijn met hun complotfabeltjes.
Oud 18 november 2021, 18:28   #96
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Een populatie die moet leven van 2 euro per dag (Afrika), staat al onder controle. Als men enkel het Westen uitroeit (USA, Europa, AU en NZ), is de controle al voor een groot deel volledig
Oud 18 november 2021, 18:36   #97
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Ik vind het altijd moeilijk om in te schatten of mensen als Eurosceptic en Victor M nu serieus zijn of gewoon een heel domme mop aan het uithalen zijn met hun complotfabeltjes.
Wij weten allebei al lang op voorhand dat jij dat gaat zeggen.
Ik heb 12 jaar gestudeerd, and counting, en ik heb echt geen feedback van derden nodig om mijn capaciteiten te bevestigen. Ik heb trouwens nog les van een tiental docenten waaronder verschillende artsen. Tegen mij durven ze vrijer spreken over inenting, en velen weigeren Pfizer vanwege de risico's.

Het ridiculiseren van vrijzinnigen die niet meegaan in de dagelijkse propaganda is al decennia de strategie van de machtshebbers. Omdat men op die manier wil vermijden dat meer mensen erin meegaan. En als ik jouw gekopieerde tekstjes lees die je poneert als een mening, ben ik ervan overtuigd dat de machtshebbers goed slagen in hun opzet.

Ik werk in de zorg en stel vast dat ruim de helft van mijn patiënten die zich liet inenten, elke verdere prik weigert. Ik zou zeggen good luck aan De Croo en VDB om straks de helft van de populatie te dwingen tot een prik waar ze niet mee instemmen. Of nog erger, wanneer ze kinderen gaan dwingen tot een experiment. Ik verwacht dat er dan 200 Jurgen Coningsen opstaan, en dat VDB en De Croo geen moment meer veilig zijn. En bij de verkiezingen worden ze allebei afgemaakt. Is het niet fysiek, dan is het bij de stembus.

Ik hoop echt dat jij je laat inenten met Pfizer. Al vraag ik me wel af met welke intentie je dat doet. Bij sommige mensen zal ik wenen wanneer het fout gaat. Maar jij krijgt een kerstkaart met "Wie is er nu de dommerik?"

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 november 2021 om 18:44.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 18:52   #98
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik hoop echt dat jij je laat inenten met Pfizer. Al vraag ik me wel af met welke intentie je dat doet. Bij sommige mensen zal ik wenen wanneer het fout gaat. Maar jij krijgt een kerstkaart met "Wie is er nu de dommerik?"
Het zal Moderna worden, ik had liever Pfizer gekozen maar het is wat het is.
Die angstzaaierij is trouwens typisch voor religieuze fanatici, vroeger stonden die op de preekstoel te roepen over de duivel, jij roept op het forum over Pfizer.

Je mag geloven wat je wil, maar besef tenminste dat het een geloof is.

Laatst gewijzigd door parcifal : 18 november 2021 om 18:55.
Oud 18 november 2021, 18:58   #99
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een populatie die moet leven van 2 euro per dag (Afrika), staat al onder controle. Als men enkel het Westen uitroeit (USA, Europa, AU en NZ), is de controle al voor een groot deel volledig
De bevolkingsexplosie en de grote aantallen al dan niet legale migranten wijzen er toch op dat die controle over de Afrikaanse populatie nog zwaar te wensen overlaat, niet?

En hoe zit het met de gelijkaardige problemen m.b.t. de populaties van Latijns-Amerika en West-, Centraal- en Zuidoost-Azië?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 november 2021, 20:35   #100
Victor Magnus
Schepen

Standaard

Citaat:
Toon ze eens.

Hahaha, je loopt flink achter hoor:

https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...iehond-digidog
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be