![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al die kleine stemmen zijn zelfs kleurrijk maar daarmee moet ik bij u niet mee afkomen zeker ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
By the way "boelmakers" hoeven echt niet uit de weg geruimd maar wat inzicht in hun hersenpan kan geen kwaad ! ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en om dan te zeggen dat 75% van de Vlamingen tegen het VB is, is onzin, want je stemt vóór een partij, niet ertegen, want volgens diezelfde filosofie zou ruim 99% tegen jullie partijtje zijn, wat je dan weer niet wil toegeven
![]() |
![]() |
#86 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als tovenaar ken ik Merlin l'Enchanteur....... en zijn wereldbol. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
God alsook de universele spiritualiteit is goed en kwaad, dualiteit. Kijk naar al die mensen die verdronken zijn in Azië...... en altijd opnieuw zijn het de armsten die getroffen worden. Ik vind eigenlijk dat er hierboven iemand is die zich dringend voor foutieve daden, niet alleen meningen, moet aanmelden bij de politie..... Zolang het bij meningen blijft is het niet zo erg, bij daden is het al heel wat erger..... Bij eventuele rampen moet er gewaarschuwd worden.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 december 2004 om 23:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Jazeker]
Citaat:
En het gaat al helemaal fout als hij/zij tegen me zegt " je gooit al onze duurverdiende centen door het venster en je zit de godganse dag met je luie .... in de boter terwijl ik moet zwoegen voor onze boterham .......".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
snappie ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar dan moet u wel een eerlijke inventaris opmaken van de bezittingen in gemeenschap en niet meteen zeggen dat Brussel, onze Europese living, u en alleen u toebehoord. Snap je ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 28 december 2004 om 23:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Cheers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Jazeker]
Citaat:
![]() Maar we hebben vier kinderen. Drie onder hen vinden het maar niks dat ze voortaan het huis waar ze zijn opgevoed zouden moeten verlaten om in de tuin te gaan kamperen.... Het zijn geen "kiekens", dat pikken ze niet. Ze hebben me trouwens al gezegd dat u en Flandrien in de minderheid bent en dat jullie willen scheiden en dat jullie steeds zitten te vitten thuis..... dat jullie de sfeer hier wat verpesten. Zelfs het feit dat u wat meer verdient dan ik en dus meer betaalt vinden ze geen argument. Ze zijn oa. de tijd niet vergeten dat ik de kolen uit de kelder haalde om ons allen te verwarmen in barre tijden. Als het u zo tegenzit Gerard dan zou u eigenlijk zelf beter verhuizen. U zult geen rechter vinden die mij en onze drie kinderen zal verplichten ons huis achter te laten .....maar ik begrijp dat ik u niet kan en niet mag verplichten ons graag te zien. Dit heeft u echter niet het recht de sfeer bij ons thuis verder te bederven. Bovendien heb ik mijn energie nodig om onze kinderen op te voeden .....ook Flandrien, hen allen een goede toekomst te verzekeren. Al dat nodeloos geruzie kunnen we wel missen hoor !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp perfect dat U dat werkschuw bedelen ook opvoeding wil noemen maar ik wil dat toch eens graag voorleggen aan een rechter hoor. Deze mag zelfs lid zijn van een franskiljonse serviceclub. Nu van de scheiden en verhuizen gesproken: liever vandaag dan morgen. Hetgeen je echter niet schijnt te weten is dat ik reeds een ander huis heb dat uitsluitend op mijn naam staat met op de gevel in 't groot VLAANDEREN. Om mijn sociaal leven hoef je je trouwens ook geen zorgen te maken want reeds jaren heb ik een trouwe maitresse hoor: zij noemt Globe en zegt de rest van de wereld te vertegenwoordigen. By the way: wil je uw kinderen van mij de groetjes doen. Geef vanwege mij maar een dikke pakkerd aan Schuld, Clientelisme, Uitkering en de kleine Maffia. PS (niet uw partij hé): Wil je van mijnentwege ook de groetjes doen aan het personeel van de CPAS.
![]() |
![]() |
#100 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler]
Citaat:
Wat hebben Albanese kinderen en hun eventuele "bad parents" te maken met onze Belgische kinderen ? Het verband ontsnapt me totaal ...... ??????????????????? Wilt u me laten doorgaan voor een Albanese maffiabaas ? Dat zijn weer van die vuile leugens gebruikelijk bij echtscheidingen. Ocharme, alle middelen zijn weer goed. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 29 december 2004 om 18:37. |
||||||
![]() |
![]() |