![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Overdreef Will Smith? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 53,33% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 46,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Europees Commissaris
|
![]() Of Poetin en Jens Stoltenberg die verkondigt dat het belangrijk is voor hem om zijn grenzen te verleggen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Anna Kournikova in catfight met Milla Jovovic. I like!
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron onthult: Jada Pinkett Smith vindt Oscars-klap die Will Smith uitdeelde 'overdreven'
De toneelklap heeft nare gevolgen voor Will Smith Will Smith mag tien jaar lang niet naar Oscaruitreiking komen, na klap in het gezicht van komiek Chris Rock Ik denk dat hij zal denken: "Who cares?¿"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet natuurlijk wel niet te hard opvallen dat je bijvoorbeeld lacht met een moord. Minder sociaal acceptabel.... gedrag.
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komen alle sterren weer gezellig samen. Er kan een toneeltje af van wat amateurs die de sterren nadoen.
Na het toneelstuk gaat de massa weg en kunnen de sterren gezellig terug elkaars bloed drinken. -Fin- Amai, interessant verhaal. Engineer...