![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voel je je gelukkiger als we 'ontelbare' vervangen door 'vele tienduizenden' ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je twijfelt?
Alleen het dak is afgebrand, de vermaledijde rechtsen hebben brand gesticht op de zolder van een gebouw. Plots geen last meer van asbest want verbrand, nieuw dak er op, klaar. Een omslachtige, zeer dure asbestrenovatie vermeden.
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We wachten nog altijd wanneer Somers die beweerde de daders te kennen, volgens hem waren de daders VB'ers, hun namen bekend gaat maken aan het parket.
Laatst gewijzigd door daiwa : 19 januari 2023 om 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten jou heb ik nog geen enkele forum gast zien oproepen om politieke tegenstanders te vergassen of ze een fatale chemo dosis te geven. Je hoeft dus niet te stellen dat jij gelijkwaardig bent aan ONS, wij doen dat niet. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 januari 2023 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Talk is cheap...
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 19 januari 2023 om 23:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Connerie wordt naar het schijnt niet beschermd tegen extreem rechts maar tegen zichzelf. Iets met natte poesjes en strakke serretjes.
![]()
![]() |
#92 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het valt me moeilijk te begrijpen hoe "King Connah" ertoe komt zich niet meer in België te voelen als-ie door Molenbeek wandelt. Zelf heb ik al vele honderden keren te voet of met de fiets de gemeente doorkruist, zowel overdag als 's nachts, maar ik heb me daar nog nooit 'niet in België' gevoeld. Wat helpt: het is er doorgaans exact hetzelfde weer als in de aangrenzende gemeenten, de bouwstijlen verschillen niet van die in de aangrenzende gemeenten, de straatnaamborden zijn er zoals in de meeste aangrenzende gemeenten tweetalig, met het Frans bovenaan en het Nederlands daaronder (zoals het in België hoort), en men hoeft er nergens verder dan 500 meter te wandelen om een bus- of tramhalte te vinden; doorgaans is er dat dan ene van de MIVB die ook andere gemeenten van het gewest bedient, maar er zijn ook haltes waar bussen van De Lijn voorbij komen en soms zonder te stoppen verder rijden (zoals dat ook in Vlaanderen wel eens gebeurt). Maar wat Molenbeek naar mijn gevoel nog véél 'Belgischer' maakt, is het feit dat het een vooral door corrupte sossen mismeesterd zooitje is, en dat ge dat laatste beter niet te luidop zegt. Kan het nog 'Belgischer'?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 20 januari 2023 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die rechtsen toch hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik distantieer me ook van zo'n zaken en wil niet gelijk gesteld worden met iemand die daar aan denkt, laat staan daartoe oproept.
Laatst gewijzigd door reservespeler : 20 januari 2023 om 07:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het probleem zit hem hier toch in wat men verstaat onder extreem-rechts niewaar. Het is zo een elastieken concept waar je alles en niks kan instoppen. Als extreem-rechts "nostalgici van het Hitler-nazisme" zijn, dan heeft men totaal geen aanwijzing dat die briefschrijver daartoe behoort, tenzij hij ondertekent met Heil Hitler of zo. En anders moet men het gaan beschouwen als "mensen die dreigbrieven schrijven aan sossen", maar dan is dat maar een leeg concept, niewaar. Dan moet extreem-rechts een groepje van een 10-tal mensen zijn ten hoogste in Belgie. Laatst gewijzigd door patrickve : 20 januari 2023 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groepjes bontkragen aan de straathoeken. Hier en daar een tent die op wandel was met een schare koters al dan niet in meervoudige kinderwagens. Ik werd door enkelen bekeken als een schurftige hond die HUN wijk aan't bezoedelen was. Nog anderen keken naar me alsof ik prooi zou kunnen zijn. Al deze nievanhiers keken snel weg, een voordeel van geen klein geïntimideerd slachteroffertje te zijn. Citaat:
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |