![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen "hebt gij nu jefke bedreigd ?" is toch onnozel dan. Want ge MOOGT dat niet zeggen. Of ge nu in de grond Jefke bedreigd hebt of niet, het antwoord daarop zal ALTIJD ontwijkend MOETEN zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() The truth comes out...
![]()
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() "EU's von der Leyen can't find texts with Pfizer chief on vaccine deal -letter"
Reuters Vertaalt: Corrupte EU speelde naar aanleiding van Covid met het leven en de portemonee van haar burgers om het VS imperium vetter te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is beter dan je denkt, als er geen overeenkomst is dan is er ook geen vrijstelling van schadevergoeding bij vaccinschade.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
|
![]() Citaat:
Is er hier geen patroon? Israël kan de contracten met Pfizer ook al niet terug vinden. Wat een ongelooflijk smerige streken. Hoeveel doden hebben die corrupte politici op hun geweten door hun bedrog? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
En als de regering die contracten niet meer terug vindt, kunnen ze nog altijd een copietje vragen aan pfizer
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
|
![]() Een zoveelste samenzweringstheorie die samenzweringsfeit wordt;
https://www.frontnieuws.com/schokken...gswapens-zijn/ Wat op dit forum al sinds vroeg in het jaar des heren 2020 werd gezegd, namelijk dat de hogepriesters van de snotvalling19-kerk er niet op uit waren om ons te genezen maar om ons (verder) onder controle te krijgen, wordt per voortschrijdende week meer en meer bewezen. De eugenetica, geboren onder het derde rijk, komt nu "full circle." Gelooft U dat brandluchtje en von ranzig met onze gezondheid inzitten? Dan verdient U te krijgen wat er U te wachten staat. Spuit en booster er op los, zou ik zeggen. Maarrrr. Binnenkort gaan er nog maar 2 klassen denkende mensen zijn. Zij die anderen willen inspuiten, en zij die hun individuele vrijheid nooit zullen opgeven, want dan hadden deze laatste het onder de niet-aflatende vax-dwang en vax-chantage al wel lang gedaan. Wat dan, eugenetici?
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Shocking new study reveals that COVID-19 stings are actually weapons of mass depopulation" Ja da's feit nu he. Niks aan te doen. Leg het nu inderdaad maar uit Mr. V Ranst!
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Te dom voor woorden, dat is niet meer dan wat woorden gebruiken omdat ze cool klinken zoals quantum fysica en shit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast, als ontvolking en eugenetica tegenover mekaar staan, dan is het de bedoeling van, pakweg bill gates, om de wereldbevolking te verdubbelen dan? Neenee, eugenetica wordt hier toegepast als sluipende moordenaar. De "vax" heeft het immers nooit gedaan.
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() Ik bekijk eugenetica als het door menselijke invloed manipuleren van het natuurlijk gen.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik bedoel dat niet eugenetica door vaccinazi, maar op embryonale cellen edm.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 20 december 2022 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister-President
|
![]() ![]()
![]() |
#97 | |
|
![]() Citaat:
Ook louter financieel is men met zaken bezig die geen goed einde kunnen hebben. Pas werd door de eussr de carbon-tax goedgekeurd. Het moet een niet-bestaand probleem oplossen, door landen waar geen windmolentjes staat aan de grens te belasten op de producten die ze bij ons willen invoeren. We hebben zelf geen energie meer om die producten zelf te maken, en diegene die we kunnen importeren worden weg-ge-carbon-taxed. Wat er overblijft is armoe hier én ginder.
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles hangt natuurlijk af van het doel dat je wil bereiken, als je het blanke ras wil uitroeien dan zijn de vaccins een optie maar we zijn onszelf al aan het uitroeien vanwege lage geboorteaantallen, dat gebeurt dus al zonder iets te doen. Moslims, mormonen en andere religioten doen aan eugenetica door enkel met gelijkgestemden te willen huwen en zelfs binnen de eigen familie. Zo willen ze een eigen religieus ras bouwen ten koste van hun gezonde genen want hoe meer je mixt, hoe beter je genetische weerstand. (Enkel bij de mens die niet meer moet evolueren). De grote groep die dus effectief aan eugenetica doet in extreme vorm zijn net de religieuzen, ten koste van hun genetische gezondheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe big pharma aan eugenetica doet is toch van een heel andere orde. De rituele kindermoorden van deze tijd hebben we die fascisten te danken.
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |