![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik buiten bij de winkel iets aan het inladen ben, komt er soms iemand op me af voor wat blabla. Gisteren was er een vent die vlak voor me kwam staan die onsamenhangend brabbelde en ongevraagd zelfs begon te helpen met de rekkers. Ik had liever dat ie me met rust liet, en beleefde afstand hield. Heb ik hem daaromù een stamp gegeven? Hem gevraagd laat staan gedwongen tot iets? Nee. Ik haalde adem wat van de andere richting zonder dat ostentatief te gaan doen. Ik leg *enige* voorzichtigheid aan de dag, in die mate dat ik mijn leven er niet laat door veranderen, laat staan domineren. Jouw Nazi's daarentegen, waarmee jij collaboreert, doen dat allemaal wel. Die gaan andere mensen dwingen om maskers te dragen, zich te laten inspuiten, tegenhouden van ergens naartoe te gaan, tot zelfs "huisarrest" en andere vormen van opsluiting/afzondering van anderen. Jij en jullie zijn niet goed wijs. Jij en jullie zijn extreem. Zijn klojos die zich moeien in andermans leven. Ik heb dat hier nog geillustreerd via een onderwerp stel je bent een ouwe zak en... Heb jij al eens goed stilgestaan, bij die fratsen van 2020+? Wat jouw club tot "Nieuwe Normaal" en "Wereld na Corona", bombardeerde? Ik pas voor die dergelijke klojo-wereld die jij blijkbaar wèl acceptabel vindt. Omdat ik voor samenleving ben, daarom tegen alles wat die splijt, en daarom tegen overheid, de Uber splijtzwam.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar de gevolgen van vaccinatie zijn taboe en mogen niet bespreekbaar zijn? Mogen alleen pro-vaxxers hun gedacht zeggen en ongevaccineerden niet omdat angstige vaxxers de gevolgen van hun prikkeuze niet onder ogen willen zien? ![]() Waarom blijven vaxxers de mensen die hun (vax)keuze niet delen lastig vallen uit afgunst met scheldwoorden als "antivaxxer en wappies" zonder enige argumentatie? Waar is het respect van vaxxers voor ieders vrije keuze? We horen zelden de mening van pro-vaxxers over vaccinatie en -schade, dat blijven ze nog steeds stug ontkennen ondanks de toenemende vaccinatie slachtoffers door vaccin bijwerkingen die vaccinfabrikanten zelf oplijsten.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor softenon en erna, zijn nog veel geneesmiddelen en medische technieken uitgevonden en geprobeerd; zijn veel procedures enz. aangescherpt ... U gooit het kind weg met het badwater. Ach, die discussie is tot in den treure toe al herhaald, elders en hier op dit forum. 'k Ga er mee stoppen, en hoogstens nog eens een sneer uitdelen als de wappies ook niet stoppen met zeuren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een techniek die verboden was is plots goedgekeurd. Het product zelf nauwelijks getest en geëvalueerd. De pcr testen zwaar gemanipuleerd. Dokters onder druk gezet, met zwijgplicht bovenop. Mensen die kort na vaccinatie overlijden zonder boe of ba in de ovens gestoken. Tegenhouden van onderzoek naar oversterfte. Enz... Dit zaakje stinkt.
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vers van de pers.
Medical Crisis Declaration Doctors around the world came together to sign a Declaration of an International Medical Crisis due to the diseases and death co-related to the COVID-19 “vaccines.” https://jamesroguski.substack.com/p/...is-declaration
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is wel goed dat je erkent dat er dus geen antivaxxers zijn, zoals er vaxmaniakken zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kritisch denken over zaken waar je wel iets afweet, is daarentegen wel intelligent. Laatst gewijzigd door patrickve : 11 september 2022 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei: ‘ze kunnen het niet verbieden’. Wees maar gerust dat indien ze het zouden kunnen dat ze het dan ook zouden doen. Zo zijn die alt-right rakkertjes. Zie maar naar de US en abortus.
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is toch wel een verschil in aantal met al die "pro vaxxers" die het iedereen wilden opsolferen, niewaar ? Laatst gewijzigd door patrickve : 11 september 2022 om 18:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U handelt hetzelfde bij een aangekondigde zware storm, als bij een aangekondigde miezerige regendag? Einde discutie. Wappies (dat zijn mensen, voor alle duidelijkheid, die zeker nooit op dit forum zitten) mogen gaan kakken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 11 september 2022 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het blijkt nu wel dat het nog veel dommer is om goedgelovig en kritiekloos tv-experts en immer liegende politici te geloven en zich vrijwillig als proefkonijn te laten inspuiten voor een medisch experiment met het compleet negeren van elke waarschuwing en kritische tegengeluiden, die nu gaandeweg en met voortschrijdend inzicht gelijk blijken te hebben. Maar nog dommer is het om dan, uit woede en frustratie over eigen domheid, verwijten te maken tegen de verkeerde, de ongevaccineerden, uit afgunst omdat die een andere keuze maakten en zich niet hebben laten vangen ipv te wijzen naar de echte schuldigen die goedgelovige vaxxers dit aangedaan hebben en erin geluisd hebben door misleidingen en halve waarheden. ![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Er is nog nooit ergens sprake geweest om vaccinatie te willen verbieden, zelfs niet door alt-right rakkertjes. Bewijs het anders maar eens. Dat zijn leugens en insinuaties die fanatieke vaxxers uit hun duim zuigen. Diezelfde vaxxers willen anders wel iedereen dwingen door verplichting tot vaccinatie. Pro-vaxxers willen wel zelf de vrije keuze hebben maar niemand mag kiezen als ze anders willen kiezen dan de pro-vaxxer. (En dan is er zelfs geen sprake meer van een keuze...duh. ![]()
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het grappige is dat dergelijke vaccins altijd al verboden waren omdat ze niet voldoende zijn getest, het zijn de alt-right rakkertjes die de regels aan hun laars lappen om die experimentele vaccins op te dringen en miljarden winst op te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Gentherapie
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk vaccin zal je krijgen?
Thoelen: “We wachten nog op bevestiging van de leveringen.” https://www.hln.be/binnenland/herfst...-zin~a1874fb4/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De strikt enige reden waarom de ziekenhuizen in de problemen zijn geraakt is omdat er teveel gepensioneerden rondliepen. Als die er niet geweest waren, zouden we in de verste verte niks gemerkt hebben van corona, zelfs niet in de ziekenhuizen. Buiten de ziekenhuizen hebben we in elk geval niks gemerkt van corona. Wel van de totalitaire regimes die daarop waanzinnige dingen zijn gaan doen, maar niet van corona zelf. Laatst gewijzigd door patrickve : 12 september 2022 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |