![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Europees Commissaris
|
![]() Leuk initiatief en dit zou men inderdaad meer moeten doen. Werkt ook sensibiliserend daar mensen dan zien hoe heerlijk het is zonder al dat autoverkeer dan anders op normale dagen voor dood en verderf zorgt.
Uiteraard op voorhand al een heleboel negatieve reacties van de meest gefrustreerde weggebruiker. Hoeft natuurlijk ook niet te verwonderen; https://www.hln.be/binnenland/corona...2021~a3a561d2/
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het plebs mag wandelen of binnenblijven
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een autoloze zondag. Wie wordt daar beter van ?
Stom voorstel. Tijdverlies om dit te handhaven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ook geen elektrische auto's op de baan. En ja, de Groen! politici zijn wereldvreemd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Nu serieus: Ik zie 1973 nog steeds , en die zondagen van toen !! https://nl.wikipedia.org/wiki/Autovrije_dag Voorstel: 6 Autoloze weekdagen , en enkel nog op zondag met de auto !! ![]() Citaat:
BTW: 'k hem genne otto , dus .... ![]() Ge hebt er nochtans bij die zelfs dan .... nee zullen zeggen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een paniek toch hier?
"Autoloze zondag" zal niet gaan enkel omwille van de vele sportwedstrijden op een zondag (vooral fiets- en voetbal- is veel geld mee gemoeid) Ronde van Vlaanderen is zondag 3 april, om maar eentje te geven. En dat is niet zomaar een koerske... Laatst gewijzigd door Micele : 15 maart 2022 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen wil autoloze zondag
Dat willen ze alleen maar omdat ze zo graag kumbaya kunnen zingen dan.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een probleem dat vanzelf verdwijnt dan.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spijtig dat er geen poll is aan deze draad:
hoeveel 'nationale' autoloze zondagen per jaar zou jij plezant vinden? hoeveel 'lokale autoloze zondagen beperkt tot het centrum of een of meerdere wijken van jouw gemeente zou jij plezant vinden'? Antwoord op vraag 1: nul Antwoord op vraag 2: zoveel als er na een gemeentelijk referendum beslist zouden worden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Staatssecretaris
|
![]() Waarom autoloze zondagen? Omdat brandstof duur staat?
Ja, dan moet ook openbaar vervoer loze zondagen invoeren die zijn nog duurder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij rijden tegenwoordig gemiddeld maar 4 dagen per week met de auto.
Of 156 autoloze dagen per jaar. Maar dat is maar niets tegen gezinnen die helemaal geen eigen wagen (nodig) hebben. Laatst gewijzigd door Micele : 17 maart 2022 om 18:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En we hebben geen kinderen, dus ze naar school brengen is geen noodzaak.
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Steeds minder jongeren willen een rijbewijs lees ik al jaren:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/03...%20rijbewijzen. En nu dit: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
want tegen dan staan de EV's meer stil dan ze kunnen rijden, door elekrtirciteits tekorten, ontstaan door de kernuitstap. EV's overdag aan de zonnepanelen om op te laden, 's nachts aan het net om de elektriciteitsverdeling bij de gezinnen te verzekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net dezelfde reden waarom we regelmatig mogen horen dat "Jongeren" minder alcohol drinken dan vroeger.
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer mij te beperken tot twee keer per week, de rest met de fiets of te voet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |