![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze hebben die toch tot het laatste laten wachten op de spoed ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() voorzien van een label, enkel goed schudden tijdens het vrijdaggebed in uw lokale moskee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Antwerpse Renate Degryse (49) verloor haar zoon Jack (14) toen hij vuurwerk wou aansteken . Zie hier haar reactie:
" Hij heeft niet eens de kans gehad om weg te rennen , wie verkoopt er nu slecht in elkaar gestoken vuurwerk aan kinderen? " Jack was een expert ivm vuurwerk, hij wist er alles van. Mijn reactie: wie is er zo dom om een kind van 14 met vuurwerk te laten spelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad! Ergo, hij kende er alles van, op welke leeftijd is die dan begonnen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is zou er een nieuwe fascisme-draad van kunnen maken. specifiek naar uw openingspost; al ge uw open haard aansteekt, doet ge dat ook niet met een liter benzine, en in de zomer schrikken alle dieren hier ook op als er weer eens een zot met zijn motorfiets tegen 200km/u over de ring raast. Vuurwerk is gevaarlijk en maakt lawaai. Dus handel er naar. Dat zijn alle "maatregelen" die nodig zijn. Er zijn met oudjaar weer miljoenen pijlen afgestoken, en er zijn enkele anekdotische getuigenissen van ongeluk en ongemak. De politiek-fascistische recuperatie daarentegen is weer alomtegenwoordig.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 3 januari 2025 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het menselijk denken en handelen laat zich niet zomaar kneden tot hetgeen u of ik er eventueel van zouden willen maken. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu professioneel vuurwerk mag er nog altijd wel wezen. En verbieden ben ik ook geen voorstander van. Maar hard aanpakken bij onverantwoord gebruik wel. Als ander alternatief heb ik wat chinese drone shows gezien en dat is ook wel vrij overweldigend moet ik zeggen.
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is met andere woorden het resultaat van welbewuste menselijke daden en ideeën. Als er in de gemeenschap een kern aanwezig is die terug gezond wilt worden, dan is er geen reden waarom dat verval niet zou kunnen omgebogen worden.
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan moet je nog ons woke gerecht meekrijgen.
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
Maar wél als dat kneden u uitkomt zeker.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 januari 2025 om 00:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Weg van het collectivistisch denken. Er zijn in WOI en WOII vele miljoenen mensen gestorven om van het collectivisme dat Fascisme is af te geraken, in Rusland zijn daaromtrent nog miljoenen mensen meer gestorven om van het collectivisme dat Communisme is af te geraken. Dus er blijft maar 1 experiment meer over. Libertarisme.
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Dat kan ook met particulier vuurwerk afsteken . In Nederland is het probleem lulletje Schoof en zijn regering, die dat niet durven, omdat ze bang zijn voor de kiezers. Zachte dokters maken stinkende wonden. Hoe dat in België zit weet ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
Of alleen dit onverantwoord gedrag? Mss moeten we ook eens onderzoeken "waarom" het überhaupt gebeurt.
![]() |
![]() |
#95 | |
|
![]() Citaat:
Kneedt maar. Het lost niets op.
![]() |
![]() |
#96 |
|
![]() Zonder wetten gedragen mensen zich als beesten.
Dat geldt ook in een democratie. Natuurlijk is vrijheid een groot goed , zolang je anderen niet dood of de vernieling in werkt met brandstichting en granaat werpen, zoals het de laatste jaren schering en inslag is met het moderne vuurwerk. Laatst gewijzigd door cato : 4 januari 2025 om 01:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk wat de overheid, meestal ondoordacht, doet om het veiliger te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, ook/zelfs dan niet. En ik zou niet kunnen zeggen of dat nu jammer/spijtig is of net niet. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
|
![]() Citaat:
Uw uitspraak "Zonder wetten gedragen mensen zich als beesten" is van een dergelijk gruwelijk laag allooi dat ik moeite heb met de juiste woorden te vinden om te omschrijven hoe laaghartig die uitspraak wel niet is. Degene die zoiets neerschrijft moet zichzelf toch wel een ware zonnekoning vinden. De morele verhevenheid die men moet bezitten om met een achteloze wuif van de hand de mensheid te reduceren tot een hoop beesten "als er geen wetten zijn" is stuitend. En tekenend. De mens ontstond en overleefde vele, vele millennia zonder wetten, buiten de wetten "van het land" die verrassend ook vaak terug te vinden zijn in het libertarisme. "Mensen zijn beesten zonder wetten" is het fundament van communisme en fascisme. Het verschil tussen beide zijn de methodes die ze gebruiken om de mensheid tot slaaf te maken. Ik heb geen enkele sympathie voor mensen die andere mensen tot slaaf willen maken, vanuit de redenering dat "mensen beesten zijn zonder wetten."
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 januari 2025 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Of moeten handige marketingboys gewoon hard genoeg roepen?
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 januari 2025 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |