![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Gij hebt precies ook geen boodschap aan "doe niet aan een ander wat ge niet wilt dat ze met u doen".
Laatst gewijzigd door Bach : 21 maart 2023 om 12:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Dat zijn allemaal legitieme vragen. Maar waar staat dat die kinderen vrijwillig meegegeven werden, of dat de ouders met hen meekwamen?
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 | ||
|
![]() Citaat:
Dat is dus precies waarom ik het allemaal een storm in een glas water vind. Grootspraak van een politicus die wat aandacht wil binnen een overgemediatiseerd thema.
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Amerikanen kunnen natuurlijk ook nog het vuurtje verder aanstoken :
https://www.thesun.co.uk/news/217833...wo-us-bombers/
![]() |
#87 | |
|
![]() Citaat:
Of is dit pure Kafka? De beschuldiging/arrestatiebevel is voldoende. Ze dient niet gesubstantieerd te worden. En gezien ze niet gesubstantieerd hoeft te worden, is er ook geen bewijs voor nodig.
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
De zichzelf continu "exceptioneel" noemde natie is verslaafd aan privileges. Laatst gewijzigd door Bach : 21 maart 2023 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij hoef je daar niet van te overtuigen. Als er een land is dat zich overal ter wereld wil moeien zijn het wel de Amerikanen. Kijk eens naar hoeveel basissen ze hebben rond China bv.....
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we vinden natuurlijk erg van al die doden en gewonden, maar dat is volledig de schuld van rusland, wij leveren gewoon wapens om de strijd niet stil te doen vallen, wij willen gewoon dat RU buiten EU blijft, dus als UKR ervoor kiest bij EU te komen, dan moeten de russen hun voeten niet op onze grond zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() minuutje hé, de amerikanen bezetten geen enkel land, dat is gewoon een samenwerkingsovereenkomst, en uiteindelijk een debudgettering waar Trump nog altijd wil in bezuinigen, waardoor wij samen met minder kosten en investeringen een leger overeind kunnen houden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Het gaat om een waanzinnige wanverhouding van +800 tegen 1 wat aantal militaire basissen buiten eigen territorium betreft. En als China er ook maar 1 wil bij bouwen dan wordt dat als een agressie voorgesteld. En het gepeupel gelooft dat dan ook nog. Zo gebrainwashed zijn ze terwijl de feiten hen in het gezicht staren als ze zouden willen. De westerse pers is pure Sovjet Pravda geworden.
Laatst gewijzigd door Bach : 21 maart 2023 om 12:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over het aantal burgerdoden dat de USA de laatste 80 jaar wereldwijd hebben veroorzaakt zullen we maar zwijgen zeker? De Russen kunnen er nog iets van leren.
![]() |
![]() |
#94 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel Patrick stelt het wat extremer, maar best grappig dat je de broeders wilt bevrijden en ondertussen een rammeling geeft. T'is gelijk een kindje die wegloopt in de winkel die een pak slaag krijgt van zijn ouders. Waarom zou je dat doen ? Als een land niet meer bij RU wilt horen dan hebben ze daarvoor gekozen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel Patrick stelt het wat extremer, maar best grappig dat je de broeders wilt bevrijden en ondertussen een rammeling geeft. T'is gelijk een kindje die wegloopt in de winkel die een pak slaag krijgt van zijn ouders. Waarom zou je dat doen ? Als een land niet meer bij RU wilt horen dan hebben ze daarvoor gekozen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Dat narratief leeft bij iedereen die zich terdege informeert. Meer in het globale zuiden dan in Europa. Europa begint nu pas te voelen wat het is in de VS als 'vriend' te hebben. De main stream media gaan nog hard hun best mogen gaan doen de waarheid te verhullen.
Laatst gewijzigd door Bach : 21 maart 2023 om 12:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik weet waar die basis is, ik ben er nog nooit langsgereden en ik weet dat daar atoomwapens liggen, maar heb mij daar nog nooit zorgen om gemaakt dus die amerikanen ziten daar geod, ne mogen blijven zitten van de meeste belgen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |