![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat er nogal wat dwingelanden rondlopen die zich via wetten en regeltjes met het leven en de medische behandelingen van anderen wil moeien. In plaats van te zeggen "het kan ons niet schelen, doe wat je wil", welke de normale manier van doen is in een vrije maatschappij, toch voor zulke zaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Partijlid
|
![]() Wat zou uw mening over de Getuigen van Jehova zijn als je lid van de groepering moest worden, per dag vijf schietgebedjes moest prevelen, per dag twee huisbezoeken moest doen en je verplicht moest kleden als een overjaarse non of priester om de pass Jehova te krijgen? En als die pas dan de maatstaf was om op café of restaurant te mogen of om deel te nemen aan het cultureel leven?
The price of liberty is eternal vigilance Laatst gewijzigd door Tyler Durden : 23 januari 2022 om 08:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Gaat een kale reis zijn als die beseft dat de Jehova's niet geloven in een leven na de dood. De perfecte metafoor dus eigenlijk als ik erover nadenk! ![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken een triple gevaccineerde die ziek viel. Als deze overlijdt door corona, zult ge het horen donderen tot in Keulen en ga ik zelfs rechtstreeks aan de deurnvan die fascisten recht van antwoord vragen.
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken er we ene die drie keer geprikt is en twee weken geleden opgeschept is door een BMW. Vraag: Zijn er hier mensen die uit hun eigen omgeving weet hebben van een hoop doden? Laatst gewijzigd door TREBRON : 23 januari 2022 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah, je bedoelde geprikten. Ik dacht effe corona. Alle mensen met 5 comorbiditeiten sterven aan corona. Da's gemakkelijker voor de administratie. Maar 1 getalleke te updaten.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier moest je daarvoor niet eens als moslim geboren worden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ken 1 iemand die eenzaam is overleden in het rusthuis met Corona omdat ze gestopt was met eten nadat alle bezoek verboden werd. Die is ongetwijfeld meegerekend bij de corona slachtoffers terwijl de eigenlijke oorzaak de opgelegde maatregel was. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's allemaal relatief: ik ken er veel die gestopt zijn met overlijden. Men zei zelfs dat eten hielp.
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
The word ‘politics’ is derived from the Greek word ‘poly’ meaning ‘many’, and the word ‘ticks’ meaning ‘blood sucking parasites’. Laatst gewijzigd door worried.civilian : 23 januari 2022 om 11:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vraag me wel af of er wel één Pharma bedrijf is die geïnteresseerd is in het ontwikkelen van een VAN DE EERSTE PRIK WERKEND VACCIN?
Als dat door eentje gevonden is kunnen die anderen hun deuren sluiten voor een tijdje. Die hun aandelen gaan waardeloos worden. DUS? Ze blijven gebrekkelijk of niet werkende vaccin's maken zolang de burgers lopen om ter eerste om ze te krijgen. KASSA..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu: who cares, Trebron? Your avatar?
![]() |
![]() |
#100 |
Europees Commissaris