Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2004, 17:52   #81
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EXTREEM
Steenbok heeft die glazen bol gekregen van onze eerste minister.Daar waren ook 200 000 banen in te zien,en de achteruitgang van het VLAAMS BELANG.
Vind je het niet vreemd dat het VB het nooit heeft over werkgelegenheid of banen scheppen of zoiets?
Oud 27 december 2004, 17:53   #82
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
En dan maar lachen met sommigen hun geilmieterij op miserie van WO II

Ik word simpelweg ongezond als ik eraan denk dat het VB aan de macht komt, met de fascistoïede wetten ter beschikking die de anderen hen vooraf als instrument ter beschikking stelden.........
Maar goed, een tiental jaar bak, met internetaansluiting, zijn niet bij machte mij kapot te krijgen.
Voor minder dan 5$/maand huurt ge een Amerikaanse server waar ge alle mogelijke nonsens op kwijtkunt.

Ach maar dat had ik al van ver zien aankomen hoor!
Ik vind die post niet meer terug waarop ik een heel herkenbaar en gemakkelijk te voorspellen scenario heb geschreven van wat het Belang eens aan de macht zal moeten doen om in de goede traditie van de Cultureel-Marxistische machtspartijen te blijven.

Ik resumeer:
A/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het CGKR opdoeken maar de huidige politiek benoemde top vervangen door hu eigen politieke stromannen.
B/ Vooral niet (ik hehaal: NIET) het systeem van politieke benoemingen in de staande en zittende magistratuur afschaffen maar in samenspraak met hun coalistiepartner vorlsteken met eigen voorgedragen ( hoge raad voor justitie) rechters.
C/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) de strategie veranderen van via de besluitvorming de wetten zo aan te passen dat alle opositiepartijen retragraad (dus voor overtredingen die pas strafbaar worden ver na datum) kunnen worden verboden.
D/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het systeem van semantiekmonopolie afschaffen: ik verklaar mij nader: een woord als bijvoorbeeld racisme zal weer van betekenis veranderen naargelang het politieke en/of juridische toepassingsnoodzaak.
E/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het mediamonopolie van de besluitvormende meerderheidspartijen opheffen. Ttz: licenties voor VTM en VT4 ea worden slechts uitgeschreven na een duidelijke toewijdingsstatement of aanhankeljkheidsverklaring naar de regeringspartijen toe en dit door alle medewerkende journalisten. Concentra, VUM en dergelijke gaan wegens neutraliteitsgaranderende volksrelevantie verplicht op de beurs met een 51% participatie voor het Belang om de objectiviteit ( ) van de berichtgeving te kunnen garanderen.
F/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het stopzetten of fatsoeneren van de incriminatie, diabolisering, vernedering, zwartmakerij, leugencampagnes, beledigingen,bedreigingen, broodroven van mandatarissen of aanhangers van de oppositiepartijen. (Noteer in deze zin de handikap van onzentwege wegens onstentenis van een Taaie Honoris Causa)
G/ Ik heb nu niet de tijd maar geloof mij vrij dat ik in het immiteren van onze huidige machtshebbers oeverloos kan doorgaan hoor.

BTW: Hoe dikwijls moet ik U op het hart drukken dat er voor U een aardig postje weggelegd is in ons toekomstig paradijs.
Ik bombardeer U onmiddellijk tot hoofd van de bewakingsdienst van ons Tilleke en dit op de dienst kinderpsychiatrie alwaar onzen taaie voor perpetuele behandeling zal worden opgenomen.
Oud 27 december 2004, 18:02   #83
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Vind je het niet vreemd dat het VB het nooit heeft over werkgelegenheid of banen scheppen of zoiets?
Wordt het Belang daar ooit over door de pc media gecontacteerd om hun mening te geven?
Of ga je ons wijsmaken dat er geen mediatiek CS bestaat, mijn beste Goebbels?
Oud 27 december 2004, 18:03   #84
Marsupilami
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Als u dit juist vindt, waarom haalde u er dan de factor nationaliteit bij?
Aangezien er meer buitenland dan binnenland bestaat op deze planeet is het makkelijker om buitenlandse gemotiveerde werknemers te vinden dan binnenlandse gemotiveerde werknemers.
Marsupilami is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 18:05   #85
stab

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler

Ach maar dat had ik al van ver zien aankomen hoor!
Ik vind die post niet meer terug waarop ik een heel herkenbaar en gemakkelijk te voorspellen scenario heb geschreven van wat het Belang eens aan de macht zal moeten doen om in de goede traditie van de Cultureel-Marxistische machtspartijen te blijven.

Ik resumeer:
A/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het CGKR opdoeken maar de huidige politiek benoemde top vervangen door hu eigen politieke stromannen.
B/ Vooral niet (ik hehaal: NIET) het systeem van politieke benoemingen in de staande en zittende magistratuur afschaffen maar in samenspraak met hun coalistiepartner vorlsteken met eigen voorgedragen ( hoge raad voor justitie) rechters.
C/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) de strategie veranderen van via de besluitvorming de wetten zo aan te passen dat alle opositiepartijen retragraad (dus voor overtredingen die pas strafbaar worden ver na datum) kunnen worden verboden.
D/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het systeem van semantiekmonopolie afschaffen: ik verklaar mij nader: een woord als bijvoorbeeld racisme zal weer van betekenis veranderen naargelang het politieke en/of juridische toepassingsnoodzaak.
E/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het mediamonopolie van de besluitvormende meerderheidspartijen opheffen. Ttz: licenties voor VTM en VT4 ea worden slechts uitgeschreven na een duidelijke toewijdingsstatement of aanhankeljkheidsverklaring naar de regeringspartijen toe en dit door alle medewerkende journalisten. Concentra, VUM en dergelijke gaan wegens neutraliteitsgaranderende volksrelevantie verplicht op de beurs met een 51% participatie voor het Belang om de objectiviteit ( ) van de berichtgeving te kunnen garanderen.
F/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het stopzetten of fatsoeneren van de incriminatie, diabolisering, vernedering, zwartmakerij, leugencampagnes, beledigingen,bedreigingen, broodroven van mandatarissen of aanhangers van de oppositiepartijen. (Noteer in deze zin de handikap van onzentwege wegens onstentenis van een Taaie Honoris Causa)
G/ Ik heb nu niet de tijd maar geloof mij vrij dat ik in het immiteren van onze huidige machtshebbers oeverloos kan doorgaan hoor.

BTW: Hoe dikwijls moet ik U op het hart drukken dat er voor U een aardig postje weggelegd is in ons toekomstig paradijs.
Ik bombardeer U onmiddellijk tot hoofd van de bewakingsdienst van ons Tilleke en dit op de dienst kinderpsychiatrie alwaar onzen taaie voor perpetuele behandeling zal worden opgenomen.
Wel wat zware kost, maar als SuperStaaf zijn geliefkoosd Tilleke uit zijn hoofd kan zetten, zal ie het wel begrepen hebben.
Oud 27 december 2004, 18:07   #86
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
En dan maar lachen met sommigen hun geilmieterij op miserie van WO II

Ik word simpelweg ongezond als ik eraan denk dat het VB aan de macht komt, met de fascistoïede wetten ter beschikking die de anderen hen vooraf als instrument ter beschikking stelden.........
Maar goed, een tiental jaar bak, met internetaansluiting, zijn niet bij machte mij kapot te krijgen.
Voor minder dan 5$/maand huurt ge een Amerikaanse server waar ge alle mogelijke nonsens op kwijtkunt.
Als het VB aan de macht komt dan kunnen ze die fascistoïede wetten afschaffen. Eigenlijk staat het VB in een politieke machtspositie zeer kwetsbaar als ze dezelfde smeerlapperij als de Belgische politieke kaste willen doorzetten. Want hun kiezers zijn voornamelijk (mijn mening) tegenstemmers. Dat kan haast niet anders, want ze hebben nog nooit aan het beleid deelgenomen en hun aantal kiezers neemt in een langdurige stijgende lijn toe. Dus vormt het VB haast een garantie op een beter beleid, iets anders kunnen ze zich in deze situatie niet permitteren zolang de democratie (hun lijfspreuk) in voldoende mate werkt. Bovendien zitten we in de EU, die een isolationistische opstelling vrijwel onmogelijk maakt. Slotsom: de WOII scenario's en verwijzingen aan het adres van het VB, van onderandere The Piano, zijn hallucinant belachelijk en maken enkel de ogen open van nog meer kiezers. Het is juist de Belgische politieke kaste die met democratische zaken een loopje neemt. Maar op een schaal van 1 tot 100 nog altijd 90 verwijderd van Warschaupact toestanden.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 18:21   #87
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
Aangezien er meer buitenland dan binnenland bestaat op deze planeet is het makkelijker om buitenlandse gemotiveerde werknemers te vinden dan binnenlandse gemotiveerde werknemers.
Ik stel voor dat u een plein gaat vegen met een tandenborstel. Kwestie van u een indruk te geven van het belang van oppervlakte.
Dus herhaal ik m'n vraag: u geeft me gelijk,waarom betrok u er dan de nationaliteit bij?
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand

