![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Canada zijn ze echt wel een beetje beter opgevoed dan in de US of A, Waar het daar ook heel erg afhangt van welke staat. Het grootste probleem zit hem in de scholing. Waarbij je dus 18 jarigen hebt die gewoon volgens onze normen compleet debiel zijn. Wat ook een verschil is, is het gemak waaraan aan illigale (niet vergunde, niet geregistreerde wapens) kan geraakt worden. Want ene die iets van zin is en een beetje verstand in zijne kop gaat niet naar Wall Markt om daar een blaffer te kopen , waarbij hij een copieke van zijn rijbewijs moet laten zien en er vervolgens registratie op serienr volgt. Of eventueel een dr attest of iets anders van aanvraag moet getoond worden. Nee die gaat naar de lokale drugdealer, geeft die een enveloppeke met het juiste bedrag en loopt met zijn zwarte blaffer die al voor 5 andere feiten gebruikt is, naar buiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik had ook zo een kennis, die heeft mij dat ook nog aangeboden, ik rij volgende week terug, geintereseerd in nen tank ? Had ik aangedrongen op ne Mig 21 was dat ook gelukt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iemand die echt met wapens bezig is, is doorgaans zo gedrild van een aantal security checks te doen en tot slot is er de veilige opslag. je gaat bij mij geen geladen wapen vinden, ik wil mijn eigen niet overhoop schieten he. Hoe leg jij je keukenmessen weg ? zo de hele scherpe dan he, waar ge iemand zijnen baard mee af kunt doen ? als uwe kleine de schuif opentrekt, kan hij dan per malheur zijn vingers afsnijden ? of de waterkoker, kunnen ze eraan ? ik wil ze de kost niet geven he Rudy |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar vuurwapens maken het wel heel gemakkelijk voor "mensen" om totaal oncreatief en ongetraind toch slachtoffers te maken, al was het henzelf. Zoals enkele forumleden al aanhaalden, mensen met verantwoordelijksgevoel en wetende dat in een samenleving er ook plichten zijn, zorgen ervoor dat dat soort van fratsen niet gebeuren. Zijn dat nu VS burgers, Zwitsers of Oostwestelijke aarsneukistanners.
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dus ik denk dat je wel relaxed mag zijn wat dat betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Best gek hoe selectief jouw land omgaat met het opnemen van Amerikaanse invloeden. Wel woke overnemen, maar vrije wapendracht, ho maar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat een verhouding 80% allochtonen en 20% autochtonen voor mij als autochtoon niet meer leefbaar werd. Ondertussen zijn die buurten, wat ooit typische Brusselse wijken waren voor 100% bezet door allochtonen.
Als zelfs politiemensen een rapport van 5blz moeten schrijven wanneer er in de lucht is geschoten, is overwegen om je stekje te verdedigen eerder onbegonnen werk.
![]() |
#92 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dáár komt het op aan. E. Zola beklemtoonde reeds het zeer groot belang v.d. opvoeding. We zien het resultaat overal, ook bij ons. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Minder eenvoudig dan het lijkt. Ten tweede, was het dan een eerdere woordenwisseling die aan de basis van de “schietpartij” lag, of wist die kleuter vooraf wat er ging gebeuren? Vreemd verhaal.
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In jouw voorbeeld zijn alle voordelen voor het volk dat vuurwapens had, en alle nadelen voor het volk dat er geen had. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 9 januari 2023 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een kind van zes leer je niet omgaan met echte vuurwapens dan zijt ge zelf crapuul en die kleine is blijkbaar goed op weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mass Shootings 2021 Every person convicted, charged or wanted in connection with the shooting of 4+ people or who died before they could be charged: ![]() ![]() Laatst gewijzigd door vanderzapig : 9 januari 2023 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Amai, als je het mij vraagt, als die zouden solliciteren bij me, er zijn er misschien 3 die geen "goed doordachte en zeker niet uiterlijk gebonden" nee krijgen.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 9 januari 2023 om 16:53. |
![]() |
![]() |