Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juni 2022, 18:58   #81
wagner.666
Minister-President

wagner.666's schermafbeelding

Standaard

enige echte Goei beslissing is dat de islamisten hier niet thuishoren en sofort terug naar hun zandbak sturen.
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 19:03   #82
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Dat de Islam bestaat, dat er mensen zijn die er in geloven het zij zo.

Hoort het in de EU thuis? Neen

De verschillen zijn veel te groot met dat wat wij al jaar- en dag kennen als zijnde 'samenleving'
Bovendien, als men een ware islamitische gelovige is, die die trouw is en blijft aan de hadith en de koran, dan opteert men (bewust of onbewust) voor een niet democratische staat. Voor en soort theocratie, zoals in Iran of in Saoudi-Arabië.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2022 om 19:03.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 19:04   #83
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zucht Bekijk bericht
Ja, geef die islamieten hun vrijheid terug om kerken en synagoges af te branden.
(Met de gelovigen erin uiteraard)
Appelen en peren he.
Door feest te vieren storen zij niemand in feite he.

Wat na de verdoofde gedwongen slacht? Geen kippen meer? Geen kilo ribben meer aan 10 euro? Laten we toch gewoon eten, drinken, neuken en feesten.
Oud 17 juni 2022, 19:15   #84
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Appelen en peren he.
Door feest te vieren storen zij niemand in feite he.

Wat na de verdoofde gedwongen slacht? Geen kippen meer? Geen kilo ribben meer aan 10 euro? Laten we toch gewoon eten, drinken, neuken en feesten.
Wat minder vlees eten. Véél minder vlees eten.

Onlangs deed ik een fietstocht met enkele kennissen in mijn zalig Limburg. Er waaide een stevige wind uit het zuid -oosten. De afschuwelijke walm van de gekende mastodonte varkensstallen hier en daar waar de dieren op een afschuwelijke manier worden vetgemest voor de Vlaams dikbuikige vleeseters kwam ons tegemoet. Niet te harden. Ik eet al minder vlees, maar ik ga stilletjes de weg op van
het vegetarisme. Het leed dat wij de dieren aandoen, is met geen pen te beschrijven.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 17 juni 2022 om 19:32.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 19:38   #85
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Het verbod op het onverdoofd slachten geraakt in Brussel niet goedgekeurd. Zo hoorde en zag ik het daarjuist in Terzake. Verschrikkelijke beelden.
In Vlaanderen en Wallonië geldt dit verbod wel.
Het moet zijn dat er geen wet bestaat. Er wordt gewestelijk beslist.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 19:45   #86
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Dat krijg je nu als je de religieuze achterlijkheid in een Westerse samenleving opdringt :

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/06...parlement-bre/
Het betekent dat er geen federale wetgeving bestaat.
De regio's, de gewesten, mogen zelf beslissen.
Oud 17 juni 2022, 21:15   #87
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
We kunnen maar hopen dat nu voldoende theocraten tot een meerderheid komen om absolute wetten af te dwingen die ons beschermen tegen deze generatie wapenhandelende genocidale maniakken die via pharmakeia in onze biologie poogden te sluipen als de derde rijkers die ze zijn.
Als die derderijkers ervoor zorgen dat de "slechte 90%" van de mensheid zonder veel gezeik wegvliegt, gaat uw god daar niet boos om zijn.
Oud 17 juni 2022, 22:23   #88
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Onlangs deed ik een fietstocht met enkele kennissen in mijn zalig Limburg. Er waaide een stevige wind uit het zuid -oosten. De afschuwelijke walm van de gekende mastodonte varkensstallen hier en daar waar de dieren op een afschuwelijke manier worden vetgemest voor de Vlaams dikbuikige vleeseters kwam ons tegemoet. Niet te harden. Ik eet al minder vlees, maar ik ga stilletjes de weg op van
het vegetarisme. Het leed dat wij de dieren aandoen, is met geen pen te beschrijven.
We beweren nochtans grote dierenvrienden te zijn. Maar ik noem ons eerder honden en katjes vertroetelaars .....

Onze poedel vetmesten of onze moddervette kater in een apart bed laten slapen .....dat noemen wij diervriendelijk zijn.

Voor het dierenleed dat jij aanhaalt steken we onze kop in het zand. De BBQ is heilig en rond dat vuur willen we niks horen over dierenleed. De Alcohol helpt daarbij ook wel wat ( ah ja want we zijn ook tegen drugs)

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 juni 2022 om 22:26.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juni 2022, 22:30   #89
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
We beweren nochtans grote dierenvrienden te zijn. Maar ik noem ons eerder honden en katjes vertroetelaars .....
Koeien en zwijnen zijn niet aaibaar en dus eetbaar.
Oud 17 juni 2022, 22:32   #90
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik ben niet zeker of dat Rousseau begrijpt dat dit maar het begin is van een lange en verloren strijd. Allah heeft nu vaste politieke voet aan grond in de hoofdstad van Vlaanderen.

