![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al dat beschermen van de zwaksten is niet goed voor de maatschappij he.
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben ze er weer van?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 26 november 2021 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk gesproken: in mijn realiteitenboek zijn 't net de jongeren die de zwaksten zijn. Mentaal.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 26 november 2021 om 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Schepen
|
![]() Yup, wij ook trouwens.
Net bevestigd door fvdb. Iemand die op vakantie was geweest in Egypte. Dat ligt nochtans een eindje van zuidelijk Afrika. Wel een ongevaccineerde dertiger natuurlijk ![]() Laatst gewijzigd door Yolanda : 26 november 2021 om 14:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dan moet het zottekesspel van die lockdowns wel eerst stoppen...
![]() |
![]() |
#87 |
Europees Commissaris
|
![]() Er zou nochtans nu al een geweldige toename zijn van leer- en gedragsproblemen.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: ah sorry, die "variant". Laatst gewijzigd door patrickve : 26 november 2021 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Staatssecretaris
|
![]() In Israël werd het binnengebracht door een driedubbel gevaccineerde met pfizer, waarvan de booster nog maar 2 maanden geleden werd gezet.
![]() |
#90 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets anders. Ik ben ouder dan jij. Vandaar dat mussengeheugen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Burger
|
![]() Is dat nu nog verbazend, nu het van het scherm spat dat die spuitjes besmetting en overdracht geen bal tegenhouden?
Die nieuwe nu-variant heeft trouwens een massa mutaties in het spike proteine, waarop alleman ( - 7% - kinderen) hun immuunsysteem nu getrained is. De eerste gevallen zijn nu ook al in België gevonden. Dat belooft nog... |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, aangezien die variant zich uiteraard - aannemende dat die een probleem is en dus succesvol is - gaat verspreiden gedurende maanden en maanden, ga je natuurlijk je vluchten moeten stoppen gedurende maanden en maanden he. De delta variant die in het voorjaar in India woekerde, zit hier nog altijd he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Of die nu 20 griep vaccins heeft genomen of niet, maakt niks uit ook nie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en de variant is hier toch al. Te gek voor woorden. Mensen die nog steeds stellen dat Frank VDB een competente en intelligentie kerel is, zijn er definitief aan voor de moeite.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Belgie zijn er 2 gevallen vastgesteld en worden ook behandeld. We moeten absoluut het aantal gevallen NU beperken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus we gaan de Belgische grens voor eeuwig en altijd sluiten?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Probleem binnen 3 minuten opgelost. Of 11 miljoen verplaatsbare toiletten gebruiken als eenzame opsluiting. Maar niet voor de "elite."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 26 november 2021 om 15:25. |
|
![]() |
![]() |