![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 4e prik waarschijnlijk nadelig, blijven spuiten is niet de oplossing
https://www.nytimes.com/2021/12/23/w...-4th-dose.html Some scientists warn that too many shots might actually harm the body’s ability to fight the Covid-19 virus. But Israeli experts say there isn’t time to wait. But some scientists warned that the plan could backfire, because too many shots might cause a sort of immune system fatigue, compromising the body’s ability to fight the coronavirus. A few members of the government’s advisory panel raised that concern with respect to the elderly, according to a written summary of the discussion obtained by The New York Times. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je benadrukt wel "waarschijnlijk nadelig". Niet zo zeker dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Volgens mij zit er een component in die vaccins die bij sommigen verslavend werkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar wat essentieel is dat is dat er geen enkele argumentatie kan bedacht worden om vaccins te verplichten voor een volledige bevolking. Dat is een idee dat ontstaan is toen men dacht dat massale vaccinatie ons naar groepsimmuniteit ging leiden en dat het besmetting bijna volledig ging uitsluiten. Dat werkt niet, dat is een feit dat niemand meer ontkent. Het probleem is dat we blijkbaar vergeten zijn dat dit de reden was voor het invoeren van het CST. Het (verstrengd) CST is nu een doel geworden en geen middel meer. Dat op zich is al merkwaardig. Maar het wordt nog vreemder dat men aan die strategie blijft vasthangen (of die zelfs wilt verstrengen: vaccinatieplicht/1G) op een moment dat we te maken hebben met een mildere variant die (relatief) nauwelijks nog ziek maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat blijkt dat een bepaald soort babyvoeding "waarschijnlijk nadelig" is, ga je dan door met het te gebruiken? Neen, in normale omstandigheden stopt men dan het gebruik, onderzoekt men het probleem en pas na grondige controle kan het eventueel hernomen worden. Doet men dat ook met de vaccins?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geeft enkel maar medische behandelingen die "zo goed als zeker sterk voordelig" zijn. Behandelingen geven, meer nog, verplichten, die "misschien niet nadelig" zijn, waar hebben we zoiets al gehoord ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dan ook, tijdens de ganse vaccinatieperiode duiken er al eens documenten op, de een al betrouwbaarder dan de ander, met een voorbeeld van een negatief effect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals alle behandelingen, neem je enkel maar een behandeling als de baat daarbij GROOT is. Juist omdat er ook negatieve effecten bij zijn. En daarom trouwens dat elke behandeling altijd een overwegen is van voor en nadelen, en dus altijd een individuele zaak. Geneeskunde doen voor gans het volk per decreet is de waanzin zelve. En ja, er zijn een aantal mensen die zich beter hadden laten vaccineren en het niet gedaan hebben. Die die in 't ziekenhuis liggen. Maar de hoeveelheid mensen die zich hebben laten vaccineren onder dwang, daar waar het voor hen misschien beter geweest was van niet, is veel en veel groter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel zal afhangen van de vraag of een vervaldatum van het CST zal gekoppeld worden aan de zoveelste prik, zoals nu met die derde prik. Ik vind dat crapuleus. Ondertussen, en dat zuig ik niet uit mijn duim, hoor ik toch jongere mensen die hun derde prik niet laten zetten. Wat de vierde prik betreft veronderstel ik meer weigeraars als de jongeren zullen worden uitgenodigd. Kijk, in plaats van druk uit te oefenen op de vaccinatie, zouden beter de quarantaineregels worden aangepast: enkel naar huis bij ziekte, zoals het altijd is geweest. Maar neen, nu wordt gedaan alsof vaccinatie voor iedereen de ideale oplossing is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De kentering is ingezet en een mogelijke vierde prik is volgens mij de doodsteek voor de dwingelandij. Trop est trop.
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
- 18-24 jarigen: 765578 volledig gevaccineerd, 377590 hebben de booster. Wat betekent dat amper de helft van hen tot op vandaag een booster genomen hebben. - voor 45-54 jarigen: 1385500 volledig, 1116961 booster - dus één op vijf niet. - voor 85+: 300445 volledig, 265430 booster - dus 12% niet geboosterd Alleen van 65-84 jaar heeft slechts 7% van de volledig gevaccineerden geen booster genomen. (edit: met 'volledig' bedoel ik hier ofwel 2 vaccinaties met pfizer, moderna of astrazeneca, ofwel 1 vaccinatie met Janssen) Laatst gewijzigd door gertc : 26 januari 2022 om 10:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij een virus als de griep of corona weet je toch op voorhand dat zoiets permanent is? Wat raar was is dat men de coronavaccins niet op de varianten aanpastten zoals bij een griepvaccin. Maar je wist toch op voorhand dat die spuiten levenslang zouden worden? Kijk naar de zaak zoals ze is en niet zoals de leugenpers en pseudowetenschappers het verkopen. Die doen niet aan wetenschap maar aan politiek waar economische belangen voor de individuele burger kwam. Het virus zal zo lang uitgemolken worden zolang mensen die fascisten geloven.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
12% bij de 85+ vind ik veel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daar teren ze op..... Ik ben blij dat je dat nu inziet.
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
10,5 % van de 18+ heeft nog geen enkele prik gehad. Volgens mij gaan we nog spannende tijden tegemoet. VRT NWS |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik eis géén bescherming van anderen. Ik eis dat ik mezelf mag beschermen.
![]() |