![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan wat zie je dat dan wel ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou van de waarheid, vooral als die met veel humor kenbaar gemaakt wordt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Goedkope profilering van Zulma. Om nog maar te zwijgen van de mafiose praktijken zoals het ontzeggen van subsidies. Blijkt dat de KUL over de gehele lijn meer dan correct gehandeld heeft.
"Geen aanwijzingen van doofpotoperatie": rapport regeringscommissaris positief over aanpak KU Leuven in verkrachtingszaak"
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrij vertaald: ‘Ja ik neem beslissingen op basis van wat er in de kranten staat. Wat is daar nu verkeerd aan?’. Geen enkel benul van wat ze zegt, enkel maar met zichzelf en haar profilering bezig.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat van de regeringscommissaris, aangesteld door Zuhal Demir's collega Ben Weyts:
"Het principe van vertrouwelijkheid en de mogelijkheid van anonimiteit zijn voor mij wezenlijk in dergelijke dossiers", schrijft de regeringscommissaris. "De melder moet zich gegarandeerd voelen van confidentialiteit, om te durven spreken/melden." Deze regel werd ook overtreden in de zaak Bart De Pauw. Je dient er van uit te gaan dat slachtoffers niet gediend zijn met mediagedoe. In welke fantasie is een slachtoffer een voorvechter van publieke veroordeling ? Het beste kan Zuhal Demir vertrekken naar Turkije voor hetgeen ze het slachtoffer en haar omgeving aandoet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rutten deed ook haar zegje, stijlvol en gratieus zoals we dat van haar gewend zijn :
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 oktober 2022 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat niet. Het parlement kan voor haar de boom in. De mensen op de straat vinden het een goed ding, en daar draait het om, daar moeten we de stemmen halen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De KUL heeft gewoon de geijkte voorgeschreven procedure gevolgd. De unief deed juridisch wat ze moest doen. Blijkbaar had 'minister' Demir dat nog niet echt door. Het is me wat in die Vlaamse regering. Als ze al niet met mekaar aan het kibbelen zijn, steekt de onbekwaamheid de kop op ook nog. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 26 oktober 2022 om 17:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#94 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat Zulma en ik op sommige vlakken overeenkomsten delen, is geen vrijgeleide voor haar. Net zo min als de overeenkomsten die jij en ik delen niet tot een voorkeursbehandeling leiden. Jullie zijn me alle twee even lief.
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij en ik hebben geen overeenkomsten.
![]() |
#96 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch wel en ze zijn gebeiteld in steen. Maar laten we het debat over de onfrisse praktijken van onze politici niet vertroebelen door details zoals onze overeenkomsten.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De prof stond bekend om z'n vrijpostig gedrag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een Vlaming is iemand van Belgische nationaliteit die ingeschreven is (zijn domicilie heeft) in Vlaanderen. Een Waal is iemand van Belgische nationaliteit die ingeschreven is (zijn domicilie heeft) in Wallonië. Al de rest is zeik van Boeremie, of als we woke willen doen kan men het nog soft benoemen met 'het is folklore'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |