![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De beste soldaten in oorlog aanvaarden hun dood en verwachten geen fascist hen daarvan te redden. Degene bovenaan de top mogen u dat zwitsers model geven, als het u iets betekent; ik wens het u toe. Maar aangaande mijn huis en ik: wij dienen de HEERE.
![]() |
![]() |
#82 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En dat is wat ik ook wil, maar dan ook voor dit land en onze samenleving. De dictatoren repressie toestanden van politici en geloven wil ik verbannen. Dus terug daarom omdat eenieder zelf zou kunnen kiezen verwijs ik naar het Zwitserse patroon. Om te bepalen hoe geleefd word. Mistoestanden als "opperhoofdrechters" in de VS die abortus afschaffen maar wapen verkoop ondersteunen is maar een voorbeeld van totale nonsens.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk moest je in sommige landen de burgers in totale vrijheid mogen laten kiezen je nogal bizarre toestanden zou meemaken ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 juli 2022 om 19:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |