Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2025, 15:50   #81
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard

nu gaat donald trump misschien het blank houden van amerika in de grondwet vastleggen, wel zal hij dit laten schrijven in de witruimte van the Amerikaanse wetboeken.

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 februari 2025, 17:24   #82
dewanand
Minister-President

Standaard rassenoorlog is toch natuurlijk proces ok ook in zwarte werelden india afrika amerika

zie onder ok dus ik moet doorwerken, onderin zie je de harde waarheid mbt poetin ok

NO JOKE, China is nu bezig met een AI Robot leger en in onderstaand betoog staat eea erover wat technisch nu al mogelijk is.

Europa is verdoemd denk ik.

Donald Trump is anti WOKE en Anti LHBT dus hij heeft hierom een ondergrondse Alliantie met poetin en geeft hen een knipoogje om europa eens lekker etnisch te zuiveren, LINKSe Blanken willen zij uitroeien ok, zijn klassieke PRO White Race krachten en een gezonde, natuurlijke, democratisch NOODZAKELIJKE ontwikkeling.

een gezonde democratie is misschien een echte EXTREME POLITIEKE slinger, pendulum met extreme, bloedige uitslagen a la Adolf HItler in nazi duitsland???

ziehier posting reactie facebook timeline van filosoof Sid Lukassen

==============================
https://www.facebook.com/sidlukkassen

Sid Lukkassen
5 u ·
???? Breaking: ik lanceer mijn nieuwste boek! ????
Na twee jaar werk is 'Realistisch Allochtoon' klaar! In dit boek spreken allochtonen zich uit tegen de politiek-correcte koers van Nederland en West-Europa. Op donderdag 27 maart wordt het groots gelanceerd in Utrecht, met een paneldiscussie en spraakmakende stellingen. ????
https://denieuwezuil.nl/27-maart-lan...ealistisch.../
Lees het volledige bericht en ontdek waarom dit boek stof zal doen opwaaien!

---------------------------
https://denieuwezuil.nl/27-maart-lan...bga9lo3M0hpMig

27 maart: lancering ‘Realistisch Allochtoon’
Sid Lukkassen5 februari 2025Artikel
Het is dan zo ver! Na twee jaar noeste arbeid en meeslepende interviews, is Sid Lukkassen klaar om zijn nieuwste werk te onthullen: Realistisch Allochtoon. Een boek vol gesprekken met realistische allochtonen, die zich openlijk uitspreken tegen de politiek-correcte koers van Nederland (en West-Europa in een bredere zin). Dit zal geschieden op donderdagavond 27 maart, in Utrecht. Onder het genot van een hapje en een drankje! Geheel passend in ons ethos van ‘verbindend realisme’.

–> Bestel hier een ticket!!! <– Hapjes en drankjes zijn inbegrepen!!!

Deze crowdfunding heeft Sid Lukkassen in 2023 tot een goed einde gebracht, dankzij de gulle steun van donateurs uit alle lagen van de samenleving. Nu is het dan tijd om het eindproduct te lanceren! Zet je schrap, want de conclusies zullen wat teweeg brengen. Een nieuwe doelgroep wordt aangeboord: allochtonen die er klaar mee zijn om vanwege hun herkomst te worden gekenschetst als posterboys voor ‘progressieve’ ideeën. Sowieso heeft de uitslag van de recente nationale verkiezingen, Sids visie kracht bijgezet: veel allochtonen stemden op nationalistische en conservatieve partijen!

Met dit boek hebben we dus goud in handen om op nieuwe pijnpunten te drukken binnen de deughegemonie. Het gaat geweldig worden! In de vorm van een panel zal er tussen de panelleden worden gediscussieerd over diverse stellingen. Het is een grote vreugde dat we Yernaz Ramautarsing kunnen aankondigen! De andere sprekers kunnen in de loop van de weken worden aangekondigd. Dit zijn enkele van de stellingen:

* Segregatie brengt rust in de samenleving.
* Het bedrijfsleven moet meebetalen aan de schade van de massa-(arbeids)immigratie.
* De islam helpt ons om doorgeslagen progressieve ideeën, oftewel woke-gedachtegoed, te beteugelen.
* Moet worden voorkomen dat Nederland een religieus fundamentalistische natie wordt, en zo ja, dient dit dan top-down, of bottom-up te gebeuren?

Deze stellingen staan garant voor filosofische gesprekken rond realistische inzichten uit de diepste haarvaten van de samenleving. Prachtige authentieke verhalen die u via de politiek-correcte deugpers nóóit zullen bereiken! Dus koop een ticket via Eventbrite – tot dan!

De Nieuwe Zuil is een stichting met een duidelijke visie en missie voor de toekomst: denkers én doeners in staat te stellen, om een bijdrage te leveren aan de toekomst. Nu de overheid decentraliseert en de samenleving harder wordt, is het belangrijk om sociale samenhang ‘vanuit de grassroots’ te organiseren. Dit is onze maatschappelijke opdracht, en hier past dit initiatief perfect bij!

En om dit soort dingen te kunnen blijven doen, realisme te verspreiden in de samenleving voor de goede zaak, helpen donaties aan onze stichting enorm: Stichting De Nieuwe Zuil
Rekeningnummer: NL58 INGB 0008 7475 03

Voor een kleine indruk – zie hier een discussie tussen Sid & Yernaz ‘uit den oude doosch’:

https://denieuwezuil.nl/27-maart-lan...bga9lo3M0hpMig
-----------------------------

Waldo Wieroe Phagalwa
beetje achterhaald ok Realistisch Allochtoon?? Ik kom niet ok hier, te arm ervoor, maar ik zal jullie allemaal online wel een lesje moeten leren en jullie mogen dan aangifte doen bij Politie evt en proces verbaal opmaken, leuk. Ook Realistische Auslanders mogen een mening hebben, en ik ben sowieso LAGER dan jullie, ben toch surikoelie aapje met bruine apenkleur, van het Indiase Sarnamie PV RAStype, ben absoluut geen blank/ Arische Nederlandse heteroman. Ja joh OORLOGS project FB SS is het beste voor alle Untermenschen van KLEUR in heel Blank/ Arisch Nederland en het moet nu sneller omdat het Russische AI Terminator LEGER al in 2029 hard kan aanvallen, hele bloedbad en Blitzkrieg zal het worden en die AI robots krijgen waarschijnlijk Tactische Lasers en Microgolf kanonnen en hebben dan ahw een Kryptoniaanse vernietigingskracht. Zelfs bliksem wapens zijn dan mogelijk, via krachtige Tesla spoelen die Statisch geladen velden opwekken met dodelijke ontladingingen via Taser lines. LOgisch dus nu dat een realistische en intelligente Auslander met een apenkleur nu moet kiezen voor het radicale doch 100 % Ahimsa, OORLOGS project FB SS. /// https://denieuwezuil.nl/27-maart-lancering.../...
13 m
Beantwoorden
Waldo Wieroe Phagalwa
een ding Sid Lukkassen ik zal jou openbaar van repliek dienen, via mijn site. Jouw boek hoef ik niet te lezen en die NIET Blank/ Arische Auslanders van jou schrijven onzin, dus ik ga het boek nooit kopen, waste of my money. // Mijn hardere doch 100 % Ahimsa, OORLOGS project FB SS is het beste voor alle NIET Blanken en NIET Ariers in Arisch Nederland en ik ondersteun openlijk de PRO WLM beweging in Arisch Nederland omdat het de wil is van de Hollandse Dhartie Maata, dus ik synchroniseer de Hollandse Moeder AARDE nu in mijn migratie theorieen mbt het huidige staatkundige Nederland. // MIsschien zal jij mij nu zeker moeten blokkeren, maar don't worry I will find you. Nederland raszuiver Blank/ Arisch houden vind ik een leuke hersenkraker, ben meer een soort AI Koelie Aapje nu ok, niet menselijk en heb een bruine Indiase Apenkleur, omdat mijn DNA in het oude Aryawart is gebakken in fysische en karmische zin, al sedert 19.000 jaar geleden. // HOU er rekening mee dat er heel veel gewelddadige en dodelijke BLANKENHAAT nu bestaat in verkleurd Nederland en ik kende zwarte seriemoordenaars die aardig wat blanken hadden mishandeld en vermoord. Dus de RASSENOORLOG is helaas noodzakelijk en NATUURLIJK, heel zielig nieuws voor de verkleurde Nederlandse maatschappij. Het racisme, de bittere rassendiscriminatie en de bijbehorende rassenhaat zijn natuurlijke fenomenen in een multi raciale maatschappij. // HOe het verder zal gaan kan je het beste vragen aan poetin en zijn Russische AI Terminator Legertjes bestaande uit 1 MILJOEN FEDORtjes, die nu in geheime massa produktie zijn, in ondergrondse chinese MILITAIRE fabrieken, en zodra dit Robot Leger operationeel is zal gelijk een Russische Blitzkrieg losbarsten in het vitale hart van Europa, omstreeks 2029 kan dit al losbarsten, en militaire experts weten dit. // MIJN Leven is een totalitaire OORLOG tot de DOOD en mijn Atma heeft dit dus voor mij zo geregeld toen ik geboren werd als de allerlaagste en zwakste koelie apenkind van suriname, met een Quaternaire Gammafiele, 4D constitutie, dus de DOOD is heel mooi voor mij, ok Sid Lukkassen maar zolang ik nu nog leef zal de heilige oorlog moeten voortduren tot de DOOD dus. // Jij moet zelfmoord therapie krijgen om de DOOD te voelen en te begrijpen denk ik, ik kreeg dit al als gepeste en gehate, zwakke, te korte, te kleingeschapen koelieboy van 7 jaar in Suriname. Wil jij zelfmoordtherapie voelen? pb mij ok hierover.
29 m
Beantwoorden

https://www.facebook.com/sidlukkassen

Laatst gewijzigd door dewanand : 13 februari 2025 om 17:31. Reden: aanvullen
Oud 21 februari 2025, 01:34   #83
dewanand
Minister-President

Standaard rassenoorlog is toch natuurlijk proces ok ook in zwarte werelden india afrika amerika

KIjk hier he haha haha misschien moet ik maar de Kat in het Donker knijpen om het beestje klaar te laten komen hahha

ze vergeten dit he: Blank houden Nederland en Belgie in Grondwet vastleggen (theorie research) hahha haha

Zij zij dan zo DOM??

Het vreemdste is nu dat het erop lijkt dat de Hollandse Dharti Maata dus zelf Nederland raszuiver Blank Hollands heeft gemaakt, op een harde, meedogenloze, darwinistische wijze, en de Woeste Noordzee, met al het hoge en lage veengebied hebben hierbij een pootje geholpen.

REF: Miljoenen Veenlijken in hele gebied van de Lage Landen als de stille getuigen van deze harde klimatologische OORLOG hier in Nederland en Belgie, vooral sedert het jaar 1100 toen de staatkundige grenzen van de Lage Landen dus scherper gesteld werden. Dit moet ik nog beter gaan bestuderen.

Het hele INTEGRATIE debat is nog in kleuterschool fase en het kan alleen volwassen worden als de echte Hollandse Bordeel Academie ontwikkeld is, denk ik, met echte professionele, geharde en ijzig doorgewinterde, Superieure, Arisch Hollandse Hoeren en Sletjes KUTJES.

===========================
https://www.movisie.nl/artikel/integ...m_medium=email

Integratiebeleid dat werkt: vijf aanbevelingen voor een open en vrije samenleving
Delen:

Artikel
Uitleg
17 februari 2025
Met de ‘Actieagenda Integratie en Open en Vrije Samenleving’ presenteert staatssecretaris Participatie en Integratie Nobel zijn visie en ambitie voor de integratie in Nederland. In de zomer volgt de uitwerking hiervan. Om deze uitvoering te laten slagen, is het belangrijk dat de plannen zijn gebaseerd op onderbouwde kennis uit de wetenschap en praktijk. En die kennis is er volop, Movisie geeft alvast vijf concrete aanbevelingen.

De staatssecretaris zegt in de Actieagenda dat hij trots is op Nederland en noemt het ‘misschien wel het allermooiste land in de wereld’. Want Nederland is een open en vrije samenleving waarin iedereen (zichtbaar) zichzelf kan zijn en de vrijheid heeft om eigen keuzes te maken voor hoe het leven naar eigen wens in te richten. Ongeacht je levensovertuiging, achtergrond, je kleur of gender. Tegelijkertijd is Nederland ook een diverse samenleving, wat volgens de staatssecretaris zowel een kracht als een uitdaging is. Hij benadrukt dat veel goed gaat op het gebied van integratie en samenleven. Toch heeft hij ook zorgen.

Vrijheid is niet objectief
Want vrijheden kunnen soms met elkaar botsen, en niet iedereen ervaart dezelfde mogelijkheden om deel te nemen aan de samenleving. Zo noemt hij in de brief bijvoorbeeld gesloten gemeenschappen waarbinnen mensen, vooral vrouwen, beperkt worden in hun vrijheid door traditionele man-vrouw rolopvattingen. Ook verwijst hij naar kansenongelijkheid waardoor mensen worden belemmerd in hun participatie. Bijvoorbeeld door discriminatie op de arbeidsmarkt of in het onderwijs. Ook het niet beschikken over de juiste kennis of vaardigheden zoals taalbeheersing of het hebben van netwerk kan zorgen voor ongelijkheid.

De staatssecretaris laat hiermee zien dat vrijheid geen objectief begrip is. Wat voor de één vrijheid betekent, kan voor de ander juist beperkend zijn. En mensen kunnen op verschillende manieren ervaren dat hun vrijheid om keuzes te maken en volwaardig te participeren wordt ingeperkt.

De Actieagenda leunt op twee pijlers. De eerste staat voor de waarden en normen van de open en vrije samenleving. De tweede pijler voor meedoen, de taal leren en aan de slag gaan. Elke pijler heeft actielijnen met verschillende aanpakken: variërend van normstellen en sanctioneren, ‘een duidelijke streep trekken’, tot het bevorderen van sociale cohesie en het wegnemen van obstakels die participatie belemmeren. Hoe zet je deze aanpakken zo in dat ze écht bijdragen aan het realiseren van de ambities voor integratie?

1. Practice what you preach
De staatssecretaris benadrukt dat Nederland een land moet zijn waar iedereen zichzelf kan zijn. Dat iedereen gelijke kansen biedt, en waar iedereen volwaardig meetelt, ongeacht je achtergrond. De grondwet en de democratische rechtsstaat bieden hiervoor een duidelijk kader en iedereen zou die moeten onderschrijven. Inclusief de normen en waarden die daarin besloten liggen. In de omgang met elkaar zou wederkerigheid, vrijheid en respect centraal moeten staan.

Het is een belangrijke boodschap waarbij de staatssecretaris een duidelijke norm communiceert. Uit onderzoek is bekend dat het goed werkt als mensen met autoriteit een positieve norm uitdragen voor gewenst gedrag. Zij geven daarmee het goede voorbeeld. Het is belangrijk om dit te blijven doen bij de uitwerking van de ambities van de Actieagenda, in woorden én daden. Dat bekent niet alleen kijken naar de normen en waarden van mensen met een migratieachtergrond. Dat is discriminerend. En als hier vervolgens discriminerend beleid uit voortkomt, ondergraaft dit de geloofwaardigheid van de boodschap, die dan zelfs een averechts effect krijgt.

2. Pas op voor framing
'Door polarisatie als etnisch-cultureel te framen kan dit een selffullfilling prophecy worden'

Voor een vrije en open samenleving is het belangrijk om onderlinge verschillen te overbruggen en respectvol samenleven aan te moedigen. Dat betekent ook inzetten op sociale cohesie en preventie van polarisatie. De staatssecretaris wil hier werk van maken. Onder andere door het organiseren van dialoog met gemeenschappen en het bevorderen van sociale cohesie in ‘kwetsbare’ wijken. Uit onderzoek blijkt dat dit inderdaad kan bijdragen aan het overbruggen van verschillen, maar dan wel onder bepaalde voorwaarden. Zo is het belangrijk om te focussen op verschillen die ertoe doen bij het tegengaan van polarisatie. In de Actieagenda wordt polarisatie vooral nog omschreven met etnisch-culturele en religieuze verschillen. Juist deze verschillen zijn minder belangrijk bij polarisatie dan lange tijd gedacht. Andere verschillen, bijvoorbeeld in inkomen en opleiding zijn bepalender. Door polarisatie als etnisch-cultureel te framen kan dit een selffullfilling prophecy worden. Dan werkt het polarisatie juist in de hand. Ook kan het beleidsmakers op het verkeerde spoor zetten.

3. Niet meten met twee maten
In de Actieagenda worden op een aantal punten vooral kwesties rondom Islam en moslims uitgelicht. Zoals Imams wiens boodschap niet aan zou sluiten bij de Nederlandse normen en waarden. Of de versterkte gebedsoproep als enige bron van spanningen in wijken. Hiermee worden specifieke groepen mensen onterecht aangewezen als veroorzaker van polarisatie. Dit kan wij-zij gevoelens en vooroordelen versterken en dat kan polarisatie en discriminatie in de hand werken. De commotie rond de motie Becker is hier een sprekend voorbeeld van.

Om niet een enkele groep verantwoordelijk te houden voor polarisatie, is het belangrijk om een goede analyse te maken van alle factoren die van invloed zijn op polarisatie. Tools als de handreiking Van polarisatie naar verbinding en het Afwegingskader polarisatie kunnen hierbij helpen.

4. Combinatie norm stellen en sociale normen versterken
Als het gaat om het stimuleren van gewenst gedrag, dan kan zowel normstellen als het versterken van positieve sociale normen effectief zijn. Het kabinet wil op beide strategieën inzetten. Daarbij is het belangrijk de balans tussen beiden te houden en niet te veel nadruk te leggen op normstelling. Bij het versterken van zelfbeschikking en de vrijheid om eigen keuzes te maken, een belangrijk punt in de agenda, wordt duidelijk gekozen voor deze twee sporen. Het kabinet kiest daarbij voor een normstellende aanpak bij schadelijke (strafbare) praktijken met inzet op preventie, signalering en handhaving in een integrale ketenaanpak. En daarnaast voor een aanpak die meer gericht is op het versterken van positieve sociale normen die minstens evenveel aandacht verdient. Daarbij gaat het via de werkwijze verandering van binnenuit om het versterken van positieve sociale normen rond zelfbeschikking en keuzevrijheid. Deze aanpak is de afgelopen jaren met succes ingezet binnen een aantal gemeenschappen.

Het is belangrijk om te benadrukken dat schadelijke praktijken ook voorkomen in gemeenschappen zonder migratieachtergrond. Anders ontstaat ook rond dit thema het risico op framing. De werkwijze verandering van binnenuit wordt ook uitgevoerd binnen christelijke gemeenschappen. Ook zijn diverse elementen hieruit toegepast in studentenverenigingen.

Gelijke kansen
De combinatie van normstelling en het versterken van de sociale norm is ook belangrijk bij het creëren van gelijkwaardige kansen op de arbeidsmarkt voor mensen met een migratieachtergrond en mensen van kleur. Zo is het bij werving en selectie belangrijk dat er een duidelijke norm is tegen discriminatie in de vorm van wetgeving. Daarnaast werkt het om positieve sociale normen uit te dragen vóór gelijke behandeling en tegen discriminatie, naar en binnen het bedrijfsleven. Er is inmiddels veel kennis ontwikkeld hoe dit te doen.

5. Sanctioneer waar nodig, stimuleer waar het kan
'Het is van cruciaal belang om plegers niet in hokjes te zetten of weg te zetten als extremisten, racisten of ‘wappies’

De staatssecretaris wil nadrukkelijk inzetten op sanctioneren en handhaven. Zo wil de staatssecretaris verkennen of er meer gehandhaafd kan worden bij ‘intolerante en onverdraagzame gedragingen’.

Sanctioneren is nodig als mensen de wet overtreden, dat staat buiten kijf. Of het nu gaat om rellende jongeren, online bedreigingen en haatspraak of om bewoners die stenen gooien naar een azc. Het is echter van cruciaal belang om plegers niet in hokjes te zetten of weg te zetten als extremisten, racisten of ‘wappies’. Zeker jongeren niet, extreme ideeën horen ook bij een gezonde identiteitsontwikkeling.

Als het gaat om handhaven en sanctioneren is gelijkheid bovendien een voorwaarde. Er kunnen geen verschillen zijn in sancties voor burgers met en zonder migratieachtergrond. Dus geen andere straffen voor plegers met migratieachtergrond. Dit is discriminerend en druist regelrecht in tegen Artikel 1 van de Grondwet.

Ook als het gaat om inburgering en nieuwkomers stelt de staatssecretaris sancties voor. Zo wil hij korten op de bijstand als iemand de Nederlandse taal onvoldoende beheerst om mee te kunnen doen op de arbeidsmarkt. Ook wil hij onderzoeken of de uitkering omlaag kan bij het weigeren van arbeid die als passend wordt gezien. Het is de vraag of dit effectief zal zijn. Het veronderstelt namelijk dat mensen ‘niet willen’, terwijl zij misschien simpelweg ‘niet kunnen’. Maar er is meer nodig om de kansen van vluchtelingen op de arbeidsmarkt te vergroten. Zo is begeleiding op de werkvloer cruciaal. Ook de kennis uit 'meedoen naar vermogen' en het Expertisepunt basisvaardigheden bieden veel kennis hiervoor.

Uit onderzoek naar ‘wat werkt’ bij de re-integratie van vrouwen met een afstand tot de arbeidsmarkt wordt gemeenten aangeraden om bij de arbeidstoeleiding onderscheid te maken in verschillende analyseniveaus: de persoon, de omgeving, de werkgevers en de gemeente zelf. Wanneer namelijk alleen wordt ingezet op de persoon, blijft de verantwoordelijkheid voor re-integratie en arbeidsparticipatie voor een groot deel bij mensen zelf liggen. Uit onderzoek is bekend dat eenzijdig investeren in de intenties en het menselijk kapitaal van (vrouwelijke) statushouders – een verzamelnaam van alle competenties en vaardigheden die iemand vergaard heeft – niet voldoende is om aan het werk te komen. Gemeenten zouden bij de re-integratie van vrouwelijke statushouders met een afstand tot de arbeidsmarkt meer aandacht moeten hebben voor de rol en inzet van het sociaal netwerk en voor het actief betrekken van werkgevers (Stavenuiter et al., 2020).

Al met al is het belangrijk om duidelijke normen te stellen als het gaat om ongewenst gedrag. Maar het is net zo belangrijk om te weten waar gedrag vandaan komt, zodat je gericht kunt interveniëren. Zonder oog voor onderliggende oorzaken van gedrag, kun je de plank misslaan bij het kiezen van een aanpak. Bovendien draagt het wegzetten van groepen mensen bij aan polarisatie en escalaties.

Volop kennis
Nederland is een superdiverse samenleving. Dat biedt kansen maar brengt ook uitdagingen met zich mee. Het is aan het kabinet om burgers, professionals en beleidsmakers hierbij te ondersteunen met beleid dat werkt. Werkend beleid is gestoeld op kennis uit de wetenschap en uit de praktijk en ervaringskennis en die kennis is er gelukkig volop.

https://www.movisie.nl/artikel/integ...m_medium=email
=========================

Oud 27 februari 2025, 23:59   #84
dewanand
Minister-President

haha haha een Afro Amerikaanse neger die Nazi Negertje speelt haha haha hakenkruis tatoeren op zijin grote negerlul dus hahha haha zo kan hij misschien sneller evolueren he en in de Duitse Nazi Hel terecht komen na zijn dood hashahaha Kanye West he zie onder lachen man

zielig ok die Nazies, duitse nazisme is NIET Europees en NIET Germaans, er zit een Arya Samaj snufje aan ok uit ZWARTE Koelie Nazi, de zgn Indiase Arya Samajies ok. Swami Saraswati Dayanand heeft deze Arya Samaj nazi koelie beweging gestart rond 1876 en dit werd bij de Thule Society dus tot het duitse Nazisme ontwikkeld en volledig verdraaid.

========================
https://www.msn.com/nl-nl/entertainm...9741beb&ei=46#

Ye doet oproep voor ontwerpen hakenkruiskettingen
Artikel door ANP Producties • 2u • 1 minuten leestijd

Ye roept juweliers op hem ontwerpen voor een hakenkruisketting te sturen. Op X schrijft de rapper, die vooral bekend is als Kanye West, dat hij zich momenteel verdiept in het maken van het sieraad.

"Aan alle juweliers, ik ben op zoek naar ontwerpen voor swastika-kettingen. Stuur alsjeblieft op naar [email protected]", schrijft Ye bij een diamanten hakenkruisketting.

Intel Compleet PC | Intel Core i5 | 16 GB DDR4 | 500 GB SSD | Windows 11 Pro + Wifi & Bluetooth
bol.com
Intel Compleet PC | Intel Core i5 | 16 GB DDR4 | 500 GB SSD | Windows 11 Pro + Wifi & Bluetooth
Advertentie
Ye kwam recent in opspraak toen hij op X schreef dat hij een nazi was en Adolf Hitler prees. Ook verkocht hij shirts met hakenkruizen erop. De winkel werd korte tijd later offline gehaald en zijn agentschap besloot de rapper te laten vallen na zijn uitlatingen. Ook Ye's account op X was korte tijd offline. Later liet Ye weten dat hij "bij nader inzien tot het besef was gekomen" dat hij toch geen nazi was.

https://www.msn.com/nl-nl/entertainm...9741beb&ei=46#
==========================

Oud 10 maart 2025, 12:46   #85
dewanand
Minister-President

haha haha deze topic vind ik de Leukste en Geilste op dit forum, en er zit toch wat in ok,

de Y chromosoom analyse kan dit omstreden en toch heel Hard Wetenschappelijke (HARD PORNO ) vraagstuk zeker perfekt oplossen he:

Ga terug Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie > Blank houden Nederland en Belgie in grondwet vastleggen (theorie research)
Deze pagina opnieuw laden Reageer op discussie

geef aub je mening ok en probeer de hard porno wetenschap te betrekken bij je reactie, er zit echt heel veel waarheid in ok en ik ga werken aan een AI KOELIE Apen analyse van dit vraagstuk om dus het Blank houden van Nederland en Belgie in de grondwet te verankeren, wel zal het totaal anders zijn dan het Neurenberger statuut van adolf hitler, en ook totaal anders dan de oude doch NATUURLIJKE, blank/ christelijke KKK rassenwetten.

Oud 19 maart 2025, 23:51   #86
dewanand
Minister-President

ziehier een minimum quota van 35 procent voor NIET blanke, Heteroseksuele mannen bij het ministerie van Defensie is wel heel erg RACISTISCH en discriminerend tov de buitengesloten 35 procent blanke sollicitanten ok en ik ben zelf gekleurd, mijn visies zijn heel dierlijk ok, ben meer AI KOELIE Aapje dan mens.

Er is nu en harde, bittere RASSENoorlog in Nederland op alle levels en overal, totalitair ahw. Maar er spelen wel honderden parameters een rol hierbij.

geef aub je mening hierover:
zie de video, de kamer wil niet reageren op de voorgestelde MOTIE van Forum voor Democratie.

Een verkleuring en ONTWITTINGspercentage van 35 procent in Nederland is wel teveel van het Slechte ok. En de supersnel uitstervende inheemse Blanke Nederlanders zijn nu dus echt omstreeks 2040 al een Etnische Minderheid in eigen land, hoe het daarna verder zal gaan zien wij in Haiti, Suriname, Libanon, Pakistan, Afghanistan, en Zuid Afrika, dus waar hebben wij het nu over??

pb mij prive ok als je je mening geheim wil houden, en toch in mijn boek over PRO WLM in Nederland dus wil laten opnemen. Ik bekijk het nu harder en ik ben toch bang nu, er dreigt een nieuwe bloedige WOIII nu, omdat Duitsland zich nu zwaar zal herbewapenen en dat is dus een WERELDoorlog in Europa.

adolf hitler begon toch in 1934 met zijn harde BEWAPENING?? en 1940 begin WOII, net zes jaar he ............ WE ARE DOOMED??

===============================
https://x.com/fvdemocratie/status/1902345023036760380

Forum voor Democratie
@fvdemocratie
De overheid discrimineert d.m.v. diversiteitsquota en -doelstellingen tegen de ambitieuze blanke, heteroseksuele man die wil werken voor ons land.

@gideonvmeijeren
wil dat stoppen. Aannamebeleid moet o.b.v. kwaliteit.

FVD wil een reactie van de minister hierop.

https://x.com/fvdemocratie/status/1902345023036760380

Oud 13 april 2025, 21:23   #87
dewanand
Minister-President

heel gek de overheid voert nu een openlijke Rassenbeleid door dus een minimum quotum van 35 procent in te stellen voor de NIET blanken en Niet ariers in Blank arisch Nederland. Omgekeerde racisme, Reverse Racism noemt men dit in rechtse kringen en ik weet nog niet goed of dit nou het allerbeste is of het Aller slechtste??

De OMVOLKINg en dramatische ONTWitting van Nederland zijn nu een harde feit en het is FOUTE KOEK denk ik, maar ik ben geen expert.

pb mij gerust je radicale visies ok discreet. Ik zoek radicale ideeen die mij kunnen inspireren maar de echte en mooiste, goedkoopste oplossing is dus dit project, met code:

"AI Oorlogs project FB SS"

en dit moet een nieuwe boekproduktie worden, omdat ik nu hiermee moet gaan werken aan een Nieuwe Linkse Doctrine voor de fusie van PVDA en groenlinks waar ik nu dus toch dik 4 weken lid van ben, maar ik durf erom te wedden dat zij mij binnen drie maanden oneervol eruit gaan trappen en ROYEREN als NIET Blank/ Arische LID van het 14,1888 Karaats goudbruine Bharatiya PV ApenRAS uit India. Weddenschap gaat nu in, datum <week 15, zondag 13 april 2025 > dus omstreeks juli 2025 trappen zij mij zeker eruit of veel eerder hahha hahha

Misschien is een harde economische recessie met 3 hongerwinters en talloze burgeroorlogjes het allerbeste nu want dan vluchten echt die 6 miljoen kleurlingen en Auslanders meteen Nederland uit met roeibootjes, tot naar Afrika, India, Suriname, Mena woestijnen hahha haha enz enz Drie harde burgeroorlog jaartjes met keiharde HOngerwinters zal hen leren en uithongeren hahah haha ik ben GEK ok sorry. Als het koelie apenvoer op is in Nederland en rennen de jankende en uitgehongerde koelie aapjes zeker gillend weg uit Nederland hahah haha dus ja super idee he hahha Hoe kunnen er drie MAGERE Recessie jaren met harde, bittere HONGER winters gecreeerd worden in het nieuwe maffia PSYCHO SS, Necrofilie Freaks Nederland als de oude Duitse Nazies dus met Afrikaanse VOODOO en Winti Pre opgewekt worden uit de DOOD en direct de Auslanders hongerig aanvallen???

Oud 30 april 2025, 10:59   #88
dewanand
Minister-President

De analyse van een natuurlijke Apentoop is toch interessant en ik moet het snel afwerken. Wij zijn helemaal geen mensen zoals wij het zelf hebben verzonnen, wij weten niet eens wat een mens zou moeten zijn, iedereen fantaseert er een eigen beeld over.

Misschien zijn wij gewoon echte Maffia zoontjes en Hoeren Dochters van Satan, de Duivel en wij zijn naar zijn evenbeeld gemaakt met Duivelse eigenschappen, als het grootste Duivelse Beest op aarde. De Implicatie van deze absolute these is toch interessant om te analyseren.

Nederland moet BLANK en Beschaafd blijven, die hele massa immigratie is nu flink mislukt en nu is er een bittere rassenoorlog in heel Nederland, met etnische kaste vorming en dit is het zielige einde van de Multikukeluku nu. De Rassenscheiding is overal nu doorgevoerd, en nu is er ook een Nieuwe Raciale Apartheid in heel Nederland, dus ik ga dit nog verder onderzoeken en mijn oplossingen in boekvorm publiceren.

Ik zoek fundamenteel toch naar zinnige, ingenieurs oplossingen die goedkoop te realiseren zijn en het hoofddoel is toch een vreedzame etnische zuivering binnen pakweg 14,1888 jaar tijd, want Nederland is nu echt te vol en de cijfers liegen er niet om; 18 miljoen mensen is echt TE VEEL nu in Nederland, dit moet naar tien miljoen ingezetenen gereduceerd worden via een etnische NULtransitie Traject denk ik nu en het is heel makkelijk te realiseren.

Oud 2 mei 2025, 12:40   #89
dewanand
Minister-President

Politieke partijen die toch openlijk en LEGAAL dus PRO WLM zijn, dus Pro White Race zijn oa:

01) Partij voor de Vrijheid olv MINI Fuhrer Geert Wilders

02) Forum voor Democratie, olv Nano Fuhrer, Thierry Baudet

03) Onafhankelijk Nederland, olv (fuhrertje)^-108 Joost Eerdmans

04) OUD: TON, Trots op Nederland, Nina Brink, vroeger

===================
De hele complexe en TIJDdynamische theorie om dus Nederland RASzuiver Blank, beschaafd en GAY te houden is nu verder uitgewerkt, en de boekprodukties moeten allemaal binnen pakweg 12 maanden openbaar gemaakt worden via POD publicatie accounts.

===================

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be