Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2022, 23:09   #81
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frankenstein Bekijk bericht
Dat heet Woordinflatie.

Gevaccineerden mochten hun huizen niet uit, Oostenrijk, werden ontslagen vanwege hun principe, etcetera. Dit valt dus onder extreem rechts.

Echter wie tegen vaccinatie, Bolsonaro dus, is heet dan weer wel extreem rechts. Knettergek.
Antivax, extreemrechts, complotten, pizzagate,…

Inderdaad knettergek.
Oud 1 november 2022, 23:18   #82
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Antivax, extreemrechts, complotten, pizzagate,…

Inderdaad knettergek.
Pizzagate is inderdaad knettergek. Maargoed dat was Russiagate ook... Absurd verhaal dat Trump zich op zijn hoofd liet pissen door Russische hoertjes.

Bleek dus ook om broodje aap te gaan. Wat je zaait zal je oogsten dus. Reken maar dat de Republikeinen en later Trump in 2024 zwaar gaan winnen. Aan die kant was Russia hoax ook weer een geschenk uit de hemel voor Trumpisten.

Dat de man van Nancy Pelosi een flikker is die door een Canadese homo hoer met een hamer geslagen is staat weer wel als een paal boven water en is notabene door Musk naaf buiten gebracht. Dit omdat Hillary Clinton weer conspiracy berichten aan het spuien was omtrent Paul Pelosi gebeuren. Wederom: wat je zaait zal je oogsten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 november 2022 om 23:33.
Frankenstein is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2022, 23:20   #83
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat heet Woordinflatie.

Gevaccineerden mochten hun huizen niet uit, Oostenrijk, werden ontslagen vanwege hun principe, etcetera. Dit valt dus onder extreem rechts.

Echter wie tegen vaccinatie, Bolsonaro dus, is heet dan weer wel extreem rechts. Knettergek.
Is hier bij sommigen erg in trek. Iedereen die hen niet aanstaat krijgt een extreemrechts-etiket opgekleefd, gewoon omdat het lekker vettig en smerig klinkt en een negatieve connotatie heeft. Is zoals met racisme, daarvan is door hetzelfde volkje de echte betekenis ook allang dermate uitgehold, dat er nog nauwelijks wat van overblijft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2022, 23:23   #84
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Is hier bij sommigen erg in trek. Iedereen die hen niet aanstaat krijgt een extreemrechts-etiket opgekleefd, gewoon omdat het lekker vettig en smerig klinkt en een negatieve connotatie heeft. Is zoals met racisme, daarvan is door hetzelfde volkje de echte betekenis ook allang dermate uitgehold, dat er nog nauwelijks wat van overblijft.
Inderdaad. Mijn papegaai is ook extreem rechts. Namelijk die kijkt niet naar het deug-journaal.
Oud 1 november 2022, 23:24   #85
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pizzagate is inderdaad knettergek. Maargoed dat was Russiagate ook... Absurd verhaal dat Trump zich op zijn hoofd liet pissen door Russische hoertjes.

Bleek dus ook om broodje aap te gaan. Wat je zaait zal je oogsten dus. Reken maar dat de Republikeinen en later Trump in 2024 zwaar gaan winnen. Aan die kant was Russia hoax een geschenk uit de hemel voor Trumpisten.

Dat de man van Nancy Pelosi een flikker is die door een Canadese homo hoer met een hamer geslagen is staat weer wel als een paal boven water en is notabene door Musk naaf buiten gebracht. Dit omdat Hillary Clinton weer conspiracy berichten aan het spuien was omtrent Paul Pelosi gebeuren. Wederom: wat je zaait zal je oogsten.
Die palen in dat water toch. Het is een complot van Soros en Bill Gates!
Oud 1 november 2022, 23:30   #86
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Die palen in dat water toch. Het is een complot van Soros en Bill Gates!
Kan best wezen. Echter de schuld werd in de schoenen geschoven van eenTrump supporter inzake Paul Pelosi. Nu blijkt er totaal iets anders aan de hand te zijn geweest...

Gelukkig dat Musk nu Twitter in handen heeft. Dit soort nonsens a la Russia gate houdt het geen maanden of zelfs jaren meer vol bij Reuters en AP, bijgevolg MSM die de leugenfabriek draaiende hield..

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 1 november 2022 om 23:34.
Oud 1 november 2022, 23:43   #87
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kan best wezen. Echter de schuld werd in de schoenen geschoven van eenTrump supporter inzake Paul Pelosi. Nu blijkt er totaal iets anders aan de hand te zijn geweest...

Gelukkig dat Musk nu Twitter in handen heeft. Dit soort nonsens a la Russia gate houdt het geen maanden of zelfs jaren meer vol bij Reuters en AP, bijgevolg MSM die de leugenfabriek draaiende hield..
Ja inderdaad, nu blijkt uit bronnen ook dat Paul Pelosi een driehoeksverhouding heeft met Melania en dat Donald Trump Jr zijn buitenechtelijke zoon is.
Oud 2 november 2022, 02:27   #88
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja inderdaad, nu blijkt uit bronnen ook dat Paul Pelosi een driehoeksverhouding heeft met Melania en dat Donald Trump Jr zijn buitenechtelijke zoon is.
Idioten moeten IETS in hun hoofd steken, hè Dadee? Anders hebben ze teveel last van al dat gegalm in die lege echokamer daarboven.
Heb wat medeleven.
Oud 2 november 2022, 06:57   #89
DucDEnghien
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:

En vanaf nu mag je twitter gebruiken tegen 8 dollar per maand, dank zij Musk.
DucDEnghien is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 08:18   #90
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Bleek dus ook om broodje aap te gaan. Wat je zaait zal je oogsten dus. Reken maar dat de Republikeinen en later Trump in 2024 zwaar gaan winnen. Aan die kant was Russia hoax ook weer een geschenk uit de hemel voor Trumpisten.

Is dit ernstig, of is het sarcasme ?

Musk heeft het getweet, dus het staat als een paal boven water...

Dat is toch om bij te bleiten...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 november 2022 om 08:19.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 09:31   #91
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bolsonaro verliest de verkiezingen...Wat heeft Musk hiermee te maken ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 09:48   #92
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

welkom in het nieuwe normaal, waar feiten flexibel zijn en gevoelens (ik voel dat de verkiezingen gefraudeerd zijn) belangrijker dan die feiten. Waar echokamers bepalen wat de "realiteit" is, en waar argumenten genegeerd worden (niet weerlegd, gewoon genegeerd) door ze beschouwen als fake news, en waar discussies "gewonnen worden" door het hardst te roepen
Oud 2 november 2022, 10:41   #93
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:

Er staat: en is notabene door Musk naar buiten gebracht.

Ik neem aan dat je niet het gesprek hebt beluisterd waarin op lijn 911 de politie belt ? Doen zou ik zeggen.

Hij, Paul Pelosi, kende de aanvaller bij naam. Het glas volgens de inbraak lag niet binnen maar lag buiten. Beiden heren weren werden in ondergoed aangetroffen. Paul Pelosi is een frequent bezoeker van homobar. Pelosi weigert de security beelden openbaar te maken. Lijkt mij een één tweetje.

Oh wacht onze Hillary was begonnen over een MAGA Supporter. Oh wacht Reuters en AP nemen dit over. Oh wacht CNN staat op de achterste benen. Maga supporter wilde Nancy Pelosi doden

Oh wacht...

Je hoort er nu niets meer van; ergo gebakken lucht info van de Westerse Pravda dus. Het verhaal is uit de lucht.

Oh wacht in tegenstelling tot Pizzagate, evenals de Russia hoax idem dito fauwekul; gaat MSM dit keer niet mee of tegen het opgepikte prostituee & homobar verhaal van Paul Pelosi in .

Eigenaardig niet ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 november 2022 om 10:55.
Oud 2 november 2022, 10:52   #94
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
welkom in het nieuwe normaal, waar feiten flexibel zijn en gevoelens (ik voel dat de verkiezingen gefraudeerd zijn) belangrijker dan die feiten. Waar echokamers bepalen wat de "realiteit" is, en waar argumenten genegeerd worden (niet weerlegd, gewoon genegeerd) door ze beschouwen als fake news, en waar discussies "gewonnen worden" door het hardst te roepen
Ja, en het is triestig om zien dat zoiets in slechts enkele jaren zelfs mainstream is geworden. Het MAGA trumpisme, de 'alternative facts' en eerst het Breitbart en daarna FOX geroeptoeter is ondertussen al lang geen typisch VS fenomeen meer. (ik heb lang willen geloven dat dit bij ons nooit zou mogelijk zijn... ) Ook bij ons in europa is die ziekte aan het rondwaren. En ik vind het verbijsterend hoeveel mensen al hun vermogen om kritisch iets te analyseren en beoordelen zijn kwijtgeraakt. De filter om het kaf van het koren te scheiden werkt bij velen niet meer...

Laatst gewijzigd door Pandareus : 2 november 2022 om 10:52.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 10:52   #95
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Daar heb je een punt. Echter de Democraten zijn begonnen zich belachelijk te maken met de Russia Hoax en later nog veel erger door te doen alsof Covid de builenpest betrof ipv een zware verkoudheid. Ze deden dit bewust en haddrn het tijdens de zgn pandemie het telkens weer over Trump doden. Hoe ziek kan je zijn.

