![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() je zou een goeie sciencefiction schrijver kunnen zijn, veel fantasie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar dat is van een heel andere gradatie dan te geloven dat het mogelijk is dat de meest spectaculaire onthulling sinds mensenheugenis niet naar buiten wordt gebracht omdat de volledige journalistieke wereld (en met uitbreiding dus ook de amateur-journalisten; oftewel iedereen met internet en/of wat zin voor onderzoek) "gecontroleerd" wordt of op een zijspoor wordt gezet. Dat kan helemaal niet, dat is naief. Laatst gewijzigd door alpina : 17 november 2021 om 23:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echt niet te schatten. Ik weet eigenlijk wel beter dan te discussiëren over dergelijke knettergekke zaken, maar soms kan ik het even niet laten. Als je er even in meegaat, dan sta je soms echt versteld van de hopen onzin die uitgekraamd wordt
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De enige macht die hier tiert is afpersing, chantage, corruptie en openlijke duivelaanbidderij.
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een clubje????
![]() (De afbeeldingen in de clip zijn louter toevallig gekozen denk ik door de makers van???)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 18 november 2021 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toon ze eens. ![]() Waanzin is : geen onderscheid meer kunnen maken tussen fantasie en realiteit. Je hebt een zware slag van de molen, Victortje. Je zit in de complotspiraal : je moet steeds gekkere dingen verzinnen en geloven om het allemaal te doen kloppen. Dat gaat nog leuk worden. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oei. Laatst gewijzigd door parcifal : 18 november 2021 om 12:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar het komt natuurlijk van YouTube. Volgens de zelfverklaarde intellectuelen op dit forum is wat je hier ziet dus niet echt. Als ditzelfde fragment op het nieuws verschijnt, is het wel echt ![]()
![]() |
![]() |
#92 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ruim 100 jaar geleden waren we met 500 miljoen. Vandaag met ongeveer 9 miljard. De minder intelligente mensen op dit forum zullen redeneren "awel, dan zijn we over 100 jaar waarschijnlijk met 18 miljard". Maar wiskundig gezien denk ik dat het anders zit. Voor het jaar 1900 was er een hoop ellende en hongersnood, waardoor de populatie wereldwijd stagneerde onder 500 miljoen mensen. Er zijn ook geen goeie data van. Sinds het jaar 1900 gedraagt de bevolkingstoename zich zoals een parabool. Hier te zien ![]() Ik denk dat ik er niet ver naast zit als ik zeg dat de wereldpopulatie de afgelopen 100 jaar elke 30 jaar verdubbelde. 500 miljoen (1900) --> 1 miljard in 1930 --> 2 miljard in 1960-> 4 miljard in 1990--> 8 miljard in 2020. Ongeveer Als die functie zich verder zet, zijn we over 30 jaar al met 16 miljard. Denk vooral aan Afrikanen die zich massaal voortplanten. Die bevolkingsgroei aan dat tempo is wel degelijk een grote bedreiging voor de wereld. Want de voorraad grondstoffen wordt steeds kleiner, omdat de groep die consumeert aan een enorm tempo groeit. Net zoals jagers schieten op everzwijnen zodra hun populatie problematisch wordt, verwacht ik dat er iets aan de groei van de mensheid wordt gedaan. Ik zie dus 2 uitwegen: 1) men laat de populatiegroei volledig escaleren. Dit neemt mijns inziens onherroepelijk met zich mee dat straks 95% van de bevolking in totale armoede leeft. Zonder toegang tot essentiële zaken zoals drinkwater 2) De elite van onze wereld zoekt een manier om de bevolkingsgroei drastisch af te remmen. Zelfs al zouden ze het willen met nucleaire bommen, dan konden ze het niet. Er zou te veel "collateral damage" zijn. Traditionele oorlogvoering is de oplossing ook niet. Maar als je heel de Westerse samenleving kan overtuigen dat experimentele/dodelijke gentherapie (Pfizer) noodzakelijk is om een virus te overwinnen, kun je die groei wel heel effectief bekampen. Ik denk dat het zo zal uitdraaien, en dat men het over 10 jaar een ongeluk zal noemen. Ik denk vooral dat optie 2 waar is omdat ik enorm veel rare dingen merk in het officiële verhaal. Er liggen godverdomme 500 covidpatiënten in ziekenhuizen over heel BE. 80% hiervan is hoogbejaard. Er is verdomme helemaal niks aan de hand. Ondanks dit feit proberen politiek en media met al hun macht ons te verplichten tot een experimentele gentherapie waarvan bewezen is dat ze de transmissie niet eens stopt. Men dwingt ons tot een enorm risico, voor een aandoening die jonge mensen totaal niet ziek maakt. Ofwel gaat dit enkel over het verdienmodel van Pfizer, ofwel wil men de bevolkingsgroei bekampen. Maar dat dit met gezondheid te maken heeft, daar geloof ik geen fluit van. Ik vind het te absurd voor woorden, maar er zijn veel domme mensen die dit niet snappen. Ik denk dat al die mensen gestraft worden, en misschien is dat niet eens zo erg. Er zijn er bij die mij het leven zuur willen maken om wille van mijn keuze het niet te nemen, en ergens zal ik moeten lachen als die mensen doodziek worden
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 november 2021 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() In de evolutie van zelfstandige robots op een schaal van 0 tot 100 is dit nog altijd niveau nul. https://nos.nl/artikel/2252514-robot...ls-een-chatbot Deze is stukken beter : Pepper the Robot. Laatst gewijzigd door parcifal : 18 november 2021 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt u het niet ergens een beetje dom dat die 'men' voor die experimentele/dodelijke gentherapie een samenleving kiest waar de bevolking eigenlijk alléén nog maar groeit door immigratie? Als 'men' inderdaad van zo véél mogelijk mensen af wil geraken, zou 'men' er dan niet beter aan doen gratis experimentele/dodelijke vaccins ter beschikking te stellen van de Afrikaanse landen en hun inwoners? Of is 'men' daar te bang voor? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb 12 jaar gestudeerd, and counting, en ik heb echt geen feedback van derden nodig om mijn capaciteiten te bevestigen. Ik heb trouwens nog les van een tiental docenten waaronder verschillende artsen. Tegen mij durven ze vrijer spreken over inenting, en velen weigeren Pfizer vanwege de risico's. Het ridiculiseren van vrijzinnigen die niet meegaan in de dagelijkse propaganda is al decennia de strategie van de machtshebbers. Omdat men op die manier wil vermijden dat meer mensen erin meegaan. En als ik jouw gekopieerde tekstjes lees die je poneert als een mening, ben ik ervan overtuigd dat de machtshebbers goed slagen in hun opzet. Ik werk in de zorg en stel vast dat ruim de helft van mijn patiënten die zich liet inenten, elke verdere prik weigert. Ik zou zeggen good luck aan De Croo en VDB om straks de helft van de populatie te dwingen tot een prik waar ze niet mee instemmen. Of nog erger, wanneer ze kinderen gaan dwingen tot een experiment. Ik verwacht dat er dan 200 Jurgen Coningsen opstaan, en dat VDB en De Croo geen moment meer veilig zijn. En bij de verkiezingen worden ze allebei afgemaakt. Is het niet fysiek, dan is het bij de stembus. Ik hoop echt dat jij je laat inenten met Pfizer. Al vraag ik me wel af met welke intentie je dat doet. Bij sommige mensen zal ik wenen wanneer het fout gaat. Maar jij krijgt een kerstkaart met "Wie is er nu de dommerik?"
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 18 november 2021 om 18:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die angstzaaierij is trouwens typisch voor religieuze fanatici, vroeger stonden die op de preekstoel te roepen over de duivel, jij roept op het forum over Pfizer. Je mag geloven wat je wil, maar besef tenminste dat het een geloof is. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 18 november 2021 om 18:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoe zit het met de gelijkaardige problemen m.b.t. de populaties van Latijns-Amerika en West-, Centraal- en Zuidoost-Azië? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artike...iehond-digidog
![]() |