Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 december 2004, 00:12   #81
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
ik weet enkel wat in het nieuws werd gezegd, en dat is dat er cultuursubsidies moesten sneuvelen voor kindercheques, terwijl de kindercheques veel meer kosten dan wat er op cultuur is bespaard, dat ze aangegane beloften verbreken en de factuur naar een andere overheid doorschuiven.

van wat jij zegt mag je gerust een bron geven.
Antwerps nieuws, alsook van een bevriend plaatselijk bestuurslid.
Tja, ik haal mijn nieuws niet enkel van de VRT, zo hoor je ook eens wat anders dan leugens en halve waarheden.
MT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 00:24   #82
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door separatist
oh maar wacht maar, veel Vlamingen gaan dat niet vergeten zenne den dag op de verkiezingen. Het gaat immers om geld, velen hebben het niet erg breed en men gaat inzien dat dat door het Vlaams Belang komt. Dat zal dus niet-VB'ers er toe aanzetten toch eens aan hun te denken op de dag van de verkiezingen. Ze voelen zich als Vlaming immers thuis bij die partij waardoor de trotse ouders van hun pasgeboren kind, zo maar even kunnen genieten van een financieel cadeau. Wat anders dan 200.000 jobs beloven hé ?
Bij ons gene blabla maar een kordaat Vlaams beleid die aan onze noden voldoet.
uiteraard word er ook niet elke dag een kind geboren in Deurne maar het gebeurt hoe dan ook, andere mensen zullen er ook van horen (bv door propaganda waarin we dit moeten vermelden in de brievenbus van de inwoners van Deurne.
Hoe meer Vlaamse kinderen hoe Vlaamser de gemeenschap en dit stimuleert onze cultuur al gaaat het om meer dan enkel de cultuur. Het toont in mijn ogen ook veel respect voor de inwoners van de gemeente.
In een tijd waar mensen niets anders horen dan hoge lasten (Vlaams Belang wilt die verlagen, vandaar de slogan minder lasten, meer vlaanderen), nieuwe belastingen die men uitvindt (zoals de rioolbelasting) enz ziet men nu plots in dat men ons vlamingen au serieux neemt. Vergeet niet dat geld nog altijd een belangrijke rol speelt. Zeker voor de grootste sociale klasse die Vlaams Belang stemt. De kleine man in de straat waarvan zijn vrouw een kind krijgt zal een financieel duwtje krijgen omdat het anders financieel moeilijk word.
En gelijk heb je, het is duidelijk dat Griffin geen kinderen heeft.
Ikzelf ben verre van arm, maar een eerste kind krijgen kost snel handenvol geld, en dan spreek ik maar over de eerste maanden. Men moet geen uil zijn om te beseffen dat er veel mensen zwarte sneeuw zien bij het grootbrengen van een kind. Men zegt niet voor niets "een kind is even duur als een huis"
Oud 22 december 2004, 01:13   #83
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MT
Tja, ik haal mijn nieuws niet enkel van de VRT, zo hoor je ook eens wat anders dan leugens en halve waarheden.
ik heb mijn info van atv, de samenvatting van wakker op zondag. daarin zeiden ze wat ik hier reeds gezegd heb. voor al hetgene wat jij vertelt moet ik je maar op je woord geloven?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 01:32   #84
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
ik heb mijn info van atv, de samenvatting van wakker op zondag. daarin zeiden ze wat ik hier reeds gezegd heb. voor al hetgene wat jij vertelt moet ik je maar op je woord geloven?
Doe je nu echt zo graag belachelijk?
En nu haal je er net De geloofwaardigste zender erbij, als het over het Vlaams Belang gaat zijn zij er als de kippen bij, om er op te kappen.
De haat druipt van hun gezicht af, als zij een interview hebben met een afgevaardigde van het VB.

Citaat:
Niet duidelijk genoeg soms? Op aanvraag kan ik er nog een tekeningetje bij plaatsen.
En nee, jij moet mij niet geloven, maar verwacht dan niet dat wij u geloven.
Je kan natuurlijk u lamme kont eens opheffen en informeren op het gemeentehuis, dit kan zelfs telefonisch, prachtig toch die vooruitgang.
Oud 22 december 2004, 01:50   #85
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Doe je nu echt zo graag belachelijk?
En nu haal je er net De geloofwaardigste zender erbij, als het over het Vlaams Belang gaat zijn zij er als de kippen bij, om er op te kappen.
De haat druipt van hun gezicht af, als zij een interview hebben met een afgevaardigde van het VB.

Niet duidelijk genoeg soms? Op aanvraag kan ik er nog een tekeningetje bij plaatsen.
En nee, jij moet mij niet geloven, maar verwacht dan niet dat wij u geloven.
Je kan natuurlijk u lamme kont eens opheffen en informeren op het gemeentehuis, dit kan zelfs telefonisch, prachtig toch die vooruitgang.
dit antwerps nieuws: http://www.vlaamsblokantwerpen.org/AN-2004-03.pdf ?

en jij denkt mij een lesje te moeten geven over de geloofwaardigheid/objectiviteit van mijn bronnen? grapjas

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 december 2004, 21:51   #86
MT
Schepen

Standaard

Citaat:
dit antwerps nieuws: http://www.vlaamsblokantwerpen.org/AN-2004-03.pdf ?

en jij denkt mij een lesje te moeten geven over de geloofwaardigheid/objectiviteit van mijn bronnen? grapjas
Zoals ik dus eerder vermelde,

Citaat:
en de bron komt niet enkel van het Antwerps nieuws maar ...

Citaat:
alsook van een bevriend plaatselijk bestuurslid.
ik zou niet weten waarom hij tegen mij zou liegen? Liegt u soms tegen uw vrienden? Wacht even ...u bent links...ja, die kunnen het zelfs tegen hun ouders.8)
Oud 23 december 2004, 00:22   #87
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin
Wat? Dat ze met dat geld een cadeautje gaan kopen voor alle nieuwe ouders in het district? En dat ze daar van cultuur geen bal moeten weten?
Lees wat er eerder geschreven is. Ipv wat geld tegeven aan wardeloze prul, geven ze het geld uit aan veel waardevollere projecten. Cultuur? Amateurskladkunsten doe ik thuis op een A4 blad uit de colruyt. Daar hoeft de brave burger niet voor te betalen.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2004, 00:27   #88
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
eigenlijk enig idee waar het over gaat? ik weet niet wat het amateurfestival inhoudt, maar ik lig hier dan ook geen wilde veronderstellingen te doen. ik zeg hier enkel wat ik op het nieuws heb gehoord. in alle geval heb ik wel zo het gevoel dat de subsidies niet naar papier gaan om te tekenen.

en wat heeft de zorg in hemelsnaam met een subsidie voor cultuur in de deurnese districtsraad te maken?
Als ze vinden dat het geld beter ergens anders gebruikt kan worden dan doen ze dat. Bij ons in de gemeente hebben ze de subsiediekraan voor jeugdverenigingen ook meer toegedraait. Maken ze daar nu zo'n heisa over?

subsiedie is geld, en door her te verdelen kunnen ze dat bv in zorg steken. Als het in waardeloze dingen wordt gestoken mogen ze dat afnemen en herverdelen voor andere doeleinden.
lustige lezer is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be