![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slecht nieuws: eind deze week wordt het terug echt warm
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Helaas moet ik u mededelen, dat mijn belangstelling hiervoor enkel matig is. Met matige groeten
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is hier momenteel ah regenen.
I am so #Happy ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#85 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is echt een topzomer!
Ik ben zo blij dat de wens van BemBem en NieuwNoors in vervulling is gegaan.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren een 200 liter regenton gekocht. Ze loopt al over.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier buiten nu 17°, véél wind (alle ramen staan open) en weinig zon. Heerlijk! Ik ga straks een wandelingske maken in het park, lekker uitwaaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vond dat wel grappig om dit eens in een andere richting te zien. Meestal zien wij zelf van onze eigen perceptie woorden uit andere talen die je niet kan vertalen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Kijk eens aan het IJsbiertje is hier ook! Het is inderdaad een schitterende zomer. Zijn ijsjeshandel heeft nog nooit zo "bem" (dit betekent "goed", in het Havelands oftewel "Portugees") gedraaid. De liefhebbers van regen en kou mogen wat ons betreft arbeid in de buitenlucht verrichten. Wij zullen zien hoelang zij hun liefde voor dergelijk weer zullen blijven koesteren. Hij blijkt ook een puitenliefhebber te zijn. Daarom verwijzen hem door naar het "kikkerlied". https://www.youtube.com/watch?v=AiOsLODJ8WQ Met welluidende groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enfin het is hier nu toch wel wat frisjes, zit onder m'n fleece & ik bibber nog
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lap zeg..........weeral die stomme zon en hitte!
Vandaag wordt het hier 28° en volgend weekend 30°+ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat wordt weer binnenzitten met alle rolluiken en overgordijnen dicht fff. Ook weer zware hoofdpijn, misselijk en niks anders kunnen dan in de zetel hangen/ liggen. Plezant is anders ( voor mij)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs wanneer het vriest draag ik nooit lange mouwen. Sterker nog: ik heb geen truien! Ik heb ook nog nooit in heel mijn volwassen leven mutsen, sjalen en winterjassen gekocht. Ik weet echt niet wat koud hebben is! Voor mij is het toch altijd te warm ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Idem dito bij onzijdig. Airconditioning start strakjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Mijn rekeningnummer: BE 00 1234567899 Stort maar! Wat een dure keuken ermee te maken heeft begrijp ik niet. Ik ben héél blij met mijn keuken van een fractie van 30K! Laat het chichi-volk maar in de waan dat exorbitant duur beter is. Wat ik hiermee wil duidelijk maken: men kan niet in andermans portemonee kijken Ijsboerke! |
|
![]() |
![]() |