Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 augustus 2022, 08:01   #81
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik heb met al die zaken maar één probleem: dat het in de ambtswoning gebeurt, die dient niet voor privé feestjes.
Hoezo ? Een ambtswoning is toch de woning die U voor uw PRIVE LEVEN ter beschikking is gesteld omwille van uw ambt ? Maw, ge doet daar toch wat ge in een normale prive woning zou doen ?

Dit is toch geen "bureau" of zo, maar gewoon waar die persoon prive WOONT ? Het is met andere woorden, de woning die ze "gratis huurt" omdat dat een van de dingen is die bij haar ambt horen, zoals haar wedde en al de rest ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 08:03   #82
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ja,verontschuldigingen kunnen en moeten.Tonen dat je aanvaardt dat het misschien geen goed idee is dat een Premier zulke uitspattingskes nog doet en zeker niet in een ambtswoning.....foutje...zal niet meer gebeuren.
Huh ?

Sinds wanneer zijn zulke zaken "uitspattingen" die verboden zouden zijn ? Mogen mensen geen feest meer vieren en mogen zij geen sensuele dingen meer doen ? Zijn dat "uitspattingen" ? Zijn we in Victoriaanse tijden aanbeland ?
Oud 27 augustus 2022, 08:07   #83
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Huh ?

Sinds wanneer zijn zulke zaken "uitspattingen" die verboden zouden zijn ? Mogen mensen geen feest meer vieren en mogen zij geen sensuele dingen meer doen ? Zijn dat "uitspattingen" ? Zijn we in Victoriaanse tijden aanbeland ?

Ze doen maar hé....

Maar iemand die Eerste Minister wordt zou dat misschien beter,in die ochgottekes enkele jaren dat het duurt(tenzij ze Rutte-ambities heeft ) wat dimmen....

Tenslotte wordt de GEZAGSFUNCTIE en de VERTEGENWOORDIGENDE functie van de ganse natie wat in vraag gesteld.....(om het over politieke maneuvers laar niet te hebben....)

Ach...op 36 jarige leeftijd is men verondersteld beter be-oordelingsvermogen te hebben....

Ze mag hopen dat ze niet,zoals een zekere voormalige acteur-komiek die in een gezagsfunctie geraakt is in Oekraine eens ECHT getest wordt in een heel heet vuur.

Die "komiek" blijkt een s c h i t t e r e n d LEIDER te zijn.Ik betwijfel nu al dat trutje van Finland dat al begint te bibberen voor.......niks.

Zie je,ik heb het vooral over het gedrag NA de "zonde"......dit is geen LEIDER

Laatst gewijzigd door kelt : 27 augustus 2022 om 08:11.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 augustus 2022, 08:18   #84
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hoezo ? Een ambtswoning is toch de woning die U voor uw PRIVE LEVEN ter beschikking is gesteld omwille van uw ambt ? Maw, ge doet daar toch wat ge in een normale prive woning zou doen ?

Dit is toch geen "bureau" of zo, maar gewoon waar die persoon prive WOONT ? Het is met andere woorden, de woning die ze "gratis huurt" omdat dat een van de dingen is die bij haar ambt horen, zoals haar wedde en al de rest ?
Als je het zo bekijkt, dan zie ik er zelfs totaal geen probleem in wat ze doet.
Het is haar privé leven.
Ik ken haar politieke standpunten niet, mocht ze natuurlijk een anti-LGBTQ+ beleid voeren, en dan in haar privé-leven lesbische seksfeestjes geven, ja, dan zou het wel weer politiek relevant zijn.
Of stel dat ze zwarte mensen als minderwaardig beschouwt in haar politiek, maar dan filmpjes opduiken waarbij ze seks heeft met zwarten, dan zou het over hypocrisie gaan.
Maar voor zover ik weet is daar allemaal niets van aan de hand.
Dus wat is het probleem dan eigenlijk?
Dat sommigen een ander geen enkel plezier gunnen?
Oud 27 augustus 2022, 11:01   #85
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

In deze heeft Pa trick mijn stem. (Behalve als hij door een Voltaire moment gaat.)
Oud 27 augustus 2022, 11:24   #86
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze doen maar hé....

Maar iemand die Eerste Minister wordt zou dat misschien beter,in die ochgottekes enkele jaren dat het duurt(tenzij ze Rutte-ambities heeft ) wat dimmen....
Denk je nu werkelijk dat 'onze' politici geen alcohol consumeren omdat ze eerste minister zijn?
Van Verafstoot is geweten dat hij dikke sigaren rookte, en ook een flink glas sterke drank nuttigde.
Ik heb daar nooit iemand lelijk horen over doen.

Citaat:
Tenslotte wordt de GEZAGSFUNCTIE en de VERTEGENWOORDIGENDE functie van de ganse natie wat in vraag gesteld.....
Ik heb toch liever een 1e minister die feest viert, dan een saaie droogstoppel.
In tegenstelling tot Decroo heb ik niet gehoord dat die vrijetijds activiteiten de vorming van een Finse regering zouden vertraagd hebben.

Citaat:
Ach...op 36 jarige leeftijd is men verondersteld beter be-oordelingsvermogen te hebben....
Hoezo?
Op 36 jarige leeftijd heeft u besloten als een kluizenaar te leven, die nooit meer feest, nooit meer drinkt, en zeker niet n**kt?

Citaat:
Zie je,ik heb het vooral over het gedrag NA de "zonde"......dit is geen LEIDER
En welke 'zonde' mag dit dan wel zijn?
Oud 27 augustus 2022, 12:29   #87
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Tenslotte wordt de GEZAGSFUNCTIE en de VERTEGENWOORDIGENDE functie van de ganse natie wat in vraag gesteld.....(om het over politieke maneuvers laar niet te hebben....)
Dat "sacrale" is precies waar ik op wees eerder. Maar dat komt omdat de eerste minister functie zelf absurd is, en een soort van "goddelijk mandaat" heeft. En dan vinden mensen het not done dat dat door normale mensen gedaan wordt. Maar dat is niks anders dan die mensen confronteren met hun "wij willen een Grote God Leider" syndroom.
Oud 27 augustus 2022, 12:30   #88
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Of stel dat ze zwarte mensen als minderwaardig beschouwt in haar politiek, maar dan filmpjes opduiken waarbij ze seks heeft met zwarten,

Ik zie het probleem niet met negerinnen-seksslaven
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be