![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Tja, ik haal mijn nieuws niet enkel van de VRT, zo hoor je ook eens wat anders dan leugens en halve waarheden.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Ikzelf ben verre van arm, maar een eerste kind krijgen kost snel handenvol geld, en dan spreek ik maar over de eerste maanden. Men moet geen uil zijn om te beseffen dat er veel mensen zwarte sneeuw zien bij het grootbrengen van een kind. Men zegt niet voor niets "een kind is even duur als een huis"
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |||
Schepen
|
![]() Citaat:
En nu haal je er net De geloofwaardigste zender erbij, als het over het Vlaams Belang gaat zijn zij er als de kippen bij, om er op te kappen. De haat druipt van hun gezicht af, als zij een interview hebben met een afgevaardigde van het VB. Citaat:
En nee, jij moet mij niet geloven, maar verwacht dan niet dat wij u geloven. Je kan natuurlijk u lamme kont eens opheffen en informeren op het gemeentehuis, dit kan zelfs telefonisch, prachtig toch die vooruitgang.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
en jij denkt mij een lesje te moeten geven over de geloofwaardigheid/objectiviteit van mijn bronnen? grapjas ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
subsiedie is geld, en door her te verdelen kunnen ze dat bv in zorg steken. Als het in waardeloze dingen wordt gestoken mogen ze dat afnemen en herverdelen voor andere doeleinden. |
|
![]() |
![]() |