Ze gaan alleen maar gecoördineerder werken en groeien.
inderdaad, de bloedlustcultuur is meester in brussel
Oud 17 juni 2022, 22:33   #91
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Onze poedel vetmesten of onze moddervette kater in een apart bed laten slapen .....dat noemen wij diervriendelijk zijn.

Voor het dierenleed dat jij aanhaalt steken we onze kop in het zand. De BBQ is heilig en rond dat vuur willen we niks horen over dierenleed. De Alcohol helpt daarbij ook wel wat ( ah ja want we zijn ook tegen drugs)
Een mens moet ook eten hé.
Jagers maken zich weinig zorgen om het leed van een prooi, of het nu om een fazant, een everzwijn of een hert gaat.
Oud 17 juni 2022, 22:34   #92
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on Bekijk bericht
inderdaad, de bloedlustcultuur is meester in brussel
Met een beetje geluk verhuizen de meest extreme elementen nu van Vlaanderen en Wallonie naar Brussel. Zijn wij ervan af. Elk nadeel hep zijn voordeel, of andersom. Whatever.

Laatst gewijzigd door Zucht : 17 juni 2022 om 22:35.
Zucht is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2022, 02:51   #93
CLAESSENS Joris
Minister-President

CLAESSENS Joris's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Koeien en zwijnen zijn niet aaibaar en dus eetbaar.
Koeien zijn heel aaibaar en worden graag geknuffeld door mensen die ze vertrouwen.
https://www.boerderijdenbranderhorst.nl/koe-knuffelen/
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2022, 02:57   #94
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:

Een dier dat slecht behandeld wordt geeft minder en minder goed vlees.
Echte dierenmishandeling ziet er zo uit...
https://www.youtube.com/watch?v=9QEN0TTKZrE&t=150s
En wat er daar over de vloer dreef ging rechtstreeks in het Brusselse riool.
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Oud 18 juni 2022, 04:39   #95
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht

Zelf kweken en zelf slachten. Zoals dat al altijd gedaan werd en niet volgens de tirannie van massa productie die aarde, mens en dier onderwerpt aan verdienmodellen van fascisten.
Oud 18 juni 2022, 10:03   #96
CLAESSENS Joris
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zelf kweken en zelf slachten. Zoals dat al altijd gedaan werd en niet volgens de tirannie van massa productie die aarde, mens en dier onderwerpt aan verdienmodellen van fascisten.
Wie heeft daar nu nog tijd en geld voor. Je moet wel één of meer jaren in een dier investeren voor het iets oplevert, zelf over voldoende grond beschikken o die pachten, dierenartskosten, bijvoeder...
Veel succes...
Oud 18 juni 2022, 10:29   #97
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Een mens moet ook eten hé.
Jagers maken zich weinig zorgen om het leed van een prooi, of het nu om een fazant, een everzwijn of een hert gaat.
Het tegendeel is waar. Het dier doden met één goed gericht schot, dat is wat jagers doen. Net omdat ze inzitten met het leed van de prooi.

Iemand die een dier tien keer door de staart schiet, dat kunnen we niet echt een jager noemen, niet waar?
Oud 18 juni 2022, 10:32   #98
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hier aan de achterkant staan er huizen, waar vreemd genoeg enkel vreemdelingen in wonen, ze worden er regelmatig uitgezet en dan komen er weer nieuwe vreemdelingen in.
Alleszins, in één van die huizen heb ik al veel schapen naar binnen zien brengen, maar die komen nooit meer naar buiten. Ik veronderstel dat de gehele living vol zit met schapen ondertussen.
Oud 18 juni 2022, 11:06   #99
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Hier aan de achterkant staan er huizen, waar vreemd genoeg enkel vreemdelingen in wonen, ze worden er regelmatig uitgezet en dan komen er weer nieuwe vreemdelingen in.
Alleszins, in één van die huizen heb ik al veel schapen naar binnen zien brengen, maar die komen nooit meer naar buiten. Ik veronderstel dat de gehele living vol zit met schapen ondertussen.
Gewoon een telefoontje plegen naar de politie onze vriend.
https://www.vlaanderen.be/verwaarloo...-dieren-melden
Oud 18 juni 2022, 11:11   #100
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 Bekijk bericht
enige echte Goei beslissing is dat de islamisten hier niet thuishoren en sofort terug naar hun zandbak sturen.
Als zij zich niet kunnen gedragen zoals wij het al jaar- en dag gewoon zijn en hun eigen willetje proberen op te dringen lijkt sito presto terugsturen de beste optie.

De vraag die naast dat alles rijst is de volgende: welke politieker, politica, partij heeft het lef om dat allemaal te gaan aanpassen er verandering in te gaan brengen dat dit niet meer kan en dat de samenleving voor onze mensen, Europeanen, terug hersteld zal worden, geen enkele? (<-- pure gok )

Moeten wij die oude 'afgeschreven' C-130's dat toch maar terug wat leven inblazen?

Laatst gewijzigd door Universalia : 18 juni 2022 om 11:17.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be