![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Banneling
|
![]() ![]() Een iets vraag ik me af, een opstand zal er jammer genoeg komen met al de gevolgen die we in het verleden al gekend hebben, maar de vraag is wanneer?! Hoe ironisch dat iets hypothetisch als de islam zoveel miserie over heel de wereld kan verspreiden. islam = dictatuur / Willen alleen heersen over deze wereld en zijn al goed op weg. Laatst gewijzigd door MVB : 15 januari 2005 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() Hoe ironisch dat iets hypothetisch als de islam zoveel miserie over heel de wereld kan verspreiden. islam = dictatuur / Willen alleen heersen over deze wereld en zijn al goed op weg.[/quote]Als dit eventueel te bewijzen is kan men ze misschien wettelijk buiten europa krijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 15 januari 2005 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
ik ben een snul en jij bent een held, de almachtige man die de kennis in pacht heeft. ik ben een snul en jij bent de grap. doe zo voort ![]() joy! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn jullie dat afbrekend werk nog niet beu ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 15 januari 2005 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() Nee
amaaai heb ik nog maar zoveeel berichtjes!!! ![]() allah heeft m'n ziel gezuiverd ![]() ![]() Laatst gewijzigd door M.V.B. : 15 januari 2005 om 21:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Mohamed heeft bij de slag van badr aan hun volk gevraagd om zelf een rechter te kiezen die zal bepalen wat met die mensen zal gebeuren. Die heeft dan beslist om hen te onthoofden, niet mohamed.
The 100: a ranking of the most influential persons in history Laatst gewijzigd door ashrawi : 17 januari 2005 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Lokaal Raadslid
|
![]() het Oude Testament
"Dood nu alle jongens en alle vrouwen die gemeenschap met een man hebben gehad. Alleen de jonge meisjes mogen blijven leven." (Numeri 31:17-1 "Wanneer u de stad waartegen u gaat vechten nadert, stuur dan eerst boodschappers vooruit om de inwoners vrede aan te bieden. Als zij dat aanbod aannemen en de stadspoorten voor u openen, zullen alle inwoners uw dienaren worden en u belasting betalen. Maar als zij de vrede weigeren, moet u de stad belegeren. Als de HERE, uw God, de stad aan u heeft gegeven, dood dan iedere mannelijke inwoner; de vrouwen, kinderen, het vee en de buit mag u voor uzelf houden. Deze aanwijzingen gelden alleen voor steden in het buitenland, niet voor de steden die in het beloofde land liggen. Want in die steden mag u niemand sparen; vernietig alle leven. U moet de Hethieten, Amorieten, Kanaänieten, Ferezieten, Hevieten en Jebusieten volledig vernietigen. Dit is het gebod van de HERE, uw God. Dit gebod moet voorkomen dat deze volken u verleiden tot het aanbidden van hun afgoden en het meedoen aan hun gruwelijke gebruiken. (Deuteronomium 20:10-1 Nieuwe Testament "Denk niet dat Ik ben gekomen om vrede op aarde te brengen. Nee, eerder een zwaard. Ik ben gekomen om verdeeldheid te brengen tussen vader en zoon, tussen moeder en dochter, tussen schoonmoeder en schoondochter." (Matheus 10:34-35). "Wie veel heeft, krijgt er meer bij. Wie weinig heeft, raakt ook dat beetje nog kwijt. En breng nu mijn vijanden, die in opstand zijn gekomen, hier en dood hen voor mijn ogen!" (Lukas 19:26-27) Moet ik hieruit nu afleiden dat joden en christenen moordenaars zijn? Moet ik nu hieruit afleiden dat alle joden en christenen moordenaars zijn?
![]() |
#95 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Welke rechters hebben ze nu gekozen?! Als ze die westerlingen onthoofden?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() Moet ik nu hieruit afleiden dat alle joden en christenen moordenaars zijn?[/quote]--------------------------------------------------------------------------
Je moet dat afleiden uit de huidige dagelijkse moorden die er wereldwijd zijn ivm een bepaalde "godsdienst" . Laatst gewijzigd door M.V.B. : 17 januari 2005 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voorwaar, de attitude van een écht godsvruchtig man ! ![]()
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allah heeft ook niet gezegd: "jullie denken dat de zon ondergaat in een waterige poel, maar in feite is dat helemaal niet waar etc. etc." Stom van Allah toch? Iedereen die aan een westkust woont zag gewoon de zon ondergaan in een "waterige iets"... daarvoor hadden ze Allah toch niet nodig? Ik heb trouwens vandaag nog een visioen gekregen: "Waarlijk! zeg aan de gelovigen dat de appels naar beneden zullen vallen en nooit ver van de boom zullen liggen! Als de appels naar boven vliegen betekent dit het einde der tijden". Tweede boodschap ook doorgekregen: "Oh oneindig goede Circe, zeg aan de gelovigen dat ze maandelijk de helft van hun inkomen aan jou moeten storten, dat zal voorkomen dat de appels naar boven vliegen en zo kunnen ze het einde der tijden voorkomen". En zeg nu niet dat ik jullie niet verwittigd heb! Et voil�* mijn driekoppige draak heeft weeral zijn communicatie gehad vandaag. Ik heb zelfs geen bellen horen rinkelen op voorhand.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 17 januari 2005 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
In de hele christelijke boodschap zal je NOOIT één justificatie voor geweld en moord terugvinden. Jouw kunstig verknippen van parabels verandert daar niks aan. Jezus had -in tegenstelling tot de zelfverklaarde woestijnprofeet- geen bloed aan z'n handen.
![]() |