![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat begrijp je daar niet van?
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() dus iedereen die covid krijgt komt op intensieve terecht
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begrijpend lezen is niet uw sterkste bezigheid blijkbaar.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 13 december 2021 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
Drie vaccins kosten 60 euro, een gemiddeld verblijf op intensieve zorg kost 26.000 euro. leg eens uit wat je daarmee bedoelt.
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]()
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 13 december 2021 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() Hier zeg je het dus zelf: kan, niet zal. En daarmee is uw post dus ook ontkracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet zeggen, in het echte leven ben ik nog niemand tegengekomen die een probleem maakte van andermans al dan niet vaccinatie.
Een beetje zoals de elektrische auto's, op dit forum zijn er enkele gebruikers die dag in dag uit daarover bezig zijn, maar op straat moet je uitkijken om er 1 te zien.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit was waarschijnlijk de "uitleg":
"Maar het gezond verstand zegt..." Als je niet akkoord gaat met Het Oosten dan is je verstand ongezond, dat is zo ongeveer de argumentatie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
daarnaast, de meeste mensen hebben een laissez-faire/laissez passer attitude. Ze hebben in geen geval een overweging gemaakt of het nodig of voordelig was een vaccin te nemen. Ze deden het gewoon omdat er tegen hen verteld werd "dat dat goed was." In ieder geval, ze waren banger om ziek te worden, dan dat ze waren om geprikt te worden. Maar toen begon de zachte dwang, die ondertussen geëvolueerd is naar regelrechte chantage. En als het ECHT een sanitaire kwestie is, dan is dat laatste gewoon contra-productief. Dit laatste punt doet me twijfelen; zijn beleidsvoerders amper in staat hun eigen naam te schrijven, of is dit opgezet spel?
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Dus perfect toepasselijk in deze draad ![]()
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoevéél liggen er momenteel op intensieve mijn beste.... ![]() ![]() En voor volgend jaar én 2023 gaan ze meer dan 22 .000.000 dosissen aankopen ![]() ![]() ![]() https://www.health.belgium.be/nl/lev...natiemateriaal Laatst gewijzigd door Svennies : 13 december 2021 om 20:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beweert nochtans dat door twee vaccins te laten zetten er vermeden wordt dat iemand op IZ terecht komt. Dan moet u toch eens een verklaring geven voor al die gevaccineerden die nu op IZ liggen...
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 13 december 2021 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaccinatie is niet verplicht. Bijgevolg kan je daar een juridische consequenties aan verbonden. En al zeker geen financiële strafmaatregelen. Uw opmerking is een rondje rancuneus pesten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt, maar eigen schuld dikke bult. Niet gevaccineerd?? Hoefde ook niet. Het was uw keuze... maar u betaalt wel de rekening.
|
![]() |
![]() |