Laatst gewijzigd door Erw : 27 december 2004 om 18:21.
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 18:24   #88
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kijk!
Zal ik even een officieel statement doen in naam van het Vlaams Belang:

"Als het Vlaams Belang in de regering komt zullen wij zorgen voor 200.000 banen. De belastingen zullen significant dalen. De bussen en condooms zullen voortaan gratis zijn. En daarbij, de wereldeconomie heeft vorig jaar toch terug aangetrokken, awel dat was door de anticipatie van de mensen omdat ze vastgesteld hebben dat het Belang nu echt oncontournable is geworden.
De veiligheid is ook al gestegen door de uitslag van 13 juni...enz enz"

Toch niet moeilijk hé?
Oud 27 december 2004, 18:48   #89
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marsupilami
Ja, maar ik heb het nog niet eens over compromissen met andere partijen. Ik heb het ook over compromissen met de realiteit. Bv. Het VB wil misdadigers strenger straffen en men eist bv de afschaffing van de wet Lejeune (de wet dat veroordeelden al vanaf 1/3 van hun straf mogen vrijgaan). Consequentie is dat men -beetje kort door de bocht- drie maal meer gevangenissen nodig zal hebben en men krijgt de huidige overbevolking (waar men op 1/3 al vrij mag) al niet onder controle. Het voorgestelde Vlaams Belang beleid kost dus handenvol geld. Waar haal je dat geld ? De pensioenen verlagen ? Of minder politie op straat ? Compromissen sluiten moet je altijd als je beleid maakt, in de oppositie hoef je geen compromissen te sluiten.
Omdat de gevangenissen nu reeds overvol zitten en men er inderdaad niet elk jaar 10 kan bijbouwen... laat men een groot deel van het gespuis maar los lopen in de maatschappij? Kan tellen als oplossing!
- vaststelling:een overgroot gedeelte van die lieden zijn vreemdelingen
- verander de snel-belg-wet in een periode van 10 jaar kandidaat-belg, met alle voordelen vandien, maar ook met het risico effectief uit het land gezet te worden bij misdadige activiteiten. En pas daarna ben je echt "Belg".
Dat zou na een tiental jaren al een héél ander beeld geven.Wanneer een van mijn kinderen vriendjes (maakt niet uit blank/bruin/zwart en zelfs groen) uitnodigt op zijn verjaardagsfeestje, en dat gastje zet de boel op stelten, op een erge manier ... dan vliegt dat gastje eruit. Niks met "racisme" te maken. Vanzelfsprekend "Eigen misdadigers Eerst in Eigen gevangenis..." nietwaar? De kostprijs valt waarschijnlijk minder hoog uit op die manier.
Iedereen zal het toch zo normaal vinden dat hij/zij baas is in eigen huis. Maar baas zijn in eigen land is blijkbaar een onaanvaardbare ketterij voor sommigen, en dit in naam van "grote principes" die vooral gestoeld zijn op een onaanvaardbare naïviteit tov de werkelijklijkheid en het gezond verstand.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 19:55   #90
Suetonius
Partijlid

Suetonius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Kijk!
Zal ik even een officieel statement doen in naam van het Vlaams Belang:

"Als het Vlaams Belang in de regering komt zullen wij zorgen voor 200.000 banen. De belastingen zullen significant dalen. De bussen en condooms zullen voortaan gratis zijn. En daarbij, de wereldeconomie heeft vorig jaar toch terug aangetrokken, awel dat was door de anticipatie van de mensen omdat ze vastgesteld hebben dat het Belang nu echt oncontournable is geworden.
De veiligheid is ook al gestegen door de uitslag van 13 juni...enz enz"

Toch niet moeilijk hé?
Probleem is dat je partij nog nergens op geen enkele post ooit bestuurd heeft. In 2006 kan je mss om te beginnen wat lokale ervaring verwerven...
Oud 27 december 2004, 19:59   #91
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
U mag mijn beleid afrekenen aan de achteruitgang van het Vlaams Blok bij de volgende verkiezingen.......

en dat doen we dan ook, goe bezig Verhofstadt
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 20:04   #92
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev
Omdat de gevangenissen nu reeds overvol zitten en men er inderdaad niet elk jaar 10 kan bijbouwen... laat men een groot deel van het gespuis maar los lopen in de maatschappij? Kan tellen als oplossing!
- vaststelling:een overgroot gedeelte van die lieden zijn vreemdelingen
U speelt hier zomaar met cijfers, ik ben daar nog niet zo zeker van...

Als het inderdaad om kleine criminele daden gaat; diefstal, vluchtmisdrijf, drugsdealen en drugsgebruik... Dat ga je misschien wel een groot deel vreemdelingen hebben. Maar we weten ook dat deze misdaad voortkomt uit het feit dat zij tot een lagere klasse behoren: Als je niet kan rondkomen, ben je wel vberplicht van te stelen. Dat is de fout van onze armzalige verzorgingsstaat en onverdraagzame samenleving in eerste plaats.

Als het echter om grote misdrijven gaat, die de samenleving echt schade berokkenen, dan mag je er zeker van zijn dat een enorm hoeveelheid daarvan Vlamingen zijn, ja, zelfs autochtone. Als het gaat om moorden, belastingontduiking, fraude, ..., zijn de autochtonen koplopers. D�*t is de echte misdaad, de echte maffia, die hoort in de cel te zitten!
Oud 27 december 2004, 20:08   #93
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
en dat doen we dan ook, goe bezig Verhofstadt
Inderdaad, dat toont duidelijk dat hij, samen met da andere traditionele neoloiberale partijen (VLD, SPa en CDV) verantwoordelijk is voor de vooruitgang van het VB en de achteruitgang van de condities voor de arbeidende klasse!

Maar het VB zou alleen nog slechter zijn voor heel de zaak... Het 70-puntenprogramma was nog wel een paar druppels afgrijselijker dan de burgermanifesten...

Als het VB ooit aan de macht komt, hoop ik dat de romanov-historie zich herhaalt met de top!
Oud 27 december 2004, 20:46   #94
dakke
Vreemdeling

Standaard

Maandagmorgend is Hugo Gijsels , de geestelijke vader van het cordon sanitaire overleden.
Hij werd 54 jaar...
dakke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 21:57   #95
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dat die maar rap uit de VLD vertrekken. Vankrunkelsven en Q zijn één van de redenen waarom ik NOOIT meer op de VLD zal stemmen.
Hanéééééééé hoe zou BUB anders op dat luttele aantal stemmen van 15 komen

Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 22:00   #96
Sam
Provinciaal Gedeputeerde

Sam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hebt U ooit al eens overwogen om het huidige programma van het VB na te lezen,

doe eerst moeite, dan kunnen we praten!

Sam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 22:20   #97
basil
Provinciaal Statenlid

basil's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jonas Elossov
U speelt hier zomaar met cijfers, ik ben daar nog niet zo zeker van...

Als het inderdaad om kleine criminele daden gaat; diefstal, vluchtmisdrijf, drugsdealen en drugsgebruik... Dat ga je misschien wel een groot deel vreemdelingen hebben. Maar we weten ook dat deze misdaad voortkomt uit het feit dat zij tot een lagere klasse behoren: Als je niet kan rondkomen, ben je wel vberplicht van te stelen.
Rechter:"U hebt een kind doodgereden en bent niet eens gestopt, Samir?"

Samir:" Edelachtbare, ik kom uit een lagere klasse en die rijden altijd door."

Telt dit excuus ook voor groepsverkrachtingen en aanranding van oudjes?

Citaat:
Dat is de fout van onze armzalige verzorgingsstaat en onverdraagzame samenleving in eerste plaats.
Nog goedkopere argumenten gevonden, Jonas?

