![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=XlxFGTbxKYc
Een stukje Rap dat eigenlijk wel ontbrak op den Charly zijn party. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb me ook terug getrokken in mijn bureau terwijl de halve trouwboek gedurende zowat 2 dagen aan één van de schermen hier gekluisterd was. Toegegeven, ze heeft een al dan niet valabel nostalgisch excuus want geboren op een eiland in Malaya destijds, als legaal subject van Queen Elizabeth II en Residents-Commissioner Robert Porter Bingham. Gelukkig is ze verder heel rationeel.
![]() |
![]() |
#83 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dat al los van het feit dat de Zulu's evenzeer allochtone veroveraars waren als de Europeanen. Maar omdat Europeanen blank, pardon "wit", zijn, is dat stout.
![]() |
![]() |