Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 december 2022, 08:18   #81
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Den Dweil :
"Liegen in de politiek is zeer ernstig" "dit pik ik niet"

Echt jong? Zit daar iets anders in uw parlement dan systematische leugenaars?
Oud 14 december 2022, 08:29   #82
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Den Dweil :

In uw parlement zitten er maar evenveel: Jambon, Schauvlieghe en noem maar op. Maar in dit geval geloof ik zeker De Croo niet liegt. Wel geloof ik in stemmenmakerij door partijen zoals de NVA. NVA die nog altijd niet kan verkroppen dat ze federaal op de oppositiebanken is verzeild. En dit door de onzalige arrogantie van haar voorzitter Bartje. Eigen schuld, dikke bult.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2022, 08:30   #83
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Philippe Kerckaert? Die zal het wel weten. Een NV-A adept.
Weet ik niet.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2022, 08:30   #84
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Den Dweil :
Ietwat ongelukkige "voet-in-mond" uitspraak bevestigt hoe ver politici verwijderd leven van realiteit.
Oud 14 december 2022, 08:31   #85
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
In uw parlement zitten er maar evenveel: Jambon, Schauvlieghe en noem maar op. Maar in dit geval geloof ik zeker De Croo niet liegt. Wel geloof ik in stemmenmakerij door partijen zoals de NVA. NVA die nog altijd niet kan verkroppen dat ze federaal op de oppositiebanken is verzeild. En dit door de onzalige arrogantie van haar voorzitter Bartje. Eigen schuld, dikke bult.
Stop toch met de waarheid te verdraaien.
Als ik dit hier zo lees, denk ik bij mezelf: "Het Systeem uit het Oosten kan De Croo een hand geven."
Oud 14 december 2022, 08:34   #86
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard Van een gerespecteerd forumlid.

"Het was vaneigens puur toeval dat er, uitgerekend op dat moment, een overloopster van de MR klaar stond om De Bleeker te vervangen....."
Oud 14 december 2022, 08:36   #87
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Stop toch met de waarheid te verdraaien.
Als ik dit hier zo lees, denk ik bij mezelf: "Het Systeem uit het Oosten kan De Croo een hand geven."
Persoonlijke aanvallen zijn troef bij NV-A ers. Daarom haken er ook veel posters af bij Politics.be . Discussies met de NVA-kornuiten eindigen zo goed als altijd met op de man te spelen in plaats van op de bal.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2022 om 08:42.
Oud 14 december 2022, 08:38   #88
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn parlement? Ik heb dat niet broeder.
Vraag eens aan Den Dweil waar hij met Kerstmis tijdens de coronacrisis zat en of het eten gesmaakt heeft terwijl wij zelfs bij onze ouders niet mochten gaan op straffe van 750€ boete. Dat stuk verdriet is van de eerste leugen nog niet gestorven.

Laatst gewijzigd door Skobelev : 14 december 2022 om 08:40.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2022, 08:49   #89
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Persoonlijke aanvallen zijn troef bij NV-A ers. Daarom haken er ook veel posters af bij Politics.be . Discussies met de NVA-kornuiten eindigen zo goed als altijd met op de man te spelen in plaats van op de bal.
Is dit een persoonlijke aanval?
U wijzen op het feit dat u feiten verdraait om toch maar de N-VA de fout te kunnen geven van alles wat mosloopt.

Het feit dat het buiten momebnteel iets kouder is, zal ook wel de fout van de N-VA zijn.
Oud 14 december 2022, 08:53   #90
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is oké voor die aanpassingen. Nergens wordt er gezegd dat het oké is voor de hele begroting. En blijkbaar was het niet in orde of er is een grove fout in geslopen (door De Bleeker of haar kabinet begaan?). Anders was de tekst al lang ondertekend zijn geworden door de koning. Vaneiges. Men ontslaat overigens zo maar niet een Staatsecretaris voor Begroting (en partijgenoot) voor een pruts.
tekst gaat naar de drukker, ... dat is toch vrij duidelijk niet, ze gaan het hele geval gaan drukken en vragen bevestiging. iets wat wij allemaal doen voor we een belangrijk werk of herstelling gaan opleveren niet ?

den baas stuurt confirmatie, voor ons ok

dus wat wil dat zeggen, ... ? gelezen en goedgekeurd. Wat crooke daarna komt zeggen is allemaal stierestront. Er is gecomfirmeerd vanuit zijn cabinet en that's it en achteraf komen zeggen dat hij het niet wist of dat dat over iets anders ging is lulkoek.

De Croo heeft gelogen en het bewijs is zwart op wit aangeleverd en alles wat hij nu doet om te beweren dat dat niet zo was is de put dieper maken.

Wees een man, zeg dat ge dat spelleke hebt gespeeld om uw ministerin buiten te werken en geef toe dat ge gelogen hebt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2022, 08:57   #91
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
tekst gaat naar de drukker, ... dat is toch vrij duidelijk niet, ze gaan het hele geval gaan drukken en vragen bevestiging. iets wat wij allemaal doen voor we een belangrijk werk of herstelling gaan opleveren niet ?

den baas stuurt confirmatie, voor ons ok

dus wat wil dat zeggen, ... ? gelezen en goedgekeurd. Wat crooke daarna komt zeggen is allemaal stierestront. Er is gecomfirmeerd vanuit zijn cabinet en that's it en achteraf komen zeggen dat hij het niet wist of dat dat over iets anders ging is lulkoek.

De Croo heeft gelogen en het bewijs is zwart op wit aangeleverd en alles wat hij nu doet om te beweren dat dat niet zo was is de put dieper maken.

Wees een man, zeg dat ge dat spelleke hebt gespeeld om uw ministerin buiten te werken en geef toe dat ge gelogen hebt.
Ja maar de de tekst ging niet naar de drukker. En moest de ganse begroting goedgekeurd zijn geworden, dan was de tekst inderdaad naar de drukker gegaan. Quod non. Zo moeilijk is dit toch niet te begrijpen.

Het is heel simpel: de NVA heeft De Croo willen treffen op een weinig fatsoenlijke manier. En daarmee is alles gezegd.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2022 om 09:03.
Oud 14 december 2022, 09:07   #92
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja maar de de tekst ging niet naar de drukker. En moest de ganse begroting goedgekeurd zijn geworden, dan was de tekst inderdaad naar de drukker gegaan. Quod non. Zo moeilijk is dit toch niet te begrijpen.

Het is heel simpel: de NVA heeft De Croo willen treffen op een weinig fatsoenlijke manier. En daarmee is alles gezegd.

U blijft hier beweren dat de kabinetsleden van DeBleeckere van NVA signatuur zijn, maar dan zou ik daar graag eens bewijs van zien. Het zijn immers die mensen die zeggen dat Decroo liegt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 14 december 2022 om 09:08.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2022, 09:08   #93
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
U blijft hier beweren dat de kabinetsleden van DeBleeckere van NVA signatuur zijn, maar dan zou ik daar graag eens bewijs van zien. Het zijn immers die mensen die zeggen dat Decroo liegt.
Ik beweer niets van dit alles.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 december 2022 om 09:10.
Oud 14 december 2022, 09:09   #94
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik zou De Croo niet meteen als slachtoffer durven opvoeren. Hij maakt er zelf praktisch dagelijks een potje van.

Dat uw politieke tegenstanders u proberen nekken dat weet ieder klein kind op dat niveau. Dus wat doe je , je zoekt betrouwbare medestanders voor uw cabineten. Dat is nu niet bepaald slim van uw minister op te offeren en er een MR figuur in de plaats te droppen , terwijl haar voltallige cabinet nog op post zit en alle bewijsmateriaal kan copyeren / doorgeven.

De Croo moet Il Princippe eens opnieuw lezen en daarna The Art of war dan zo hij er zo geen gigantische fuckup van maken. De amateur.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2022, 09:26   #95
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jawel. U stelt immers dat NVA aan stemmingmakerij doet en dat Decroo niet liegt. Aangezien het de kabinetards zijn die Decroo van leugens beschuldigen, stelt u dus dat ze van NVA signatuur zijn.

Kijk, het is vrij simpel. Er zijn 2 mogelijkheden. Ofwel liegt Decroo, ofwel liegen de kabinetsmedewerkers. De oppositie wil alleen weten wie liegt en als het de premier is moet hij weg.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 14 december 2022 om 09:28.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2022, 09:30   #96
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Den Dweil :
Deze uitspraak is perfect logisch voor een leugenaar he
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2022, 09:34   #97
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nogmaals, men ontslaat als Eerste Minister niet ‘zomaar’ een Staatsecretaris voor Begroting + partijgenoot. Er moet een serieuze reden zijn geweest voor dit ontslag.
Inderdaad, en de vraag is natuurlijk dewelke

Een ding is duidelijk: de aangegeven reden is niet de echte reden, want daar is nu al zodanig veel bewijs voor dat het iets anders moet zijn. Maar wat ?

Wilde ze niet onder De Croo zijn bureau kruipen voor een versnapering ? Moest hij plezier doen aan de MR ?
Oud 14 december 2022, 09:36   #98
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Deze regering heeft, gezien de uiterst moeilijke omstandigheden, al bij al vrij goed geregeerd.

Een dwaas corona totalitair bewind opgesteld dat het land kapot gedaan heeft zonder enig deftig resultaat (met als excuus dat de groepthink ook aanwezig was bij de buurlanden), en nadien de energie voorziening naar de botten geholpen met het verder sluiten van kerncentrales. Goed beleid

Het enige dat er als excuus is, is dat in buurlanden men even idioot is geweest soms.
Oud 14 december 2022, 09:38   #99
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Alleen de N-VA?
Oud 14 december 2022, 09:39   #100
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pas op dat uw neus niet te lang wordt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be