Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2022, 19:34   #81
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
U zit hier op de politiek Be te reageren maar wens geen democratische toestanden? Wat wil je dan wel? Poetin, Erdogan, ....militaire dictaturen. of leef je op een roze wolk?

Feit is met mijn + 65 jaar heb ik tijdens mijn leven nog nooit MIS toestanden gezien of gehoord in Zwitserland. Wonderbaarlijk toch, en waarom????

Omdat de mensen van uit hun kanton via referendumkiezen gekoppeld aan meerderheid resultaat uitslag zelf kozen, bepalen hoe ze willen of zeker niet willen leven.

Waar de vip politiekers dus niet dictatoriaal zelf beslissen al of niet met sjoemel justitie met politiek zittende rechters of repressieve drukking middelen.

Terwijl onze politiekers, EU politiekers, pers en TV op vinkenslag liggen om Zwitserland te betrappen op mistoestand. Wat zelfs nu ook al niet meer kan was de verwijzing naar het Zwitserse Bankgeheim omdat dat opgeheven is via ... inderdaad de keuze bereikt met referendum kiezen.

Zwitserland niet kunnen verketteren, er niet in slagen omdat er in Zwitserland >>> de wetten, normen en waarden bepaald werden door de bevolking zelf, waar de rechtbank zich 100% neuraal buigt over rechtszaken zonder sjoemel zich uitsluitend baserend op.... inderdaad de Zwitserse wetten, normen en waarden bepaald werden door de bevolking zelf. Zonder eigen bevlieging van de zittende rechter!!! Zo duidelijk als simpel verklaarbaar.

Mistoestanden geschapen en gecreëerd door machtswellustige politici links, rechts enz. al of niet de eigen zaken vullend en machtsgijle Geloven die angst zaaien tot zelfs na de dood om de mensen te ketenen, gijzeling dat door hun aanhang uitgevoerd worden, mistoestanden overal ter wereld aan de orde van de dag dat steeds weer in het gezicht van de burger exploderen en hen financieel kraakt.

Daarom verwijs ik nefast naar Zwitserland, dat bewijst dat het wel degelijk kan.... de burger laten bepalen hoe ze willen leven. Met als resultaat Goede economische resultaten en democratisch perfect functionerend!

Dat wil ik ook!!!!!
Tkomt erop neer dat we allemaal dood gaan en er maar een paar u daarmee in doodsangsten terroriseren.
De beste soldaten in oorlog aanvaarden hun dood en verwachten geen fascist hen daarvan te redden.

Degene bovenaan de top mogen u dat zwitsers model geven, als het u iets betekent; ik wens het u toe. Maar aangaande mijn huis en ik: wij dienen de HEERE.
Oud 12 juli 2022, 19:42   #82
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Tkomt erop neer dat we allemaal dood gaan en er maar een paar u daarmee in doodsangsten terroriseren.
De beste soldaten in oorlog aanvaarden hun dood en verwachten geen fascist hen daarvan te redden.

Degene bovenaan de top mogen u dat zwitsers model geven, als het u iets betekent; ik wens het u toe. Maar aangaande mijn huis en ik: wij dienen de HEERE.
Privé en achter Uw voordeur hebt U voor 100% het recht om Uw leven te bepalen.
En dat is wat ik ook wil, maar dan ook voor dit land en onze samenleving.

De dictatoren repressie toestanden van politici en geloven wil ik verbannen.

Dus terug daarom omdat eenieder zelf zou kunnen kiezen verwijs ik naar het Zwitserse patroon. Om te bepalen hoe geleefd word.

Mistoestanden als "opperhoofdrechters" in de VS die abortus afschaffen maar wapen verkoop ondersteunen is maar een voorbeeld van totale nonsens.
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2022, 19:48   #83
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Daarom verwijs ik nefast naar Zwitserland, dat bewijst dat het wel degelijk kan.... de burger laten bepalen hoe ze willen leven. Met als resultaat Goede economische resultaten en democratisch perfect functionerend!
Ik weet nu niet of het algemeen niveau van de Zwitserse burger vergelijkbaar is met pakweg de Bulgaarse burger.

Ik denk moest je in sommige landen de burgers in totale vrijheid mogen laten kiezen je nogal bizarre toestanden zou meemaken

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 12 juli 2022 om 19:50.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2022, 19:53   #84
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Privé en achter Uw voordeur hebt U voor 100% het recht om Uw leven te bepalen.
En dat is wat ik ook wil, maar dan ook voor dit land en onze samenleving.

De dictatoren repressie toestanden van politici en geloven wil ik verbannen.

Dus terug daarom omdat eenieder zelf zou kunnen kiezen verwijs ik naar het Zwitserse patroon. Om te bepalen hoe geleefd word.

Mistoestanden als "opperhoofdrechters" in de VS die abortus afschaffen maar wapen verkoop ondersteunen is maar een voorbeeld van totale nonsens.
Helaas krijgen we iets anders...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be