Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 december 2004, 22:34   #81
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

labyrinth's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Dat zou neerkomen op een bevriezing van elke situatie. Verandering is niet meer mogelijk als iedereen zich moet richten op wat de meerderheid vandaag is. Ik neem aan dat je een vurig voorstander was van de kiesdrempel ?
Neen, zelfs de kleinste stem heeft recht op mening zolang hij/zij geen haat predikt.....
Al die kleine stemmen zijn zelfs kleurrijk maar daarmee moet ik bij u niet mee afkomen zeker ?
labyrinth is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 22:35   #82
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
die gedankenpolizei ruft Labyrinth
die gedankenpolizei ruft Labyrinth...
Ik ben drietalig maar Duits daar was ik steeds in gebuisd.....
Oud 28 december 2004, 22:42   #83
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
allez als we allemaal hetzelfde zouden denken als Labyrinth was er natuurlijk geen probleem he... wat houdt ons tegen eigenlijk ? misschien zou het helpen als we allemaal ne revolver tegen onze kop zouden krijgen en dan ons gedacht zouden zeggen ... ? is dat niet hetzelfde als labyrinth dan halen we toch gewoon de trekker over he....
zijn we ineens van die boelmakers vanaf he labyrinth...

ik denk dat iemand de weg kwijt is geraakt in zijn eigen doolhof...
Pacifisten zijn ongewapend en kunnen dus zichzelf nog anderen neerknallen.
By the way "boelmakers" hoeven echt niet uit de weg geruimd maar wat inzicht in hun hersenpan kan geen kwaad !
Oud 28 december 2004, 22:44   #84
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Boel in eigen land, neen ? Volgens dat principe had er dus nooit een arbeidersbeweging geweest ook...
U gaat deze situatie toch niet vergelijken met toestanden �* la "Daens" zeker..... dat zou echt overdreven zijn....
Oud 28 december 2004, 22:47   #85
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Voor u is democratie precies dat de minderheid alles beslist.
draai het of keer het zoveel je wilt, met zijn 24+% is het VB de grootste partij van dit land. noem mij 1 democratisch land waar de grootste partij niet mee regeert.

en om dan te zeggen dat 75% van de Vlamingen tegen het VB is, is onzin, want je stemt vóór een partij, niet ertegen, want volgens diezelfde filosofie zou ruim 99% tegen jullie partijtje zijn, wat je dan weer niet wil toegeven
Oud 28 december 2004, 22:49   #86
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik denk dat labyrint de dochter van de ti-ta-tovenaar is...

en loopt het dan wel eens verkeerd dan doe ik "klap" en alles staat stil....
Allez, weer wat nieuws....
Als tovenaar ken ik Merlin l'Enchanteur....... en zijn wereldbol.
Oud 28 december 2004, 22:59   #87
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Wil Labyrinth zich dringend melden bij de gedachtenpolitie want er moeten foute meningen opgespoord worden....

In iedere labyrinth schuilt wel een Stalin...
In ieder mens schuilt wel iets onaangenaams....
God alsook de universele spiritualiteit is goed en kwaad, dualiteit.
Kijk naar al die mensen die verdronken zijn in Azië...... en altijd opnieuw zijn het de armsten die getroffen worden. Ik vind eigenlijk dat er hierboven iemand is die zich dringend voor foutieve daden, niet alleen meningen, moet aanmelden bij de politie.....
Zolang het bij meningen blijft is het niet zo erg, bij daden is het al heel wat erger.....
Bij eventuele rampen moet er gewaarschuwd worden.....
Oud 28 december 2004, 23:02   #88
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door labyrinth
Neen, zelfs de kleinste stem heeft recht op mening zolang hij/zij geen haat predikt.....
Tot nader order is separatisme nog geen haat. Dat gaat er bij u echt niet in, he ?

Citaat:
Al die kleine stemmen zijn zelfs kleurrijk maar daarmee moet ik bij u niet mee afkomen zeker ?
Wat insinueer je ?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 23:03   #89
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U gaat deze situatie toch niet vergelijken met toestanden �* la "Daens" zeker..... dat zou echt overdreven zijn....
Ik stel maar dat als kleinere groepen moeten doen en denken wat de gevestigde macht wil, er dan nooit een arbeidersbeweging was geweest ook.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 december 2004 om 23:06.
Oud 28 december 2004, 23:06   #90
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik stel maar dat als minderheden moeten doen en denken wat de meerderheid wil, er dan nooit een arbeidersbeweging was geweest ook.
Dat is juist, no comment......
Oud 28 december 2004, 23:12   #91
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Jazeker]
Citaat:
Tot nader order is separatisme nog geen haat. Dat gaat er bij u echt niet in, he ?
Als mijn vrouw of man zegt " ik wil scheiden " dan beschouw ik dat niet als een liefdesverklaring..... Misschien ben ik wat ouderwets, wie weet......
En het gaat al helemaal fout als hij/zij tegen me zegt " je gooit al onze duurverdiende centen door het venster en je zit de godganse dag met je luie ....
in de boter terwijl ik moet zwoegen voor onze boterham .......".
Oud 28 december 2004, 23:16   #92
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als mijn vrouw of man zegt " ik wil scheiden " dan beschouw ik dat niet als een liefdesverklaring..... Misschien ben ik wat ouderwets, wie weet......
Ze/hij zou misschien wel inzien dat vreedzaam scheiden beter is dan elke morgen oorlog bij het ontbijt. Trouwens, met je vrouw/man leef je samen omdat je die doodgraag ziet... iets wat ik me niet meteen over mijn landgenoten kan voorstellen.

Citaat:
En het gaat al helemaal fout als hij/zij tegen me zegt " je gooit al onze duurverdiende centen door het venster en je zit de godganse dag met je luie ....
in de boter terwijl ik moet zwoegen voor onze boterham .......".
Een beetje normale vrouw/man zou dat verwijt niet pikken en zeggen dat hij/zij het dan maar moet aftrappen. De Walen roepen meteen : 'Ha nee, want met welk geld moeten wij dan verder ?'

snappie ?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 28 december 2004, 23:28   #93
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Een beetje normale vrouw/man zou dat verwijt niet pikken en zeggen dat hij/zij het dan maar moet aftrappen. De Walen roepen meteen : 'Ha nee, want met welk geld moeten wij dan verder ?'

snappie ?
Jaja..... eergevoel.
Maar dan moet u wel een eerlijke inventaris opmaken van de bezittingen in gemeenschap en niet meteen zeggen dat Brussel, onze Europese living, u en alleen u toebehoord.
Snap je ?

Laatst gewijzigd door labyrinth : 28 december 2004 om 23:30.
Oud 28 december 2004, 23:31   #94
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jaja..... eergevoel.
Maar dan moet u wel een eerlijke inventaris opmaken van de bezittingen in gemeenschap en niet meteen zeggen dat Brussel, onze Europese living, u en alleen u toebehoord.
Snap je ?
Hoor je mij dat zeggen ?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 29 december 2004, 01:39   #95
Agitator
Schepen

Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
Haha, ik denk niet dat je bepaald veel hooggeschoolden bij het VB zult terugvinden.
Ben universitair en stem reeds jarenlang Vlaams Blok bij gebrek aan beter. Trouwens redelijk infantiel om mensen te gaan beoordelen louter afgaand op diploma's...
Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 december 2004, 01:51   #96
Agitator
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Voor u is democratie precies dat de minderheid alles beslist.
Antwoord eens op de vraag van Antoon aub...

Cheers.
Oud 29 december 2004, 10:06   #97
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Jazeker]
Citaat:
Ze/hij zou misschien wel inzien dat vreedzaam scheiden beter is dan elke morgen oorlog bij het ontbijt. Trouwens, met je vrouw/man leef je samen omdat je die doodgraag ziet... iets wat ik me niet meteen over mijn landgenoten kan voorstellen.
Mijn liefde is ondertussen ook wat afgekoeld Gerard........
Maar we hebben vier kinderen. Drie onder hen vinden het maar niks dat ze voortaan het huis waar ze zijn opgevoed zouden moeten verlaten om in de tuin te gaan kamperen.... Het zijn geen "kiekens", dat pikken ze niet. Ze hebben me trouwens al gezegd dat u en Flandrien in de minderheid bent en dat jullie willen scheiden en dat jullie steeds zitten te vitten thuis..... dat jullie de sfeer hier wat verpesten. Zelfs het feit dat u wat meer verdient dan ik en dus meer betaalt vinden ze geen argument. Ze zijn oa. de tijd niet vergeten dat ik de kolen uit de kelder haalde om ons allen te verwarmen in barre tijden.
Als het u zo tegenzit Gerard dan zou u eigenlijk zelf beter verhuizen. U zult geen rechter vinden die mij en onze drie kinderen zal verplichten ons huis achter te laten .....maar ik begrijp dat ik u niet kan en niet mag verplichten ons graag te zien. Dit heeft u echter niet het recht de sfeer bij ons thuis verder te bederven. Bovendien heb ik mijn energie nodig om onze kinderen op te voeden .....ook Flandrien, hen allen een goede toekomst te verzekeren.
Al dat nodeloos geruzie kunnen we wel missen hoor !
Oud 29 december 2004, 15:41   #98
Agitator
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agitator
Antwoord eens op de vraag van Antoon aub...

Cheers.
Hans?
Oud 29 december 2004, 17:18   #99
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn liefde is ondertussen ook wat afgekoeld Gerard........
Maar we hebben vier kinderen. Drie onder hen vinden het maar niks dat ze voortaan het huis waar ze zijn opgevoed zouden moeten verlaten om in de tuin te gaan kamperen.... Het zijn geen "kiekens", dat pikken ze niet. Ze hebben me trouwens al gezegd dat u en Flandrien in de minderheid bent en dat jullie willen scheiden en dat jullie steeds zitten te vitten thuis..... dat jullie de sfeer hier wat verpesten. Zelfs het feit dat u wat meer verdient dan ik en dus meer betaalt vinden ze geen argument. Ze zijn oa. de tijd niet vergeten dat ik de kolen uit de kelder haalde om ons allen te verwarmen in barre tijden.
Als het u zo tegenzit Gerard dan zou u eigenlijk zelf beter verhuizen. U zult geen rechter vinden die mij en onze drie kinderen zal verplichten ons huis achter te laten .....maar ik begrijp dat ik u niet kan en niet mag verplichten ons graag te zien. Dit heeft u echter niet het recht de sfeer bij ons thuis verder te bederven. Bovendien heb ik mijn energie nodig om onze kinderen op te voeden .....ook Flandrien, hen allen een goede toekomst te verzekeren.
Al dat nodeloos geruzie kunnen we wel missen hoor !
A propos...even over uw kinderen...gaan die samen met U bedelen of laat je die naar Albanese traditie voor U bedelen?
Ik begrijp perfect dat U dat werkschuw bedelen ook opvoeding wil noemen maar ik wil dat toch eens graag voorleggen aan een rechter hoor. Deze mag zelfs lid zijn van een franskiljonse serviceclub.

Nu van de scheiden en verhuizen gesproken: liever vandaag dan morgen. Hetgeen je echter niet schijnt te weten is dat ik reeds een ander huis heb dat uitsluitend op mijn naam staat met op de gevel in 't groot VLAANDEREN.
Om mijn sociaal leven hoef je je trouwens ook geen zorgen te maken want reeds jaren heb ik een trouwe maitresse hoor: zij noemt Globe en zegt de rest van de wereld te vertegenwoordigen.

By the way: wil je uw kinderen van mij de groetjes doen. Geef vanwege mij maar een dikke pakkerd aan Schuld, Clientelisme, Uitkering en de kleine Maffia.

PS (niet uw partij hé): Wil je van mijnentwege ook de groetjes doen aan het personeel van de CPAS.
Oud 29 december 2004, 18:35   #100
labyrinth
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

[quote=Fieseler]
Citaat:
A propos...even over uw kinderen...gaan die samen met U bedelen of laat je die naar Albanese traditie voor U bedelen?
Ik begrijp perfect dat U dat werkschuw bedelen ook opvoeding wil noemen maar ik wil dat toch eens graag voorleggen aan een rechter hoor. Deze mag zelfs lid zijn van een franskiljonse serviceclub.
Nu toont u toch werkelijk uw karakter hoor.....
Wat hebben Albanese kinderen en hun eventuele "bad parents" te maken met onze Belgische kinderen ?
Het verband ontsnapt me totaal ...... ???????????????????
Wilt u me laten doorgaan voor een Albanese maffiabaas ? Dat zijn weer van die vuile leugens gebruikelijk bij echtscheidingen. Ocharme, alle middelen zijn weer goed.
Citaat:
Nu van de scheiden en verhuizen gesproken: liever vandaag dan morgen. Hetgeen je echter niet schijnt te weten is dat ik reeds een ander huis heb dat uitsluitend op mijn naam staat met op de gevel in 't groot VLAANDEREN.
Als u dat gelukkig kan maken......waarom niet. Iedereen schildert op zijn gevel wat hij wil.
Citaat:
Om mijn sociaal leven hoef je je trouwens ook geen zorgen te maken want reeds jaren heb ik een trouwe maitresse hoor: zij noemt Globe en zegt de rest van de wereld te vertegenwoordigen.
Jaja.... mijnheer is bezorgd om de wereld maar maakt zijn eigen familie ongelukkig.....
Citaat:
By the way: wil je uw kinderen van mij de groetjes doen.
Negationisme ?
Citaat:
Geef vanwege mij maar een dikke pakkerd aan Schuld, Clientelisme, Uitkering en de kleine Maffia.
Onze kinderen ( Belle, Ellen, Gen en Flandrien ) zijn misschien wat te klein voor al die vieze praktijken. Dat zijn spelletjes voor volwassenen......
Citaat:
PS (niet uw partij hé): Wil je van mijnentwege ook de groetjes doen aan het personeel van de CPAS
Waarom..... Gerard, je bent toch niet werkloos ?

Laatst gewijzigd door labyrinth : 29 december 2004 om 18:37.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be