![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelf vergat ik nooit mijn sleutels of mijn toegangsbadge, gewoon omdat ik deze bevestigde aan mijn werktas. Maak deze werktas vast aan het kinderzitje of zet ze naast het kindje / de baby. Je zal het kind niet vlug meer vergeten. Ieder kind dat naar de opvang gebracht wordt; heeft een tas bij met luiers, zalfkes, voeding, ... Steek daar uwe GSM in, je zal hem heel vlug missen. We moeten het niet steeds ver gaan zoeken, voor de grootste problemen bestaan vaak eenvoudige oplossingen, het is wel een kwestie van discipline. Het gewoon altijd op dezelfde manier doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GSM zal wel een rol spelen. Wat ik vooral vaststel is nonchalance. De kleine die mag lopen waar hij/zij wilt en verdwaalt dan in het mierennest strandgangers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is hier een openbaar forum en het staat iedereen vrij om te reageren, ook ik. Als mijn reacties je niet aanstaan: RD!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leve de (sommige, niet alle!) jonge ouders! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik aanvaard dat mensen verstrooit zijn of iets vergeten. De GSM in de tas van het kind steken, is een hulpmiddel omdat, hoe verstrooit je ook bent, vroeg of laat je GSM nodig hebt. Als je die dan mist weet je onmiddellijk dat je vergeten bent die uit de tas van de kleine te halen. In het beste geval zit die in de tas die bij de kinderopvang staat. Ik vind GODVERDOMME niet dat ne GSM belangrijker is dan een kind. Maar in mijn loopbaan kregen we vaak te maken met mensen die dingen vergaten. We gingen dan steeds op zoek naar oplossingen, oplossingen zijn zo veel voornamer dan met een beschuldigende vinger te wijzen. Bij zo'n oplossing moet je jezelf in de plaats stellen van de persoon die iets vergeten is. en dan kijken hoe je dit kunt voorkomen. Awel, de truck van de GSM pasten wij reeds toe met onze sleutels en onze badges, en .... en het werkte. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd maar oordelen en vooral niet begrijpen wat een ander schrijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn hulpmiddelen om zo'n drama's te voorkomen, we hadden het over warmtedetectie, over kinderen vastbinden aan de bestuurder, de werktas vastmaken aan het kinderzitje, de GSM in de kindertas steken, ... Maar als welgemeende oplossingen in het belachelijke getrokken worden door een persoon die zichzelf onfeilbaar waant, dan word ik boos, heel boos. Dit kind kunnen we niet meer redden, maar als we het zo ver zouden kunnen krijgen dat ouders verplicht hunne GSM in de tas van de kleine moesten steken, dan zou de kans op herhaling alvast veel kleiner zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Serieus? ![]() Ik zal mij nu niet tot uw niveau verlagen maar echt; ik heb zin om eens goed te vloeken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet het, seffens heb ik weeral banpunten aan m'n broek.
Ik weet alleen dat het zou werken. Niet omdat een GSM belangrijker is dan een kind, geen haar op mijn hoofd dat er zo over denkt. Maar je kind ga je niet missen als je aan het werk bent, je GSM wel, zelfs bouwvakkers gebruiken die om naar de buienradar te kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan durven schrijven dat geen haar op je hoofd erover denkt dat een GSM belangrijker is dan je eigen kind ![]() Ik heb ook heel mijn leven gewerkt maar zelfs op mijn werk dacht ik aan mijn kinderen! Hoezo dat ge uw kind niet mist maar de gsm wèl? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet omdat, zoals jij het in het belachelijke trekt, de GSM zo belangrijk is, maar omdat een GSM vlugger gemist wordt dan een kind, een kind waarvan de persoon denkt dat ie het naar de opvang gebracht heeft. Een GSM kan dan een belangrijk hulpmiddel zijn. Het andere voorstel, om het kind vast te binden aan de bestuurder, vind ik ook niet slecht. Het volstaat dan om een koordje aan het kinderzitje vast te maken. Alle middelen om zo'n dingen te vermijden, zijn welkom. In mijn loopbaan zijn wij nooit bezig geweest om schuldigen te zoeken, wij waren wel bezig om oplossingen te bedenken om het in de toekomst te voorkomen, met SUCCES! Ik ben er zelf nooit van uit gegaan dat ik onfeilbaar ben, ik ben er steeds vanuit gegaan dat we werken met mensen. Fouten maken is menselijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 25 juli 2022 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij dacht die brave man, die al heel zwaar gestraft is, ook aan z'n kind en dacht ie daarbij dat ie het naar de opvang gebracht had. Alleen mensen die onfeilbaar zijn overkomt zoiets niet. |
|
![]() |
![]() |