![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En? Dat mag toch?! Of meent u dat alleen de groep pro-vaccinatie anderen mag beïnvloeden en ervoor reclame maken? Vrije mening geldt toch voor beide standpunten. Of niet soms?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Anderzijds, zelf werkend in de zorg, moet men iets doen om de boel op te vangen. Ik vind het vb niet kunnen dat reguliere zorg wordt uitgesteld met alle gevolgen van dien. Maar ik heb, in tegenstelling tot de rest van het forum of social media precies, geen pasklare oplossing voorhanden. Als die omikron variant dan toch veel besmettelijker is, en minder ziekmakend, vraag ik me af of het niet beter is om die te eens laten woekeren. Enfin, ik weet het niet. Maar gezeik als deze draad wanneer iemand zijn gezin kapotmaakt, om het dan op politici te steken, vind ik echt onnozel.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 9 december 2021 om 12:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een nieuwe ziekte , ja , die gaat in't begin er helaas op los !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"wacko antivaxxer moord gezin uit" Ik denk persoonlijk dat die gast wel wat andere problemen had en dat dit maar de drupel was die de emmer deed over lopen. Het verschil tussen aanleiding en oorzaak.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moeten de mensen nog wat gekker maken en schuld aanpraten, dan kunnen er nog volgen.
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#87 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 2
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nuanceren is u onbekend... U plaatst impliciet waardeoordelen... Toffe gesprekspartner bent u, bij elke post een persoonlijk oordeel. Ik dacht dat in uw geloof het oordelen over anderen eerder aan god overgelaten werd.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 9 december 2021 om 14:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
3
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In welk opzicht is het gebruiken van antibiotica voor u fundamenteel anders dan het laten inspuiten van een vaccin?
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is ook iets doen hoor. We kunnen dat niet verkiezen, en geen covidpatienten meer opnemen om de reguliere zorg te laten doorgaan, maar ook dat is iets doen. Ge kunt gelijk in china een kliniek bijplaatsen, dat is ook iets doen. Wat stel jij voor misschien, zonder iets te moeten doen. Wachten tot god de vader het komt oplossen?
![]() |
![]() |
#93 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antibiotica heeft zijn nut al tig jaar bewezen. Het vaccin valt nog sterk af te wachten wat het (op lange termijn) zal doen.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mijn vraag niet. Het is net zo goed een lichaamsvreemde stof in je lichaam brengen.
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men is daar ooit mee moeten beginnen he.
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() Ja, en voor te beginnen hebben ze heel de bevolking antibiotica gegeven tot de klein mannen van 5 jaar toe.
Als je ziek bent en je hebt veel kans om er aan te sterven is de keuze snel gemaakt om iets te proberen, maar om dat zelfde middel aan gezonde mensen/kinderen te geven is toch iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een gezin bestaande uit mijnheer Wappie en mevrouw Wappie besluit de boel te belazeren. Dat is de oorzaak. Zolang er geen algemene vaccinatieplicht is, zoals in Duitsland nu nog het geval is, kunnen de Wappies zich nog voort wentelen in hun waanideeën. Maar wie fraudeert ten aanzien van zijn werkgever, vliegt overal aan de deur. Dit dan gaan framen alsof het de fout van de overheid is, is grotesk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kies maar! Het meest logische lijkt me de hoek te behouden van waaruit u ons tot nu toe hebt toegesproken. Het is niet toevallig dat ik de term "toegesproken" gebruik, eerder dan 'in discussie gegaan'.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 9 december 2021 om 14:28. |
![]() |
![]() |