Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 januari 2005, 11:21   #81
MVB
Banneling

Standaard

iedere dag dezelfde moslimzever, die moeten gewoon naar hun natuurlijke biotoop (zandbak)terug gaan en stoppen met ons te vervelen over hun godsdienst&leefgewoontes en iedereen zal tevreden zijn.
Een iets vraag ik me af, een opstand zal er jammer genoeg komen met al de gevolgen die we in het verleden al gekend hebben, maar de vraag is wanneer?!

Hoe ironisch dat iets hypothetisch als de islam zoveel miserie over heel de wereld kan verspreiden. islam = dictatuur / Willen alleen heersen over deze wereld en zijn al goed op weg.

Laatst gewijzigd door MVB : 15 januari 2005 om 11:39.
MVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 11:26   #82
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door myrdjinn
moeten we nu weer een paar eeuwen wachten op een renaissance? bah! (zagen is leuk)
De islam kan geen Renaissance aan, om de eenvoudige reden dat dit het fundament van haar bestaan juist aan diggelen slaat. In tegenstelling tot het christendom, kent de islam geen onderscheid tussen het wereldlijke en het geestelijke.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 11:43   #83
MVB
Banneling

Standaard

Hoe ironisch dat iets hypothetisch als de islam zoveel miserie over heel de wereld kan verspreiden. islam = dictatuur / Willen alleen heersen over deze wereld en zijn al goed op weg.[/quote]Als dit eventueel te bewijzen is kan men ze misschien wettelijk buiten europa krijgen .
MVB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 13:41   #84
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
*poing* aan de ene kant een relativerende westerling, die zichzelf zowat verontschuldigt voor zijn verleden

*pwinnggg* aan de andere kant een overtuigd gelovige! joy!

*shwungggg*
=> zie jij een moslim zich daarvoor "verontschuldigen"? net als de eerste moslims na een zandstorm dorpen aanvielen met een "believe or die"-campagne? wanneer komt er trouwens een montypythonfilm van mohammed op de markt? zouden we gewoon niet wachten tot na die film om nog es over tolerantie te praten? westerlingen zijn mss laffe klootzakken, maar we hebben al die kak al meegemaakt met het christendom, waarom nu weer met de islam? moeten we nu weer een paar eeuwen wachten op een renaissance? bah! (zagen is leuk)
Alsof een film de waarheid aan het licht zou brengen , Hoe meer ik jullie post lees des te meer grappig een lachwekkend wordt !! Doe zo voort sul !!
Oud 15 januari 2005, 13:44   #85
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MVB
iedere dag dezelfde moslimzever, die moeten gewoon naar hun natuurlijke biotoop (zandbak)terug gaan en stoppen met ons te vervelen over hun godsdienst&leefgewoontes en iedereen zal tevreden zijn.
Een iets vraag ik me af, een opstand zal er jammer genoeg komen met al de gevolgen die we in het verleden al gekend hebben, maar de vraag is wanneer?!

Hoe ironisch dat iets hypothetisch als de islam zoveel miserie over heel de wereld kan verspreiden. islam = dictatuur / Willen alleen heersen over deze wereld en zijn al goed op weg.
Naar de zandbak terug keren zal nog zeker komen , Wanneer de zon zichzelf opvreet een er niks meer van overblijft !!!

Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 januari 2005 om 13:47.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 13:46   #86
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MVB
Als dit eventueel te bewijzen is kan men ze misschien wettelijk buiten europa krijgen .[/quote]Je spreekt alsof de islam een wereldmacht is geworden een de wereld aan het domineren is met allerlei wapens een technologie, Of vergist u zich van identiteit een u wilt schijnbaar de Vs bedoelen !!
Oud 15 januari 2005, 16:46   #87
myrdjinn
Burgemeester

myrdjinn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alsof een film de waarheid aan het licht zou brengen , Hoe meer ik jullie post lees des te meer grappig een lachwekkend wordt !! Doe zo voort sul !!
ooit al van relativeren gehoord? en wat is er toch met die uitroeptekens? je hebt een schat aan toetsencombinaties en op een of andere manier slaag je erin om altijd maar diezelfde knop in te drukken.

ik ben een snul en jij bent een held, de almachtige man die de kennis in pacht heeft. ik ben een snul en jij bent de grap. doe zo voort ik was mis, een montypythonfilm is niet nodig, zolang jij er bent om de islam te kakken te zetten.

joy!
myrdjinn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 16:50   #88
Lincoln

Standaard

Citaat:
ooit al van relativeren gehoord? en wat is er toch met die uitroeptekens? je hebt een schat aan toetsencombinaties en op een of andere manier slaag je erin om altijd maar diezelfde knop in te drukken.

ik ben een snul en jij bent een held, de almachtige man die de kennis in pacht heeft. ik ben een snul en jij bent de grap. doe zo voort ik was mis, een montypythonfilm is niet nodig, zolang jij er bent om de islam te kakken te zetten.

joy!
Montypthonfilm waw ik ben onder de indruk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 15 januari 2005, 17:22   #89
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln
Montypthonfilm waw ik ben onder de indruk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anderen zijn dan weer niet onder de indruk vab de Koran.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 17:59   #90
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Dit is wat er staat op de homepage van een van de meest vooruitstrevende landen uit de Arabische wereld:

The Qur'an has not been expressed using any human words. Its wording is letter for letter fixed by no one but Allah.

http://www.libyaonline.com

Het beste bewijs dat een gesprek met moslims onmogelijk is.

Het enige gesprek dat je met moslims kan voeren is over de onzin van hun geloof. Het beste doe je dat bovendien met wapens, zoals zijzelf.
Zeg Wreker, jij weet toch ook zelf wel dat al je posts bedoeld zijn om mensen te verdelen..... Is dat dan zo leuk ?
Zijn jullie dat afbrekend werk nog niet beu ?

Laatst gewijzigd door labyrinth : 15 januari 2005 om 18:00.
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 21:33   #91
M.V.B.
Banneling

M.V.B.'s schermafbeelding

Standaard

Nee

amaaai heb ik nog maar zoveeel berichtjes!!! t'word tijd dat ik er weer in vlieg

allah heeft m'n ziel gezuiverd ik mag weer opnieuw beginnen, een nieuwe start

Laatst gewijzigd door M.V.B. : 15 januari 2005 om 21:46.
M.V.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 januari 2005, 21:41   #92
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Naar de zandbak terug keren zal nog zeker komen , Wanneer de zon zichzelf opvreet een er niks meer van overblijft !!!
!! als de zon zichzelf zal opvreten of zoiets dan zal het hier geen zandbak zijn he Abraham Lincoln maar ge zal dan moeten op een of andere ijskegel zitten richting oosten om tegen ge weet wel te zeveren. Hopelijk is da tapijtje een beetje isolerend
Oud 17 januari 2005, 10:58   #93
ashrawi
Lokaal Raadslid

ashrawi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wreker
Zo verpreidde Mohammed het "woord" van de islam:

[size=1]Na de slag bij Badr
Geïllustreerd blad van een manuscript van de Siyar-i-Nabi, gemaakt voor sultan Murad III, gecopiëerd door de schrijver Mustafa bin Vali, Ottomaans, Constantinopel, ca. 1594
[/size]
Gelieve geen leugens te verspreiden...
Mohamed heeft bij de slag van badr aan hun volk gevraagd om zelf een rechter te kiezen die zal bepalen wat met die mensen zal gebeuren.
Die heeft dan beslist om hen te onthoofden, niet mohamed.

Laatst gewijzigd door ashrawi : 17 januari 2005 om 11:00.
ashrawi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 11:10   #94
ashrawi
Lokaal Raadslid

ashrawi's schermafbeelding

Standaard

het Oude Testament
"Dood nu alle jongens en alle vrouwen die gemeenschap met een man hebben gehad. Alleen de jonge meisjes mogen blijven leven." (Numeri 31:17-1

"Wanneer u de stad waartegen u gaat vechten nadert, stuur dan eerst boodschappers vooruit om de inwoners vrede aan te bieden. Als zij dat aanbod aannemen en de stadspoorten voor u openen, zullen alle inwoners uw dienaren worden en u belasting betalen. Maar als zij de vrede weigeren, moet u de stad belegeren. Als de HERE, uw God, de stad aan u heeft gegeven, dood dan iedere mannelijke inwoner; de vrouwen, kinderen, het vee en de buit mag u voor uzelf houden. Deze aanwijzingen gelden alleen voor steden in het buitenland, niet voor de steden die in het beloofde land liggen. Want in die steden mag u niemand sparen; vernietig alle leven. U moet de Hethieten, Amorieten, Kanaänieten, Ferezieten, Hevieten en Jebusieten volledig vernietigen. Dit is het gebod van de HERE, uw God. Dit gebod moet voorkomen dat deze volken u verleiden tot het aanbidden van hun afgoden en het meedoen aan hun gruwelijke gebruiken. (Deuteronomium 20:10-1

Nieuwe Testament
"Denk niet dat Ik ben gekomen om vrede op aarde te brengen. Nee, eerder een zwaard. Ik ben gekomen om verdeeldheid te brengen tussen vader en zoon, tussen moeder en dochter, tussen schoonmoeder en schoondochter." (Matheus 10:34-35).

"Wie veel heeft, krijgt er meer bij. Wie weinig heeft, raakt ook dat beetje nog kwijt. En breng nu mijn vijanden, die in opstand zijn gekomen, hier en dood hen voor mijn ogen!" (Lukas 19:26-27)
Moet ik hieruit nu afleiden dat joden en christenen moordenaars zijn?

Moet ik nu hieruit afleiden dat alle joden en christenen moordenaars zijn?
ashrawi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 11:22   #95
M.V.B.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ashrawi
Mohamed heeft bij de slag van badr aan hun volk gevraagd om zelf een rechter te kiezen die zal bepalen wat met die mensen zal gebeuren.
k'weet nie k'was er nie bij,en aan wie vragen ze het nu?!.
Welke rechters hebben ze nu gekozen?! Als ze die westerlingen onthoofden?!
Oud 17 januari 2005, 11:26   #96
M.V.B.
Banneling

Standaard

Moet ik nu hieruit afleiden dat alle joden en christenen moordenaars zijn?[/quote]--------------------------------------------------------------------------
Je moet dat afleiden uit de huidige dagelijkse moorden die er wereldwijd zijn ivm een bepaalde "godsdienst" .

Laatst gewijzigd door M.V.B. : 17 januari 2005 om 11:27.
Oud 17 januari 2005, 11:38   #97
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een beetje zoals Pontius Pilatus deed dus ?

Voorwaar, de attitude van een écht godsvruchtig man !
Oud 17 januari 2005, 11:38   #98
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat je zo uit het vuistje de hadith kan produceren waarin dit gesteld wordt? Ik las enkel de ahadith waarin Mo het zelf had beslist.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 11:41   #99
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als u de betekenis weet van "moslim" ( wat letterlijk "onderdaan" betekent ) dan zult u ook de moslim niet kunnen overtuigen om een andere godsdienst te bedienen ! Integenstelling met een hypocriet die zijn afspraak niet nakomt en een zwakke hart draagt !

P.S: De koran is inderdaad letterlijk het woord van allah , dat weet iedereen zelfs de paus weet dat !!!
Lincoln, ga je nu echt beweren dat Allah niet wist dat de aarde ronddraait om haar as? Vermits Allah dacht dat de zon in een modderpoel onderging (of bij slechte vertaling: in een waterachtig ding). Allah zou toch zelf wel geweten hebben dat de zon helemaal niet ondergaat, maar dat het de aarde is die ronddraait ---> hij heeft ze beide toch zelf gemaakt?

Allah heeft ook niet gezegd: "jullie denken dat de zon ondergaat in een waterige poel, maar in feite is dat helemaal niet waar etc. etc."
Stom van Allah toch?
Iedereen die aan een westkust woont zag gewoon de zon ondergaan in een "waterige iets"... daarvoor hadden ze Allah toch niet nodig?

Ik heb trouwens vandaag nog een visioen gekregen:
"Waarlijk! zeg aan de gelovigen dat de appels naar beneden zullen vallen en nooit ver van de boom zullen liggen! Als de appels naar boven vliegen betekent dit het einde der tijden".

Tweede boodschap ook doorgekregen:

"Oh oneindig goede Circe, zeg aan de gelovigen dat ze maandelijk de helft van hun inkomen aan jou moeten storten, dat zal voorkomen dat de appels naar boven vliegen en zo kunnen ze het einde der tijden voorkomen".

En zeg nu niet dat ik jullie niet verwittigd heb!

Et voil�* mijn driekoppige draak heeft weeral zijn communicatie gehad vandaag. Ik heb zelfs geen bellen horen rinkelen op voorhand.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 17 januari 2005 om 11:49.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2005, 11:42   #100
de Vexille
Parlementsvoorzitter

de Vexille's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik nu hieruit afleiden dat alle joden en christenen moordenaars zijn?
Je moet hieruit afleiden dat je er blijkbaar nog niet in slaagt om meer dan een paar versregeltjes te lezen... en dus zeker geen poot hebt om op te staan.

In de hele christelijke boodschap zal je NOOIT één justificatie voor geweld en moord terugvinden. Jouw kunstig verknippen van parabels verandert daar niks aan. Jezus had -in tegenstelling tot de zelfverklaarde woestijnprofeet- geen bloed aan z'n handen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be