![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De “media” speelt hier een vuile rol in; journalisten onderzoeken niet meer, maar herhalen. En de media aan de andere kant probeert evengoed geld te verdienen door angst te zaaien. Ik weet 1 ding; elke dag die passeert ben ik blij dat ik de keuzes gemaakt heb die ik maakte.
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Pre-corona was ik van mening dat zo'n 50% van de bevolking marginaal en achterlijk is en totaal niet in staat is om zelfstandig te kunnen nadenken. Dat ze zowat alles slikken wat autoriteiten en de mainstream media hun vertellen, dat ze zelf maar in staat zouden zijn om te zelfstandig kunnen achterhalen wat bewijs, feiten en fake news is! Ik heb dit moeten herzien sinds sars-cov-2 en ben tot de conclusie moeten komen dat dit eigenlijk zo'n 80% is en dat zelfs de achterlijkheid zich strekt van arbeider tot academici ! Het waanzinnige, onlogische en achterlijke zit overal en ik moet Mattias Desmet wel gaan geloven dat er zoiets bestaat als massavorming ! Of misschien ben ik tot de conclusie gekomen dat de mensheid eindelijk klaar is voor de totale uitroeing... Want op dit moment lijkt het mij dat zelfs de chimpansee intelligenter overkomt dan eender welk persoon die nog meegaat in de corona bullshit die ZO overduidelijk de voorbije 2 jaar aan ons verkocht wordt ! Dus : "Pack your shit, folks. We're going away." - George Carlin Laatst gewijzigd door StV : 3 februari 2022 om 01:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je enkel DIE weinige gevallen beschouwt waar het causaal direct aan te tonen was, dan vind je zodanig weinig gevallen dat het altijd verwaarloosbaar lijkt. Dat heeft men dan ook gedaan om gedurende gans die tijd te zeggen dat men niet kon tonen dat roken longkanker veroorzaakte. Welnu, het is PRECIES om die lulkoek tegen te gaan dat gans het vakgebied van de epidemiologie bijna werd uitgevonden. Goeie statistische studies kunnen OOK associaties weergeven die een causale link suggereren, ook al kan men die individueel niet bewijzen. Maar hier heeft men GEEN systematische opvolging doorgevoerd van grote groepen gevaccineerden. Men doet wat studies achteraf, maar dat is minder evident. Of men kijkt naar meldingen, maar meldingen zijn onvolledig. Kortom, men had dit KUNNEN onderzoeken, maar enkel maar op grondige wijze, door bijvoorbeeld 1 miljoen gevaccineerden nauwkeurig op te volgen en daar statistische studies op te maken. Nu zal dat ook nog wel gaan, maar met veel en veel meer moeite, om aan een paar miljoen gevaccineerden hun medische historie helemaal te reconstrueren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Tuurlijk gebeurde het vroeger ook. De vraag is hoe dikwijls het gebeurde. De grafiek in het begin van dit filmpje geeft dat weer - en 'toeval' is een zeer onwaarschijnlijke verklaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Schoof "heeft vertrouwen".
In de Vivaldi-politiekers. In de gazetten en de VRT. En vooral in de TV-experten die hij ondanks hun aangetoonde leugens nog steeds "99,9 % van de medici en wetenschappers" noemt. Het is een speciale discipline, vertrouwen. Niet voor iedereen weggelegd.
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En weeral een jonge sporter die doodvalt
https://www.hln.be/leopoldsburg/ik-p...eden~ac5bcd7a/ Interview met een sporter die ernstig ziek werd na vaccinatie, hartontsteking en erg lastig om er erkenning voor te krijgen. https://youtu.be/_PNPV3EF9oE |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook. Wat is de doodsoorzaak ? Hartontsteking na vaccinatie. blijkt zeer zeldzaam te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Op sommige momenten geeft deze evolutionaire binnenweg wel dikke shit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zeldzaam, misschien. In het interview zie je hoe lastig het is om iets erkend te krijgen als oorzaak van het vaccin, het is sowieso minder zeldzaam dan ze beweren. Na een tijdje gaan ze dat wel kunnen berekenen maar dat is te laat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neven- of bijwerkingen bestaan, hoe zeldzaam ook. Indien zeldzaam is de vraag wat primeert. Het doorgaans algemeen belang of de uitzonderlijke persoonlijke situatie van een sporter. Vaccineren is efficiënt voor wie er belang bij heeft. Stel dat een 80+ sterf na een prikje. En dan ? Groot verlies ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() slachtafval? Die fucking autocorrect is even goed als het slecht is.
![]() . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 23 februari 2022 om 22:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Minister-President
|
![]() Zolang mensen zélf de keuze kunnen maken tussen wel en niet gevaccineerd worden, zou er eigenlijk geen probleem zijn. Iedereen kan voor zichzelf uitmaken wat het risico van een coronabesmetting is, of het risico op bijwerkingen.
Helaas is dat niet het geval. De overheid maakt die keuze voor ons (hoewel onderhand toch al geweten is dat overheden de slechtste beslissingen nemen) en dwingt mensen tot die spuit via allerlei smerige truken. Je zal maar bvb je grootmoeder niet meer elke dag in het rusthuis kunnen bezoeken omdat er een cst gevraagd wordt, of in het buitenland werken ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze vallen dood, hartaanvallen en andere hartproblemen
--- Four players and a coach died of heart-related incidents in December 2021 alone At least 108 players and coaches in England faced health problems between February and November, 2021, the study showed. https://www.arabnews.com/node/1997221/sport Maar ze hebben een antwoord, toeval It's terrifying but it's a COINCIDENCE https://www.dailymail.co.uk/sport/sp...incidence.html Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 24 februari 2022 om 11:34. |
![]() |
![]() |