![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tot hier toe heb ik ze nog niet nodig gehad. Ik heb het s'avonds thuis al uitgetest maar mijn 3 honden worden zot en de kat vlucht naar buiten. Als ik het ooit op de luchthaven doe moet het een designer string in hot pink color zijn. In de bureau heb ik feitelijk een intacte doos van 500 chirurgische maskers staan, maar daar mag niemand aankomen dat is als het oorlog wordt.
Laatst gewijzigd door Gipsy : 2 januari 2022 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens zie je inderdaad gekken met een ffp2 rondlopen; toen dat nog zinvol was, zag je het dan weer amper.
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toont (nog maar eens) aan dat de troep collaborateurs supporteren voor de dwingelandij, zonder enige relevantie met virus en pandemie.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet er zelfs niet aan denken zo 1 te dragen, een chirurgische is al niet uit te houden wegens te rap nat, en zelfs droog al onvoldoende ademlucht, misschien door een grote longinhoud. Was ook een reden om zelf iets in elkaar te flansen, weliswaar twee lagen maar niet aaneensluitend en dunne stof, en dan nog elastisch ook, zodat ik het bij nodig kan oprekken tot genoeg ademlucht. Als compensatie let ik wat op, in de mate dat dat praktisch kan. Ik ga niet lang vlak voor iemand staan, niet binnen bij anderen, en bij oudere of niet erg fit uitziende mensen blijf ik uit de buurt. Ik wil ffp2 maskerdragers ook niet gek noemen, soms zijn mensen genoopt eieren voor hun geld te kiezen, van kwalen de minst ergste. Ik zie heel soms mensen die een masker dragen in situaties dat je denkt welke zin heeft dat nou, en dan op een wijze dat het wel lijkt alsof het masker een medaille is die een koning hen uitgereikt heeft, zelfs eens een jonge snaak in midden zomer. In Asterix is de tekstballon daarvoor "Rare jongens die Romeinen". ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 3 januari 2022 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 3 januari 2022 om 08:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest gebruik ik sinds 1 oktober 2021 enkel FFP2 mondmaskers (heb ik ook al gezegd). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Covid-19 is het immuunsysteem dat geinfecteerde cellen tot dood signaleert, en ook overreageert zijnde te weinig selectief, niet geinfecteerde cellen signaleren tot dood. Als de ziekte NIET erger is, dan lijkt me dat eerder te komen door eerdere immuniseringen, doordat het immuunsysteem dus al ervaring heeft en sneller / gerichter kan reageren. Ik zie dan eerder een gesplitst beeld: Omicron gevaarlijker voor mensen die nog steeds geen immunisering hebben (aka begin 2020), en minder gevaarlijk voor diegene wel. Maar voor de laatste, het kan ook zijn dat de "update" weinig toevoegt, omicron is geen opvolger van delta, het is een zijsprong in het begin geweest met lange onder de radar tijd. Het kan dus OOK zijn dat delta verder muteert, en dat de immunisatie update door omicron, in nutteloze richting was.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aangezien je hier terecht zegt dat corona in UITZONDERLIJKE gevallen dodelijk kan zijn, of ZWAAR ziek maken, BEHALVE omicron bij een gevaccineerde, en we ondertussen weten dat het vaccin op zijn laatste benen loopt en er weinig zicht zal zijn op een beter, en we ondertussen ook weten dat een omicron besmetting (samen met een vaccin) VEEL EN VEEL beter beschermt tegen vele varianten dan het flut vaccin op zich terwijl de kans dat het slecht gaat bij een gevaccineerde NOG NOOIT ZO LAAG IS GEWEEST, is dat misschien als een intelligente investering te zien, nee ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volstaat dus dat een lichtjes veranderd virus die reactie niet zo vaak verkeerd laat gaan, en het wordt stukken minder erg. Ik denk dat het Zucht was die daarover een heel interessant filmpje heeft gepost, over de reden waarom virussen van vleermuizen ons immuunsysteem in de war sturen, omdat vleermuizen een heel heel alert immuunsysteem hebben. Bij ons is dat "niet nodig" om ons te infecteren, en hebben die trukken dus geen bijkomend evolutionair voordeel, dus verdwijnen die bij de opeenvolgende virussen generaties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, zoals een prof. het gisteren niet slecht op TV zegde, dit is een probleem van OPENBARE gezondheidszorg, maar geen probleem voor het individu. De journaliste begreep het maar niet en bleef hameren op "is omicron nu gevaarlijk of niet ?". Dat komt omdat ze hier gisteren eindelijk aangekondigd hebben dat je geen lange afzondering meer moet hebben bij contact, en de journaliste vroeg aan die prof. of men nu weer mensenlevens in het gevaar aan 't brengen was met zo een "versoepeling". Waarop die prof zegde dat er individueel geen groot gevaar is, maar dat men rekening moet houden met de reeds gespannen situatie in de ziekenhuizen, maar ook met de maatschappij die niet mag stilvallen en dat te lange quarantaines gewoon alles gaan blokkeren, incluis de gezondheidszorg zelf. Men wilde dus een beetje remmen om niet iedereen tegelijkertijd in het ziekenhuis te hebben, maar zonder de maatschappij te blokkeren. Maar dat was te moeilijk voor die journaliste. De tweede mogelijke verklaring is dat men "controle" wil houden en niet wil dat men na 2 jaar "maatregelen" en "spuitjes" een natuurlijke oplossing voor het probleem zou willen zien en als dusdanig beteuterd langs de rand moet toekijken. Laatst gewijzigd door patrickve : 3 januari 2022 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |