![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Blijkbaar niet door one-track-twitter Francken
Hoe er ook gekronkeld wordt door de rechtse nationalistjes…Francken staat bij het groot huisvuil van de N-VA, zoals Van Grieken onmiddellijk door had na de voor Francken zeer smadelijke ondervoorzittersverkiezingen. Als het toerke theo, zoals verwacht, zwak uitvalt is het bey bey zwaai zwaai….tot nooit meer.
![]() |
#82 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zien wel wanneer het kiezingen zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en plots, zomaar, uit 't niets...
Alhoewel niet helemaal natuurlijk, enkel als 't past in de "narrative"... Is van Grieken 'n autoriteit. Hoe 'n dubbeltje rollen kan. ![]() ![]() ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heeft wel even stilgelegen door de coronatoestanden, maar er komt telkens veel volk op af. Theo is één van de N-VA sterkhouders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat denk jij zelf over de kandidaturen ? Eén bekende kop, versus 4 totaal onbekenden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou denken dat ondervoorzitters als tweede (na Bart) in rij staan om oppositie te voeren.
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat komt Vandeputte daar opeens doen? Waren de vier anderen niet goed genoeg voor Bart?
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom vroeg ik het aan reservespeler. 4 backbenchers versus 1 ex minister en burgemeester van een middelgrote stad lijkt me een op voorhand gewonnen strijd toch ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit wordt steeds zo gedaan om anderen niet af te schrikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iets wat we net niet nodig hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik eerder al eens schreef, het zal niet evident zijn om lorin parys op te volgen. Ik denk dat vriend en vijand moeten toegeven dat dat een politiek talent was.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 april 2022 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als buitenstaander zag ik Lorin Parys als een meer progressieve invloed in zijn partij, sterke strateeg en géén tafelspringer. De andere ondervoorzitster is totaal anders, maatschappelijk conservatief en via het euthanasie debat weten we dat ze ideologisch 100% inwisselbaar is met CD&V. Een partij kan toch moeilijk naast een tante nonneke nog een tweede Paaps geïnspireerde conservatief op de troon zetten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Mocht u objectief lezen weet u dat ik hier al meermaals schreef dat ik toch wel een positief beeld heb van Van Grieken Dus zo plots komt mijn opdraven met het boek,Francken faalt niet voor wie,hier objectief leest Dus weer eentje die hier probeert met Willem te komen lachen maar alleen zichzelf belachelijk,maakt
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 17 april 2022 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
|
![]() Goudhaantjes zijn dat niet de kleinste vogeltjes van den hoop…of het zal toch niet veel schelen.