Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 januari 2023, 19:14   #81
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik zou dat zeker niet uitsluiten. Alle achterbakse middelen zijn goed om een politieke tegenstander te demoniseren.
Inderdaad.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2023, 19:21   #82
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Natuurlijk niet. Extreemrechts heeft onder leiding van het VNV ontelbare politieke moorden gepleegd in België.
ontelbare...
je mag een beetje overdrijven maar niet te veel hee.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2023, 20:03   #83
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
ontelbare...
je mag een beetje overdrijven maar niet te veel hee.
Voel je je gelukkiger als we 'ontelbare' vervangen door 'vele tienduizenden' ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2023, 21:16   #84
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Is dat zo?
Je twijfelt?

Alleen het dak is afgebrand, de vermaledijde rechtsen hebben brand gesticht op de zolder van een gebouw.
Plots geen last meer van asbest want verbrand, nieuw dak er op, klaar. Een omslachtige, zeer dure asbestrenovatie vermeden.
Oud 19 januari 2023, 22:15   #85
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ze weten niet van wie de brief komt.
Ze weten wel dat het van Extreem rechts komt.

Lijkt verdacht veel op de brandstichters in Bilzen, daar wist iemand uit Mechelen ook onmiddellijk waar ie moest gaan zoeken.
We wachten nog altijd wanneer Somers die beweerde de daders te kennen, volgens hem waren de daders VB'ers, hun namen bekend gaat maken aan het parket.

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 januari 2023 om 22:15.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2023, 22:20   #86
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb niet gezegd, ik schreef het volgende:

Wie kan er nu iets hebben voor degene die met schoentjes van meer dan 400 euro opkomt voor Debora van De Aldi?

Extreem rechts?
Ik geloof het niet.

Ik geloof dat niet omdat extreem rechts nog nooit een politieker vermoord heeft.
Links daarentegen ...

Er zijn er hier zelfs die tegenstanders willen vergassen.
En die hangen hier dan de moraal ridder uit.
Oud 19 januari 2023, 22:23   #87
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lukkas Bekijk bericht
Ik zou dat zeker niet uitsluiten. Alle achterbakse middelen zijn goed om een politieke tegenstander te demoniseren.

Neem nu die kopvod die selfies maakte met het V-gebaar en met op de achtergrond een VB-betoging 'stop islamisering'. Dezelfde avond werd zij als een heldin bejubeld op de linkse VRT en geïnterviewed. Tot achteraf bleek dat zij een ranzige jodenhaatster was (oa aangetoond op facebook). Zo snel dat zij werd opgevoerd, zo snel werd zij weer afgevoerd.
Inderdaad .
Oud 19 januari 2023, 22:27   #88
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht

Wat is me dat toch met sommige n-va'ers dat ze altijd willen die adepten van de Bruine Club willen normaliseren, vergoelijken, en doen alsof ze gelijkwaardig zijn aan de rest van ons ?
Ons?
Buiten jou heb ik nog geen enkele forum gast zien oproepen om politieke tegenstanders te vergassen of ze een fatale chemo dosis te geven.

Je hoeft dus niet te stellen dat jij gelijkwaardig bent aan ONS, wij doen dat niet.

Laatst gewijzigd door daiwa : 19 januari 2023 om 22:53.
Oud 19 januari 2023, 23:05   #89
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Dan had je misschien als TS je openingstopic wat duidelijker moeten formuleren ? Ik lees daarin dat je extreem-rechts uit de wind zet, en de hele gekunstelde zever om dat 'uit te leggen' is gestart vanaf bericht #27 in dit draadje.

Als je nu wil voort surfen op fox zijn golfje, be my guest. Maar dat valt niet op te maken uit je openingstopic. Toen twijfelde je nog of die brief uit extreem-rechtse hoek kwam. Punt.

Wat is me dat toch met sommige n-va'ers dat ze altijd willen die adepten van de Bruine Club willen normaliseren, vergoelijken, en doen alsof ze gelijkwaardig zijn aan de rest van ons ?
Wat is me dat toch met sommige vld-ers die enerzijds oproepen om medeburgers te vergassen, en anderzijds doen alsof ze gelijkwaardig zijn aan de rest van ons.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2023, 23:39   #90
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Talk is cheap...

Laatst gewijzigd door CUFI : 19 januari 2023 om 23:50.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2023, 06:19   #91
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Connerie wordt naar het schijnt niet beschermd tegen extreem rechts maar tegen zichzelf. Iets met natte poesjes en strakke serretjes.
Oud 20 januari 2023, 07:25   #92
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Tja…, als ik door Molenbeek zou wandelen zou ik naar alle waarschijnlijkheid hetzelfde gevoel krijgen, net als Rousseau. Maar voor sommigen is dat een “extreem rechts” gevoel. Tegenwoordig horen we zelfs onze gevoelens te onderdrukken.

Het valt me moeilijk te begrijpen hoe "King Connah" ertoe komt zich niet meer in België te voelen als-ie door Molenbeek wandelt.

Zelf heb ik al vele honderden keren te voet of met de fiets de gemeente doorkruist, zowel overdag als 's nachts, maar ik heb me daar nog nooit 'niet in België' gevoeld.

Wat helpt: het is er doorgaans exact hetzelfde weer als in de aangrenzende gemeenten, de bouwstijlen verschillen niet van die in de aangrenzende gemeenten, de straatnaamborden zijn er zoals in de meeste aangrenzende gemeenten tweetalig, met het Frans bovenaan en het Nederlands daaronder (zoals het in België hoort), en men hoeft er nergens verder dan 500 meter te wandelen om een bus- of tramhalte te vinden; doorgaans is er dat dan ene van de MIVB die ook andere gemeenten van het gewest bedient, maar er zijn ook haltes waar bussen van De Lijn voorbij komen en soms zonder te stoppen verder rijden (zoals dat ook in Vlaanderen wel eens gebeurt).

Maar wat Molenbeek naar mijn gevoel nog véél 'Belgischer' maakt, is het feit dat het een vooral door corrupte sossen mismeesterd zooitje is, en dat ge dat laatste beter niet te luidop zegt.

Kan het nog 'Belgischer'?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 20 januari 2023 om 07:28.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2023, 07:26   #93
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kogels?
Kan je, na één kogel in je kop geschoten te hebben, nog één kogel in je kop schieten?
Met "extreem rechts" weet je nooit he Hoeveel kogels had de Jurgen dan niet door zijn kop geschoten ?
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2023, 07:26   #94
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je twijfelt?

Alleen het dak is afgebrand, de vermaledijde rechtsen hebben brand gesticht op de zolder van een gebouw.
Plots geen last meer van asbest want verbrand, nieuw dak er op, klaar. Een omslachtige, zeer dure asbestrenovatie vermeden.
Die rechtsen toch hé.
Oud 20 januari 2023, 07:28   #95
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ons?
Buiten jou heb ik nog geen enkele forum gast zien oproepen om politieke tegenstanders te vergassen of ze een fatale chemo dosis te geven.

Je hoeft dus niet te stellen dat jij gelijkwaardig bent aan ONS, wij doen dat niet.
Ik distantieer me ook van zo'n zaken en wil niet gelijk gesteld worden met iemand die daar aan denkt, laat staan daartoe oproept.

Laatst gewijzigd door reservespeler : 20 januari 2023 om 07:29.
Oud 20 januari 2023, 07:29   #96
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
Wat is me dat toch met sommige vld-ers die enerzijds oproepen om medeburgers te vergassen, en anderzijds doen alsof ze gelijkwaardig zijn aan de rest van ons.
2
Oud 20 januari 2023, 07:31   #97
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Ze zijn nog dommer dan dat ze gevaarlijk zijn. Dat helpt!
Dan moet men zich daar niet druk over maken he.

Maar het probleem zit hem hier toch in wat men verstaat onder extreem-rechts niewaar. Het is zo een elastieken concept waar je alles en niks kan instoppen.

Als extreem-rechts "nostalgici van het Hitler-nazisme" zijn, dan heeft men totaal geen aanwijzing dat die briefschrijver daartoe behoort, tenzij hij ondertekent met Heil Hitler of zo. En anders moet men het gaan beschouwen als "mensen die dreigbrieven schrijven aan sossen", maar dan is dat maar een leeg concept, niewaar.

Dan moet extreem-rechts een groepje van een 10-tal mensen zijn ten hoogste in Belgie.

Laatst gewijzigd door patrickve : 20 januari 2023 om 07:31.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 januari 2023, 07:35   #98
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

Maar het probleem zit hem hier toch in wat men verstaat onder extreem-rechts niewaar. Het is zo een elastieken concept waar je alles en niks kan instoppen.

Als extreem-rechts "nostalgici van het Hitler-nazisme" zijn, dan heeft men totaal geen aanwijzing dat die briefschrijver daartoe behoort, tenzij hij ondertekent met Heil Hitler of zo. En anders moet men het gaan beschouwen als "mensen die dreigbrieven schrijven aan sossen", maar dan is dat maar een leeg concept, niewaar.

Dan moet extreem-rechts een groepje van een 10-tal mensen zijn ten hoogste in Belgie.
Ik geloof alvast niet in de theorie van het feit dat Extreem rechts hier achter zit.
Oud 20 januari 2023, 07:51   #99
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Het valt me moeilijk te begrijpen hoe "King Connah" ertoe komt zich niet meer in België te voelen als-ie door Molenbeek wandelt.
Zelf heb ik al vele honderden keren te voet of met de fiets de gemeente doorkruist, zowel overdag als 's nachts, maar ik heb me daar nog nooit 'niet in België' gevoeld.
Ik vorige week vrijdag nochtans wel hoor. Het ene exotische restaurantje na het andere, bel en nachtwinkels te over. Groezelige gevels, vuilnis (grof vuil of anders) op de meest irritante plaatsen.
Groepjes bontkragen aan de straathoeken. Hier en daar een tent die op wandel was met een schare koters al dan niet in meervoudige kinderwagens.

Ik werd door enkelen bekeken als een schurftige hond die HUN wijk aan't bezoedelen was.
Nog anderen keken naar me alsof ik prooi zou kunnen zijn.
Al deze nievanhiers keken snel weg, een voordeel van geen klein geïntimideerd slachteroffertje te zijn.

Citaat:
Maar wat Molenbeek naar mijn gevoel nog véél 'Belgischer' maakt, is het feit dat het een vooral door corrupte sossen mismeesterd zooitje is, en dat ge dat laatste beter niet te luidop zegt.

Kan het nog 'Belgischer'?
Bof, in Italië is het niet veel beter als het aankomt op corrupticratie.
Oud 20 januari 2023, 07:56   #100
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht

kan evengoed ene zijn van de vakbond die malcontent is omdat m zijn bescherming is kwijtgeraakt nadat m niet herverkozen is en nu toch echt wel moet werken.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be