![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal het je wel niet meer herinneren, maar ik was ooit een fervent tegenstander van het Vlaams Belang. Niet dat ik nu plots een voorstander ben geworden, maar de manifeste onkunde en het politieke geneuzel van de "traditionele" partijen (voor zover ik dat de laatste tijd nog gevolgd heb), heeft me doen besluiten dat het zo niet verder kan. De arrogantie waarmee die mensen met de macht omgaan, de wijze waarop ze elke voeling met de realiteit lijken te hebben verloren, de opeenstapeling van blunders vanaf het begin van de corona "crisis" tot vandaag... strijkt me al lang tegen de haren in. Maar dit, die verplichte vaccinatie, het compleet en onherroepelijk ondergraven van onze rechten en vrijheden, was voor mij de laatste druppel. Bij de volgende verkiezingen zal ik bewust en uitdrukkelijk mijn stem uitbrengen voor het Vlaams Belang. Niet omdat ik het noodzakelijkerwijs met alles eens ben wat ze zeggen, maar omdat ik het op dit éne punt volmondig met hen eens ben. Dat andere partijen die verplichte vaccinatie zelfs nog maar in overweging willen nemen of bespreekbaar willen maken, vervult me met afschuw. Bon, ik koester niet de illusie dat mijn ene stem het verschil zal maken, maar ik hoop toch dat er genoeg zullen zijn die mijn mening delen dat die onwrikbare traditionele partijen hoognodig uit het zadel gelicht moeten worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak je geen illusies. VB is enkel maar tegen vanuit politiek opportunisme.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat verwacht ge anders van een politieke partij?
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarentegen, ik denk dat er rond Dries wel degelijk een instinktief aangevoeld probleem was met die zotte dingen, maar Dries had niet de vuurkracht en het intellectuele vermogen om daar zelf iets mee te doen (hij zat toen trouwens zelf opgescheept met Dossin dinges). Kortom, er is een libertaire stroming binnen het VB (hoe gek het ook mag klinken) die min of meer de enige was die zag dat het totalitarisme zich aan het installeren was, maar dat was aanvankelijk niet de officiele stem van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
|
![]() Citaat:
Liegen heeft geen zin, want het internet vergeet niets.
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Wie zit daar achter?
![]() |
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie beweert dat?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik mij laat vaccineren op tijd en stond is de consequentie dat ik een CST heb waarbij mijn bewegingsvrijheid vergeleken met die van een niet gevaccineerde iets uitgebreider is. De niet gevaccineerde kan nog enkel op straat lopen en een winkel binnenstappen. Die is kop van jut. Juist ja, er bestaat zoiets als een herstelcertificaat, voorlopig toch, met als gevolg dat er zijn die zich opzettelijk laten besmetten. Zo ver hebben we het geschopt Willem. Dat een overheid wetten maakt, bepaalde keuzes openlaat, daar heb ik geen probleem mee. Maar dat een overheid nog steeds, gelet op de vaccinatiegraad bij de belanghebbenden, nog steeds de vrijheid beknot van de niet gevaccineerden is niet enkel absurd maar mensonterend. En dan hebben we het nog niet over kinderen, de scholieren. Ja, keuzevrijheid, maar zoals ik eerder zei, het is voor velen, kinderen, scholieren, studenten, iedere 50- kiezen tussen cholera of de pest, figuurlijk gesproken. Afschaffen dat CST, of er toch voorlopig geen rekening meer mee houden. Momenteel heeft het geen enkele meerwaarde meer. Laatst gewijzigd door Rudy : 27 januari 2022 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, daar doe ik niet aan mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke uithaal? Het is simpelweg een antwoord op de vraag van Raf. U moet eens wat beter leren een topic volgen. Het is niet de eerste keer dat je rare conclusies trekt.
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() advocaat verstraeten (viruswaanzin) en ex-vld-er steven d'arrazola
https://www.vrijheid-liberte.be/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom: ik ben het dus met je eens wanneer je zegt "er is geen alternatief".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 27 januari 2022 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |