![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Ik wil dat mijn lijk wordt... | |||
begraven |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
gecremeerd |
![]() ![]() ![]() |
5 | 38,46% |
opgekookt |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
gecomposteerd |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
geschonken aan de wetenschap |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
vermalen tot veevoer |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
in zee geworpen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
iets anders dat ik toe licht |
![]() ![]() ![]() |
2 | 15,38% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Nee ik wil een dure kist dus zeker 3000+ verder wil ik een begrafenis die mijn dierbaren niet snel zullen vergeten. De koffietafel moet gewoon vol cognac en calvados staan zodat iedereen tegen een uur of vijf vergeten is waarom ze daar eigenlijk zitten. Het eten moet volwaardig zijn en niet ne stomme koffiekoek en ne pistolet. Nee ik wil niet als nen armoezaaier begraven worden in een bijna kartonnen doos. Moest het volgende wettelijk zijn zou ik willen begraven worden aan de kust op een snek die dan in brand gestoken wordt als het vloed is en de zee me meeneemt. Aan boord zouden dan alle kostbaarheden die ik tijdens mijn leven heb verzameld mij moeten vergezellen, zo ook mijn vrouw of vriendin, die moet aan de mast gebonden worden zodat ze niet over boord kan springen als het haar te warm wordt. Ze moet mee omdat ik later in het Walhalla iemand nodig heb om voor mij te koken en de was en de plas te doen. Maar helaas de wet he. ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() iets anders dat ik toe licht
De ruimte inschieten !! ![]() Misschien kunnen ze mij op een andere planeet weer tot leven brengen !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
|
![]() Is dat erover? Ik heb nog wel een prettige oplossing in verband met wat te doen met mijn lichaam.
Wat doe je met uw geld als je dood bent? Juist niets meer. Dus we nemen een grote spiegel en leggen lijntjes met mijn as, iedereen die een lijn opsnuift na de nodige cognacjes krijgt bv. 2000€ op die manier blijf toch een beetje aanwezig. Lets party ![]() ![]() ![]() Yep.
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 6 december 2021 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Minister-President
|
![]() crematie, daarna de ene helft in Dinard (Plage Saint-Enogat) de andere helft i Jeju zuid Korea (nationaal park Hallasan). kwestie van mijn ras nog een mooi reisje te geven
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik daar uitgestrooid wordt ben ik op moleculair niveau weer verbonden met mijn overleden katten... Die van ons zei op een avond onder vrienden over die asse onder de knotwilg: Dat is een goed idee, ik wil dat ook!! Ikke : ah neen hé, 't was tot de dood ons scheidt. zij : ![]() ![]() ikke: ![]()
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De spreekwoordelijke uitzondering....
![]()
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan moeilijke hoofdstukken doorworstelen en die informatie vaak naar kennis vormen, en hoewel ik zelf heel grappig kan zijn; begrijp ik vaak humor niet.
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er staat niet: "ni dieu, ni maîtresse" hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |