![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een modale burger had op dat moment al tijden achter de tralies gezeten voor véél minder ,en dit zonder dat hij een podium zou gekregen hebben zoals zij dat nu heeft gekregen.... Laatst gewijzigd door Svennies : 22 oktober 2022 om 22:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ze kwam dan nog volledig in het wit gekleed opdraven ....
Die goede oude dramatiek toch ,ze was echter vergeten de bijpassende vleugels van haar outfit mee te brengen om het plaatje compleet te maken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus vandaag kunnen zowel DVL als SEK (Sihame El Kaouakibi) opgeroepen worden ter verantwoording voor de rechtbank. Akkoord ? Het gerecht werkt traag in la Belgique/Belgie (die 77.949 duitstaligen kunnen de boom in) Er is iets voor te zeggen voor het FIFO (first in first out) principe...dat is correct me dunkt. Je kan het ook anders bekijken, een prioriteit stellen bvb. Er zijn geen doden gevallen , check. "Aanzetten tot haat" (memes , niet mijn soort van "moppen" ) tov "subsidiefraude en schriftvervalsing". (geld vanuit privee, en uw/mijn geld) Wat denk je ? edit : het zijn 77.949 duitstaligen en dus geen 60.000
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 23 oktober 2022 om 00:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk gewoon naar Michel Dylst, die zit al sinds 7 september in de cel op verdenking van verduistering van gelden van de vzw vriendenkring. Ik praat deze man niet goed, er zal wel degelijk stront aan de knikker zijn, maar hij zit wel in de cel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook die Politici die haar een hand gaven bij haar wederoptreden, dat valt af te keuren.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogal een geluk dat ze volgens Somers diversiteit uitademt op een heel positieve manier. ![]() https://www.youtube.com/watch?v=bpAJpmAMdhs Sam Van Rooy denkt daar anders over . ![]() https://palnws.be/2021/04/sam-van-ro...ams-parlement/ Laatst gewijzigd door daiwa : 23 oktober 2022 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle manieren zijn 'goed' om de zaak te laten doodbloeden, in de doofpot te steken?
Men kan zich op huidig ogenblik nog niet over de zaak buigen daar er verschillende partijen extra onderzoek vragen. BRON Wie waren er allemaal betrokken bij die zaak? Zou dat de reden kunnen zijn dat men het op de 'lange baan' schuift? Het is nog onduidelijk wanneer er precies een proces komt tegen Vlaams Parlementslid Sihame El Kaouakibi en haar partner. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In plaats van rustig het proces af te wachten en onder de radar te blijven (wat ze goed kan als het haar uitkomt) doet ze nu aan Q&A op Instagram. Zielig om zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zij weet dat ze bepaalde Politici een zware slag kan toebrengen, misschien daarom dat zij in het rond blijft spartelen? Volledig van het toneel verdwijnen lijkt mij haar beste optie maar... ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is al sprake van dat zij een Politieke comeback aan het voorbereiden is ondanks men haar Politieke onschendbaarheid afgenomen heeft. Mocht zij er in slagen om toch de Politieke wandelgangen te bereiken dan denk ik dat er niet veel mensen nog in wat Politici op huidig ogenblik weten, te brengen er nog geloof gaan aan hechten. Het kan gewoon niet dat men die terug zou toelaten na haar vorige 'spelletjes' Ach, het zou best kunnen want zij zou wel eens vele anderen kunnen meetrekken die meespeelden bij haar vorige vuile spelletjes. En om wat draait het eigenlijk allemaal??? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Parlementslid
|
![]() Elk lid van het parlement heeft recht op parlementaire medewerkers. Kaouakibi gaat in elk mogelijk beroep volledig haar gelijk krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwestie van te durven te vragen. Het is uitdagen en arrogantie. Ze geeft geen zier om wat de omgeving ervan denkt, laat staan de bevolking. Dat mens leeft in een cocoon, een eigen wereldje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementslid
|
![]() Als binnenkort in januari haar ziekteverzuim ( wat mij betreft ook 100% fake is, maar dat is wetmatig nu eenmaal een doktersaangelegenheid ) afgelopen is, dan dient zij haar functie terug op te nemen - met alle voor- en nadelen die daar aan verbonden zijn.
Ons staatssysteem is de Parlementaire Democratie, en SEK is dan even de spreekwoordelijke bluts met de buil, maar algemene regels - op dat niveau - moeten blijvend boven de publieke opinie staan. OpenVLD kan compleet de pot op -> de afspraak/afrekening hoort in de stembus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op huidig ogenblik klinkt het niet meer als: "proberen misbruik te maken van een parlementair statuut" Eigenaardig is het dat iemand die al meer dan twee jaar geen werk meer verricht heeft wegens 'ziekte' (<- wie geloofde dat????) ineens nood heeft aan een parlementaire medewerker? Begrijpe wie begrijpe kan ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als El Kaouakibi werkt aan een comeback, dan toch op een vreemde manier
Uit de tekst: -------------- Citaat:
![]() Wat een bende knoeiers zit daar...ach ja, zij waar men voor gekozen heeft. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() El Kaouakibi komt haar beklag nog eens maken ....
En komt gelijk volgens haar racisme om de hoek loeren ... Hoe durven wij witten het toch aan he... Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/sihame...igen~a4adcbb2/ Laatst gewijzigd door Svennies : 25 november 2022 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |