![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je begrijpt toch dat panda deze unieke kans niet kan laten voorbijgaan om zijn diepste harteroerelsen uit te schruwelen?
![]() |
#82 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neen, ik ben perfect mee, en ik pas uw kromme logica toe.
Als iemand een moord pleegt, en die blijkt niet toerekeningsvatbaar kun je die niet zomaar tot levenslang veroordelen, dan moet je die in een geestelijke inrichting steken. Vermits jij doet alsof een foute opvoeding onvermijdelijk tot dit soort daden leidt, kan ik alleen afleiden dat de dader dan niet toerekeningsvatbaar is. Citaat:
Als beïnvloedende factoren misschien, maar mocht de rechtbank zeggen dat het onvermijdelijk is zoals in de kapotte pandalogica, dan hadden ze hem moeten ontoerekeningsvatbaar verklaren.
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
identificeer jij jezelf dan met dat Daan & Kayley uitvaagsel ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of met het blauwe uitvaagsel met een doordringende lijkgeur?
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet dat? Blijkbaar ben je al extreem rechts als je technische kennis van wapens hebt, en niet linkser bent dan Lenin.
![]() |
#87 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, een copycat
![]() 'ja, dat is zo' Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Minister-President
|
![]() Ze houden ons meer in het oog. Ons, de autochtone Vlaming of Belg dan. Ze houden ons meer in het oog, de minste scheet en je hebt het vlaggen. Heeft iemand van ons 1 AK en ge zit in de bak terwijl er blijkbaar bij andere bevolkingsgroepen de wapens die ze hebben niet te tellen zijn.
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 11 november 2023 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |||
|
![]() Mensen die kunnen lezen, weten dat die zin niet op politics.be uitgevonden werd, geen copycat dus...
En wie iets weet van argumenteren, weet dat dat antwoord niets voorstelt. Citaat:
"Iedereen weet...", "Elk zinnig mens weet...". Allemaal trucs die moeten verhullen dat je geen argumenten hebt. Citaat:
Citaat:
Dan kan ik je stommiteiten niet meer corrigeren.
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die zijn kop niet in het zand steekt wéét dat Van Temse zijn straf uitzit voor één moordpartij. Terecht.
Leopold II wordt na de racistische massamoord waarvoor hij verantwoordelijk was als held geprezen door zijn belgicistische fans. ONTERECHT! Deze draad gaat niet over Van Temse, noch over het Vlaams Belang, maar over een koppel idioten dat ervan verdacht wordt speelgoedwapens te fabriceren, met als doel het Belgische regime omver te gooien.
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet me denken aan een bezoekje van de rijkswacht bij mijn ouders thuis, zo'n 30 jaar geleden, toen ik daar nog woonde.
Ik had een liter zuiver zwavelzuur (96%), en een liter zuiver salpeterzuur gekocht in een drogisterij in Kontich (waar ik in de buurt werkte) De heren kwamen vragen waar ik die gevaarlijke goederen voor nodig had. Voor mijn aluminium anodisatie project was voldoende uitleg toen. Blijkbaar niet meer dus. Maar de vraag toen, en nu, hoe wisten die kwispels dat ik dat gekocht had? Dat was de eerste keer dat ik buiten verkeerssituaties contact had met de ordediensten. Maar ik volg mijn 3 levensregels nogal strikt, en "niet betrapt worden" is nummer 2.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 11 november 2023 om 15:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
Hij is dus wel verantwoordelijk voor zijn gedrag, en dus was de doorgegeven opvoeding niet voldoende om te beweren dat "het wel moest gebeuren" zoals mensen met pandalogica beweren. Voor de rest akkoord natuurlijk dat er weer off-topic gegaan werd door Panda.
![]() |
![]() |
#93 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lag in de lijn der verwachtigen dat panda, bij gebrek aan beter, als een vlieg op een stuk stront zou reageren.
Die kans kon hij onmogelijk laten liggen. Logisch want zijn geliefde vaderland wordt bedreigd. Aan het ontstaan van zijn geliefde Belgique geeft hij, uiteraard, ook zijn eigen draai. De Ollanders hadden hem het belziekse ontnomen. Aan deze versie, andermans land inpalmen én verfransen, heeft panda geen boodschap En aan deze evenmin: Francofiele liberalen hebben België bedacht en gemaakt Wat ons tot de begindagen van deze natie brengt: de Belgische Revolutie, en de daarmee verbonden operafiguur La Muette de Portici, de vrouwelijke titelrol die geen noot te zingen heeft. Laten we niet vergeten dat de liberalen, en niemand anders, België hebben gemaakt. Francofiele liberalen meer bepaald, die met lede ogen zagen hoe Willem het Nederlands als voertaal opdrong, in hun ogen een barbaarse geuzentaal behorend tot een minderwaardige cultuur. Rutten noemde ONZE cultuur, meer bepaald HAAR blauwe cultuur, meerderwaardig aan alle andere. En zij denkt er niet alleen zo over. In Limburg zit er ene die daar anders over denkt. Hij heeft een voorkeur voor de "Latijnse cultuur". Die spoort beter met België dan de Vlaamse slavencultuur. Het Oosten is een goede Belg en Europeaan, maar geen Vlaming.
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was vroeger met zwart kruit ook zo, je mocht dat hebben, maar als je in hun ogen wat veel kocht, twee kilo zeg maar, dan stonden ze aan uw deur.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niettemin stonden ze daar niet waar?
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie zegt dat dan ? Technische kennis hebben van wapens is van een heel andere orde dan extreem-rechts uitschot dat pijpbommen wil maken. Het stoort blijkbaar heeel erg hard dat er extreem-rechts uitvaagsel is betrapt op het voorbereiden van terreur daden. Vreemde vaststelling... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Paranoia dus... Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
|
![]() Citaat:
Toch echt wel ziekelijk dat gebruik van scheldwoorden.
![]() |