Nu wilden de democraten weer een hoax de wereld in brengen en deze is dus terecht afgestraft.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 november 2022 om 11:00.
Oud 2 november 2022, 10:52   #96
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht
Liever collectivistisch maar onafhankelijk dan bezet gebied.
Collectivisme staat haaks op individuele vrijheid. U bent dus wel voorstander van onafhankelijkheid als staat tegenover andere staten, maar gunt het individu geen enkele onafhankelijkheid tegenover zijn staat (en de andere burgers)?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 11:42   #97
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ja, en het is triestig om zien dat zoiets in slechts enkele jaren zelfs mainstream is geworden. Het MAGA trumpisme, de 'alternative facts' en eerst het Breitbart en daarna FOX geroeptoeter is ondertussen al lang geen typisch VS fenomeen meer. (ik heb lang willen geloven dat dit bij ons nooit zou mogelijk zijn... ) Ook bij ons in europa is die ziekte aan het rondwaren. En ik vind het verbijsterend hoeveel mensen al hun vermogen om kritisch iets te analyseren en beoordelen zijn kwijtgeraakt. De filter om het kaf van het koren te scheiden werkt bij velen niet meer...
Ik kijk al lang niet meer naar Breitbart of Foxnews. Dit is net zulke onzin als CNN en MSNBC. Dit is gekochte media. Als je oud en seniel aan het worden bent dan moet je vooral in deze media blijven geloven. Blijven kijken naar deze idiote echokamers.

(..)

Via Twitter probeer ik geluidsopnamen te achterhalen en documenten. De bronnen dus. Er zijn zeer goede onderzoeksjournalisten die dit werk verrichten. Dankzij zij hen zijn we eindelijk uit de Lock Downs, absurde prik en mondmaskerpkicht uitgekomen. Mensen beginnen eindelijk wakker te worden. Als het aan de Big Tech technocratie had gelegen, met als voorman Bill Gates, dan zaten we nog steeds in deze nonsens. Daarom mijn steun ook aan Bolsonaro. Hij ging vierkant tegen dit zeer gevaarlijke narratief in.

Ook kijk ik naar Joe Rogan, Tim Pool en Jimmy Dore, en zo zijn er nog een paar. Het grappige is dat CNN Joe Rogan als extreem rechts heeft proberen weg te zetten. Of het ermee te maken heeft weet ik niet maar hun kijkcijfers zijn naar een dieptepunt gedaald; zozeer dat Joe Rogan veel meer kijkers heeft dan CNNop dit moment.

Voor de duidelijkheid: Foxnews of Breitbart deze zenders heb ik sinds de Covid periode voorgoed verlaten. CNN had ik reeds eerder al verlaten.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 november 2022 om 11:56.
Oud 2 november 2022, 11:50   #98
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Ik wil een weddenschap afsluiten met morte-vivanti, Pandareus en Dadeemelee:

Ik ga ervanuit dat het politie rapport van Paul Pelosi aanvaller naar buiten komt We hebben het hier immers niet over staatsgeheimen. Ik neem dat we in december de nodige details weten wat er in het politierapport staat.

Mocht ik ernaast hebben gezeten dan bied ik mijn veronderschuldigingen aan.

Andersom: dan bieden jullie je mij de veronderschuldigen aan. In de vorm van: Frankenstein je had gelijk in deze zaak.

Echter mocht het politierapport nog niet naar buiten gekomen zijn, dan wachten wij de rechtzaak gewoon af.

Deal ?

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 november 2022 om 11:55.
Oud 2 november 2022, 11:57   #99
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil een weddenschap afsluiten met morte-vivanti, Pandareus en Dadeemelee:

Ik ga ervanuit dat het politie rapport van Paul Pelosi aanvaller naar buiten komt We hebben het hier immers niet over staatsgeheimen. Ik neem dat we in december de nodige details weten wat er in het politierapport staat.

Mocht ik ernaast hebben gezeten dan bied ik mijn veronderschuldigingen aan.

Andersom: dan bieden jullie je mij de veronderschuldigen aan. In de vorm van: Frankenstein je had gelijk in deze zaak.

Echter mocht het politierapport nog niet naar buiten gekomen zijn, dan wachten wij de rechtzaak gewoon af.

Deal ?
En wat heeft dat met Bolsonaro te maken?

Of is het gewoon het aloude alles op één hoop gooien in een alomvattend complottopic?
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2022, 12:03   #100
Frankenstein
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
En wat heeft dat met Bolsonaro te maken?

Of is het gewoon het aloude alles op één hoop gooien in een alomvattend complottopic?
Je hebt gelijk. Verkeerd topic. Foutje van mij.

Mocht één van deze drie forummers hier nog op willen reageren, weddenschap, doe dat svp in de topic die daarvoor bestemd is.

Laatst gewijzigd door Frankenstein : 2 november 2022 om 12:04.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be