![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
En doe niet onnozel ze zullen vluger een dronkaard oppakken dan een junk! Toen er nog rokerscoupé bestonden zaten scholieren 's morgensvroeg al joints te paffen en ik heb nooit geen conducteur een opmerking horen geven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
nog een tip van nog een sluier: Antwerpen, Brussel, Gent... grote markt...23.59u 31/12/2004 Iedereen die dronken is oppakken? Als je consequent bent zou het moeten. Laatst gewijzigd door temp : 20 december 2004 om 22:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En het is niet omdat jij iets niet snapt van de argumenten van de tegenstander, dat die tegenstander onder invloed van drugs schrijft he. Daarmee dat je zo erg van leer trekt tegen drugs. Je denkt dat alles wat geschreven wordt dat je niet begrijpt onder invloed geschreven is. Ik zou ook tegen drugs zijn dan in uw geval...zoveel niet snappen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Vreemdeling
|
![]() 1. Ik heb al talloze pro 'anti-drugs-extremisme' reacties gegeven, persoonlijke aanvallen deed ik enkel als het niveau echt te laag werd (remember: 'Geel en Zwart!)
2. clichés: 'alle druggebruikers zijn losers die op straat belanden'-achtige argumenten van u...ik geef u mijn tegenvoorbeeld (mijn eigen geval: ik), absoluut geen cliché dus. Wat zeg jij: "jij bent de uitzondering die de regel bevestigt" Ja wat is er dan wel goed eigenlijk (buiten god ![]() 3. "Maar in beide gevallen zal je verliezen!" Ik denk niet dat jij ooit tot het niveau gaat geraken dat je er nog maar aan zou denken om uw eigen ongelijk toe te geven. Dus uiteraard zal jij in jouw gedachten altijd gewonnen zijn. 't Is wat de gemiddelde lezer ervan denkt dat van meer belang is dan wat jij daarvan denkt. En als ik de gemiddelde reactie op jouw posts lees lijkt het er allesbehalve op dat jij überhaupt ooit wint, laat staan dat de gemiddelde andere poster dat zou vinden. 4. "of je kan mij persoonlijk aanvallen" vs. "ja drugs tast het geheugen aan". No comment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Vreemdeling
|
![]() En wat betreft degelijke argumentatie: een drugsdebat dat zich wil beroepen op medische en wetenschappelijke studies is per definitie op voorhand verloren aangezien er langs beide kanten wetenschappelijke studies te vinden zijn die beide polen verdedigen en bevestigen. Uiteraard zijn wetenschappelijke bronnen op Amerikaanse (!!) anti-drugssites bevooroordeeld en niet objectief net zoals wetenschappelijke bronnen op pro-cannabissites. De waarheid ligt zoals steeds in het midden... de grijze zone weet je wel. Oei nee sorry, die kleur kende je niet, jij kent maar twee kleuren zeker:
ZWART!!! GEEL!!! *denkt hierbij aan een papegaai die twee woorden kan krijsen* |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door jan hyoens Amerika is Europa niet godzijdank! Het internationale drugverbod is rechtstreeks het gevolg van de aangehaalde amerikaanse prohibitie. Voor "drugs" was Europa steeds braaf en volgzaam tav de VS (en tevens ook niet vrij van racisme en discriminatie). Zullen we een eigen Europees drugbeleid tot stand brengen? Citaat: Oorspronkelijk bericht door jan hyoens Weet je wat alcohol en drugs aangericht hebben onder de oorspronkelijke indianenbevolking? Inderdaad. Populaties die last hebben van racisme en discriminatie hebben minder kansen en weinig toekomstperspectief. Alcohol en drugsmisbruik in welbepaalde populaties is vaak een kenmerk van maatschappelijke uitsluiting. Het handhaven van drugs in het strafrecht bevestigd die maatschappelijke uitsluiting. Vandaar ook dat drugs niet in het strafrecht thuishoren, maar bij welzijn en gezondheid. Dag Jan, Ik wil graag serieus debatteren. Open je een nieuwe topic voor een debatbattel? Laatst gewijzigd door HaRdCOREhARMREdUCER : 20 december 2004 om 23:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |