![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch schitterend dat ouders dat aan hun kinderen geven en die genezen waar traditionele geneeskunde faalde?
Alleen al dat is QED. Die uw kinderen dood willen spuiten met hun experimentele bazaar vinden medicinale cannabis echter problematisch. De myocarditis door mRNA vaccinatie is collaterale damage. Het patent en lobbyen verzekert dat rijken rijker worden en wij steeds minder welvarend. It is all by design. Babylonische lobbyhoeren ! ![]() Ze voeren beleid een medicijn zonder doden als neveneffect van mensen af te pakken maar tegelijk dodelijke vaccins te verplichten. Pharmakeia van Pan en diens pan-demie. Ze zijn van hun vader den duivel die een mensenmoordenaar is. Al van in de baarmoeder en tot bepaalde termijnen na geboorte als ge die politici en hun experts met hun sociaal darwinisme op hun plebs laat doen.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 25 juli 2022 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, maar van een gezonde dosis, is nog nooit iemand gestorven.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet aan welke zijde van de geschiedenis ik stond. Nazi noch wapenhandelende vaccinazi/dealer van wapens en dodelijke “drugs” aan minderjarigen zoals dit kabinet. Babylonische lobbyhoeren... ![]()
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2022 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Van cannabis word ik alvast loom. Je sterft er misschien niet van, het is geen wondermiddel en het heeft veel negatieve aspecten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kennen die derde rijkers toch al? Zij worden rijker en ons wordt alles afgepakt om te schooien bij die narcistische psychopaten die zich als goeie willen profileren en uw godsgeven recht marginaliseren en kinderen van in de baarmoeder willen doden.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2022 om 15:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt blijkbaar uitgebreid onderzoek gedaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, maar een wondermiddel is het niet. Betwijfel dat ten zeerste. Dat mensen blowen of olie gebruiken, boeit me niet.
Weinig gebruikers zijn eerlijk over de negatieve aspecten, merk ik. Nu ja, sommigen gelukkig wel. Het is wel degelijk verslavend, trouwens. Minder dan nicotine, maar toch wel. Negatieve aspecten zijn o.a.: impotentie, paranoia, afgestompte cognitieve vaardigheden, emotionele instabiliteit. Uiteraard is matigheid sleutel hier. Zeker na het roken van zware THC-stammen ben ik dagenlang trager en minder energiek. Zeer merkbaar nu ik lang nuchter ben. Voor mijn part legaliseren ze die hap, hoor. Agressieve propaganda (door gebruikers zelf) over de heilzaamheid van dat spul echter, daar pas ik voor Laatst gewijzigd door Weyland : 26 juli 2022 om 16:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke negatieve aspecten bedoel je? Wees eens concreet en niet subjectief.
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chemo en cannabis zijn een wondermiddel, want beide redden levens.
Simple as that. Het werkt niet altijd, maar omdat het ook wel werkt; gaan we daarover niet liegen om fascisten te pleasen. Toch?
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ach. Ik schrijf enkel hoe ik het ervaren heb, he? En toch ben ik voor legalisatie. Lees jij wel wat ik schrijf?
Laatst gewijzigd door Weyland : 26 juli 2022 om 17:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gij schrijft is zo abstract niet.
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U ook.
Bedenk dat de hetze ontstond bij “wondermiddel”. Van alles beschikbaar weet ik niets beters. Wie wel? Ik daag iedereen uit mij een veiliger medicijn, pijnstiller en drugs te benoemen dan cannabis dat nu gepatenteerd of illegaal op de markt is. Genesis 1:29. Imitaties zijn van de duivel en al diens minions. (Let wel cannabis toegepast in het benodigd terpenenprofiel en niet gelijk derde rijkers aan het roer)
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2022 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen reageren tamelijk verschillend op allerhande middelen. Sommigen willen na 4 pinten beginnen vechten en anderen vallen gewoon in slaap. |
|
![]() |
![]() |