Citaat:
Als het echter om grote misdrijven gaat, die de samenleving echt schade berokkenen, dan mag je er zeker van zijn dat een enorm hoeveelheid daarvan Vlamingen zijn, ja, zelfs autochtone. Als het gaat om moorden, belastingontduiking, fraude, ..., zijn de autochtonen koplopers. D�*t is de echte misdaad, de echte maffia, die hoort in de cel te zitten!
Jonas stelt moord op dezelfde hoogte als belastingontduiking, nou moe....
Proportioneel liggen de vreemdelingen op kop als het om moorden gaat en ik denk dat de fraude in die milieus schering en inslag is als ik mijn belastingsinspecteur mag geloven.
Misschien is de omvang niet zo groot omdat ze (nog) niet over grote kapitalen beschikken waar 'onze' bedrijven mee sjoemelen.

Kortom, Jonasje, ze zijn geen haar beter dan wij: jarenlang hebben de multicullers ons willen inprenten dat de gemiddelde 'vreemdeling' een naïeve, sympathieke gast is die niet liever wil dan zich aan te passen en keihard te werken voor het algemeen belang.
Hou die zever van de goeien en de slechten(wij dus) maar voor jezelf en je geestesgenoten.

Over Steve Stevaert:
"Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden."
basil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2004, 22:53   #98
doornroosje
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Ik zou u een vraag willen stellen: denkt u dat de personen die deze beloftes maakten op het moment van de belofte geloofden dat ze die waar konden maken of denkt u dat ze bewust de kiezers blaaskes wijsmaakten om hun stemmen te winnen?

Terzijde: ik vind het bestuur van de VLD nochtans redelijk duidelijk: enkele dictators en de rest die om het eigenbelang meehobbelt. Hetzelfde fenomeen in de andere partijen van de Belgische 'politieke kaste'. Alle macht bij sleutelfiguren. Die op hun beurt vertegenwoordigers/pionnen zijn van bepaalde belangen in dit land. Belangen die vooral teren op belastingsgeld. De meeste kiezers zijn belastingsbetalers die relatief weinig voordeel halen uit die belangen. Daaruit volgt dat de woorden van die politieke kaste wel moeten in tegenspraak zijn met hun daden van zodra er begrotingsproblemen zijn. Het enige dat je enkel de VLD kunt verwijten is politieke domheid. De kiezers de facto beledigen door beloftes te maken die duidelijk onrealiseerbaar zijn. Leugens hebben een motief dat meestal niet positief is voor degene aan wie ze verteld worden. De andere partijen van de Belgische politieke kaste zijn slimmer. Alhoewel het ook maar een kwestie van tijd is voor die door de mand vallen, want de leugens worden weerlegd op straat, op het werk en in de maandafrekening van de burger.
Vooraleer men de goednieuwsshow brengt moeten politiekers toch zeker iets weten over de uitvoerbaarheid ervan!
Ik zeg niet dat alles zomaar kan ook hoor,maar men heeft zich meer beziggehouden met omvorming en het stemmen van nieuwe wetten en regeltjes die op dat ogenblik zeker niet de belangrijkste waren.
En de echte problemen heeft men volgens mij nooit degelijk aangepakt.
En waar de kiezer naar kijkt is naar zijne portemonnai,en ipv belastingverlaging die ook voelbaar is heeft men meer nieuwe taksen ingevoerd zoals bv. op water en millieu, elektriciteit,meer gemeentelasten door minder steun van de overheid, enz...
doornroosje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 09:43   #99
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Al eens een andere invalshoek bekeken ? Zou het niet kunnen dat
superoverlopers Coveliers, senator Q, Vankrukelsven en Gatz eindelijk door hebben dat de Bloktop van hun kaliber is. Dat die net zo vals en omkoopbaar zijn...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2004, 11:16   #100
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

@ Brugge Veilig en Leefbaar

Ik begrijp de titel van je topic niet. Vankrunkelsven zegt gewoon dat hij ervoor te vinden is om het Vlaams Belang mee te laten besturen. Hij meent dat wanneer je die partij toelaat om mee te doen aand e verkiezingen, en ze uiteindelijk de groostte partij wordt, je ze moeilijk kunt verbieden om mee te besturen.

Waar staat dat hij ook maar heeft geïnsinueerd naar het Belang over te stappen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be