![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ach maar dat had ik al van ver zien aankomen hoor! Ik vind die post niet meer terug waarop ik een heel herkenbaar en gemakkelijk te voorspellen scenario heb geschreven van wat het Belang eens aan de macht zal moeten doen om in de goede traditie van de Cultureel-Marxistische machtspartijen te blijven. Ik resumeer: A/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het CGKR opdoeken maar de huidige politiek benoemde top vervangen door hu eigen politieke stromannen. B/ Vooral niet (ik hehaal: NIET) het systeem van politieke benoemingen in de staande en zittende magistratuur afschaffen maar in samenspraak met hun coalistiepartner vorlsteken met eigen voorgedragen ( ![]() C/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) de strategie veranderen van via de besluitvorming de wetten zo aan te passen dat alle opositiepartijen retragraad (dus voor overtredingen die pas strafbaar worden ver na datum) kunnen worden verboden. D/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het systeem van semantiekmonopolie afschaffen: ik verklaar mij nader: een woord als bijvoorbeeld racisme zal weer van betekenis veranderen naargelang het politieke en/of juridische toepassingsnoodzaak. E/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het mediamonopolie van de besluitvormende meerderheidspartijen opheffen. Ttz: licenties voor VTM en VT4 ea worden slechts uitgeschreven na een duidelijke toewijdingsstatement of aanhankeljkheidsverklaring naar de regeringspartijen toe en dit door alle medewerkende journalisten. Concentra, VUM en dergelijke gaan wegens neutraliteitsgaranderende volksrelevantie verplicht op de beurs met een 51% participatie voor het Belang om de objectiviteit ( ![]() F/ Vooral niet (ik herhaal: NIET) het stopzetten of fatsoeneren van de incriminatie, diabolisering, vernedering, zwartmakerij, leugencampagnes, beledigingen,bedreigingen, broodroven van mandatarissen of aanhangers van de oppositiepartijen. (Noteer in deze zin de handikap van onzentwege wegens onstentenis van een Taaie Honoris Causa) G/ Ik heb nu niet de tijd maar geloof mij vrij dat ik in het immiteren van onze huidige machtshebbers oeverloos kan doorgaan hoor. BTW: Hoe dikwijls moet ik U op het hart drukken dat er voor U een aardig postje weggelegd is in ons toekomstig paradijs. Ik bombardeer U onmiddellijk tot hoofd van de bewakingsdienst van ons Tilleke en dit op de dienst kinderpsychiatrie alwaar onzen taaie voor perpetuele behandeling zal worden opgenomen.
![]() |
![]() |
#83 | |
|
![]() Citaat:
Of ga je ons wijsmaken dat er geen mediatiek CS bestaat, mijn beste Goebbels?
![]() |
![]() |
#84 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus herhaal ik m'n vraag: u geeft me gelijk,waarom betrok u er dan de nationaliteit bij?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 27 december 2004 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Zal ik even een officieel statement doen in naam van het Vlaams Belang: "Als het Vlaams Belang in de regering komt zullen wij zorgen voor 200.000 banen. De belastingen zullen significant dalen. De bussen en condooms zullen voortaan gratis zijn. En daarbij, de wereldeconomie heeft vorig jaar toch terug aangetrokken, awel dat was door de anticipatie van de mensen omdat ze vastgesteld hebben dat het Belang nu echt oncontournable is geworden. De veiligheid is ook al gestegen door de uitslag van 13 juni...enz enz" Toch niet moeilijk hé?
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- vaststelling:een overgroot gedeelte van die lieden zijn vreemdelingen - verander de snel-belg-wet in een periode van 10 jaar kandidaat-belg, met alle voordelen vandien, maar ook met het risico effectief uit het land gezet te worden bij misdadige activiteiten. En pas daarna ben je echt "Belg". Dat zou na een tiental jaren al een héél ander beeld geven.Wanneer een van mijn kinderen vriendjes (maakt niet uit blank/bruin/zwart en zelfs groen) uitnodigt op zijn verjaardagsfeestje, en dat gastje zet de boel op stelten, op een erge manier ... dan vliegt dat gastje eruit. Niks met "racisme" te maken. Vanzelfsprekend "Eigen misdadigers Eerst in Eigen gevangenis..." nietwaar? De kostprijs valt waarschijnlijk minder hoog uit op die manier. Iedereen zal het toch zo normaal vinden dat hij/zij baas is in eigen huis. Maar baas zijn in eigen land is blijkbaar een onaanvaardbare ketterij voor sommigen, en dit in naam van "grote principes" die vooral gestoeld zijn op een onaanvaardbare naïviteit tov de werkelijklijkheid en het gezond verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en dat doen we dan ook, goe bezig Verhofstadt ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als het inderdaad om kleine criminele daden gaat; diefstal, vluchtmisdrijf, drugsdealen en drugsgebruik... Dat ga je misschien wel een groot deel vreemdelingen hebben. Maar we weten ook dat deze misdaad voortkomt uit het feit dat zij tot een lagere klasse behoren: Als je niet kan rondkomen, ben je wel vberplicht van te stelen. Dat is de fout van onze armzalige verzorgingsstaat en onverdraagzame samenleving in eerste plaats. Als het echter om grote misdrijven gaat, die de samenleving echt schade berokkenen, dan mag je er zeker van zijn dat een enorm hoeveelheid daarvan Vlamingen zijn, ja, zelfs autochtone. Als het gaat om moorden, belastingontduiking, fraude, ..., zijn de autochtonen koplopers. D�*t is de echte misdaad, de echte maffia, die hoort in de cel te zitten!
![]() |
![]() |
#93 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar het VB zou alleen nog slechter zijn voor heel de zaak... Het 70-puntenprogramma was nog wel een paar druppels afgrijselijker dan de burgermanifesten... Als het VB ooit aan de macht komt, hoop ik dat de romanov-historie zich herhaalt met de top! ![]()
![]() |
![]() |
#94 |
Vreemdeling
|
![]() Maandagmorgend is Hugo Gijsels , de geestelijke vader van het cordon sanitaire overleden.
Hij werd 54 jaar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
doe eerst moeite, dan kunnen we praten!
![]() |
![]() |
#97 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Samir:" Edelachtbare, ik kom uit een lagere klasse en die rijden altijd door." Telt dit excuus ook voor groepsverkrachtingen en aanranding van oudjes? Citaat:
Citaat:
Proportioneel liggen de vreemdelingen op kop als het om moorden gaat en ik denk dat de fraude in die milieus schering en inslag is als ik mijn belastingsinspecteur mag geloven. Misschien is de omvang niet zo groot omdat ze (nog) niet over grote kapitalen beschikken waar 'onze' bedrijven mee sjoemelen. Kortom, Jonasje, ze zijn geen haar beter dan wij: jarenlang hebben de multicullers ons willen inprenten dat de gemiddelde 'vreemdeling' een naïeve, sympathieke gast is die niet liever wil dan zich aan te passen en keihard te werken voor het algemeen belang. Hou die zever van de goeien en de slechten(wij dus) maar voor jezelf en je geestesgenoten. ![]()
![]() Over Steve Stevaert: "Sinds hij voorzitter is geworden, is de partij helemaal de populistische, autoritaire weg opgegaan. Zijn verhaaltjes zijn simplistisch. Hij beschouwt de kiezer als een infantiel wezen, een consument die direct moet bevredigd worden." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat alles zomaar kan ook hoor,maar men heeft zich meer beziggehouden met omvorming en het stemmen van nieuwe wetten en regeltjes die op dat ogenblik zeker niet de belangrijkste waren. En de echte problemen heeft men volgens mij nooit degelijk aangepakt. En waar de kiezer naar kijkt is naar zijne portemonnai,en ipv belastingverlaging die ook voelbaar is heeft men meer nieuwe taksen ingevoerd zoals bv. op water en millieu, elektriciteit,meer gemeentelasten door minder steun van de overheid, enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Minister-President
|
![]() Al eens een andere invalshoek bekeken ? Zou het niet kunnen dat
superoverlopers Coveliers, senator Q, Vankrukelsven en Gatz eindelijk door hebben dat de Bloktop van hun kaliber is. Dat die net zo vals en omkoopbaar zijn... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Brugge Veilig en Leefbaar
Ik begrijp de titel van je topic niet. Vankrunkelsven zegt gewoon dat hij ervoor te vinden is om het Vlaams Belang mee te laten besturen. Hij meent dat wanneer je die partij toelaat om mee te doen aand e verkiezingen, en ze uiteindelijk de groostte partij wordt, je ze moeilijk kunt verbieden om mee te besturen. Waar staat dat hij ook maar heeft geïnsinueerd naar het Belang over te stappen? |
![]() |
![]() |